Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Gymnázium a SOŠ Jaroměř, Lužická 423, Jaroměř Mgr
Advertisements

VY_32_INOVACE_8A13 Reakce kyseliny sírové s manganistanem draselným – efektní experiment Blesky pod vodou Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423,
VY_32_INOVACE_7B12 Databáze Typy čísel.
Efektní motivační experiment – zapálení vaty skleněnou tyčinkou
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Since, for – Present Perfect VY_22_INOVACE_06 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český.
VY_32_INOVACE_7C14.  Rozložení snímků obsahují formátování a rozmístění jednotlivých částí obsahu.  Rozložení obsahuje také motiv, tedy nastavení formátování.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Ilona Čechová Vznik Československa VY_32_INOVACE_1B10.
Rozklad dichromanu amonného
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Test - vlastnosti elektromagnetických vln Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2012 VY_32_INOVACE_6C-10.
Katalyzátory – efektní experiment Katalytický svařák
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Světlo - viditelná část spektra elektromagnetických vln Autor: Mgr. Miloš Boháč ©
Destilace – důkaz ethanolu ve stolním víně
Téma:Předpřítomný čas – vyjádření délky trvání Vypracovala: Mgr. Blanka Ročkárová.
KURZOVNÍ LÍSTKY, PŘEVODY MĚN
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
VY_32_INOVACE_3C19 Gymnázium a SOŠ,Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová Past Perfect.
Redoxní reakce - reakce glukosy s methylenovou modří
VY_32_INOVACE_8A4 Reakce sodíku s vodou
National parks in the USA
Sublimace chloridu amonného – efektní motivační experiment Umělá mlha
Grafika 7 CorelDraw – tvarování objektů VY_32_INOVACE_7B7.
vznik kmitů, rezonance © 2012 VY_32_INOVACE_6C-14
VY_32_INOVACE_1C14 Tyrš a Sokol Křížovka - opakování.
VY_32_INOVACE_6B5 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Přenos tepla Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2012.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Ilona Čechová Sametová revoluce VY_32_INOVACE_2B17.
VY_32_INOVACE_7C20 Předloha snímku Jana Vosáhlová.
Reported speech Gymnázium a SOŠ, Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová VY_32_INOVACE_3C18.
PRESENT PERFECT & PAST SIMPLE Autor: Mgr. Ivana Dvořáková Datum vytvoření: listopad 2012 DUM = Digitální Učební Materiál Gymnázium Dr. Karla Polesného,
VY_32_INOVACE_7A3 FINANČNÍ MATEMATIKA PŘEVODY MĚN.
Lucerna VY_32_INOVACE_1A3. sedmipatrový palác z roku 1912 s převážně secesními interiéry budovou je vedena pasáž spojující Štěpánskou a Vodičkovu ulici.
VY_32_INOVACE_2C20 Pracovní list Věra Čáslavská.
George Orwell 1984 (Nineteen Eighty-Four)
VY_32_INOVACE_7B13 Databáze Vstupní maska.
Reakce karbidu vápenatého s vodou
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Fish ‘n’ chips VY_32_INOVACE_3B7 G ymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Věra Dundálková.
What is Easter? VY_32_INOVACE_3B6 G ymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Věra Dundálková.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_14.
Téma:Předpřítomný čas – cvičení
Adjectives with -ed or -ing VY_32_INOVACE_3C16 G ymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Věra Dundálková.
VY_32_INOVACE_3A13 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová New York City.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_46.
Označení DUM 13 _ 07 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Verb + -ing or infinitive
The Boat Race Worksheet VY_32_INOVACE_3B8 G ymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Věra Dundálková.
London 2012 VY_32_INOVACE_3B2 G ymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová.
Modal Verbs Gymnázium a SOŠ, Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová VY_32_INOVACE_3C15.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Příjemce podpory – škola:
Prepositions of TimePrepositions of TimePrepositions of TimePrepositions of Time.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Past simple – to be (negative) Název sady: Project 2 Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Since, for Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Love relationship Číslo vzdělávacího materiálu: AJ2-18 Šablona: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present perfect - negative Název sady: Project 3 Číslo projektu:
 Datum:  Projekt: Kvalitní výuka  Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/  Číslo DUM: VY_22_INOVACE_60  Jméno autora: Mgr. Barbora Studená.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_3C_07_Present.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková My family and I were in Italy last year. Where were you last summer?
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 3
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
VY_32_Inovace_ Past simple – to be Project 2
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Anglický jazyk – cvičení na podporu konverzace
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Present Perfect VY_22_INOVACE_01_35
Transkript prezentace:

Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, 551 23 Jaroměř VY_32_INOVACE_3C8 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, 551 23 Jaroměř Mgr. Věra Dundálková For x since

For For or since -> to say HOW LONG We use for + a period of time (three days, two weeks) He has been in Canada for six months. I have lived here for two years. Monday → Tuesday → Wednesday ← for three days → past now

Since We use since + the start of the period (= a point in a time) He has been in Canada since January. (= from January to now) I have lived here since I was ten. start of the period since Monday → Monday past now

Practice Task 1 ______ yesterday ______ five days ______ two o’clock ______ Christmas ______ six years ______ 12th June ______ ten minutes ______ an hour

Solution Task 1 since yesterday for five days since two o’clock since Christmas for six years since 12th June for ten minutes for an hour

Translate Task 2 Jak dlouho znáš Lisu? Dva roky. Mike je nemocný pět dní. Neviděl jsem Marka od minulého týdne. Mám hlad, nejedl jsem pět hodin.

Solution Task 2 How long have you known Lisa? For 2 years. Mike has been ill for five days. I haven’t seen Mark since last week. I’m hungry. I haven’t eaten for five hours.

Sources Essential Grammar in Use, Raymond Murphy, Cambridge University Press, 2002 Project 4, 3rd edition, Tom Hutchinson, Oxford University Press, 2009

Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, 551 23 Jaroměř   Projekt: Škola v digitálním světě aneb Uchop svoji šanci Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/34.0210 Číslo DUM: VY_32_INOVACE_3C8 Jméno autora: Mgr. Věra Dundálková Název práce: For x since Předmět: anglický jazyk Ročník: tercie (pilotováno v tercii) Časová dotace: 15 minut Vzdělávací cíl: procvičit použití for a since Inovace: využití výpočetní techniky ve výuce Datum vytvoření : 6.4.2013