VY_32_INOVACE_5A17.  Le Moyen Age  La Rennaissance  Le XVIIIe siecle  Le Romantisme  Le Réalisme  Le Symbolisme  Le XXe siecle CONTENU.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DÉSCRIPTION DU LIEU VY_32_INOVACE_5B16.
Advertisements

PASSÉ COMPOSÉ (MINULÝ ČAS SLOŽENÝ)
LE SPORT VY_32_INOVACE_5B20.
LE CANADA VY_32_INOVACE_5A11.
VY_32_INOVACE_8A13 Reakce kyseliny sírové s manganistanem draselným – efektní experiment Blesky pod vodou Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423,
Pravidla pro tvorbu elektronické prezentace
LES PRONOMS INDÉFINIS NEURČITÁ ZÁJMENA
IMPÉRATIF ROZKAZOVACÍ ZPŮSOB
LES PRONOMS POSSESSIFS
FUTUR SIMPLE BUDOUCÍ ČAS
Efektní motivační experiment – zapálení vaty skleněnou tyčinkou
Časové výrazy Les expressions temporelles
LES VERBES AU PRÉSENT PŘÍTOMNÝ ČAS
VY_32_INOVACE_7C6 OddílY výhody použití.
Prof. Ph.Dr. MIROSLAV TYRŠ
CONDITIONNEL PRÉSENT PODMIŇOVACÍ ZPŮSOB
VY_32_INOVACE_7C14.  Rozložení snímků obsahují formátování a rozmístění jednotlivých částí obsahu.  Rozložení obsahuje také motiv, tedy nastavení formátování.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Ilona Čechová Vznik Československa VY_32_INOVACE_1B10.
Rozklad dichromanu amonného
Jan Palach VY_32_INOVACE_2A2.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Test - vlastnosti elektromagnetických vln Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2012 VY_32_INOVACE_6C-10.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Test – vlnové vlastnosti světla Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2012 VY_32_INOVACE_6C-17.
Katalyzátory – efektní experiment Katalytický svařák
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Světlo - viditelná část spektra elektromagnetických vln Autor: Mgr. Miloš Boháč ©
Destilace – důkaz ethanolu ve stolním víně
VY_32_INOVACE_B3 IMPARFAIT MINULÝ ČAS.
KURZOVNÍ LÍSTKY, PŘEVODY MĚN
VY_32_INOVACE_3C19 Gymnázium a SOŠ,Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová Past Perfect.
legenda české a světové gymnastiky
Redoxní reakce - reakce glukosy s methylenovou modří
VY_32_INOVACE_8A4 Reakce sodíku s vodou
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Martin Rolek Příprava kyslíku – peroxidová střela VY_32_INOVACE_8A2.
L‘ AGRICULTURE ET L‘ INDUSTRIE DE LA FRANCE VY_32_INOVACE_5A8.
Sublimace chloridu amonného – efektní motivační experiment Umělá mlha
Historie databází, jejich význam a základní pojmy
Grafika 7 CorelDraw – tvarování objektů VY_32_INOVACE_7B7.
vznik kmitů, rezonance © 2012 VY_32_INOVACE_6C-14
VY_32_INOVACE_1C14 Tyrš a Sokol Křížovka - opakování.
LE LUXEMBOURG VY_32_INOVACE_5A12. CONTENU O INFORMATIONS GÉNÉRALES O LA GÉOGRAPHIE O LA POLITIQUE O LES SPÉCIALITÉS
VY_32_INOVACE_6B5 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Přenos tepla Autor: Mgr. Miloš Boháč © 2012.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Ilona Čechová Sametová revoluce VY_32_INOVACE_2B17.
VY_32_INOVACE_5A10.  informations générales  la géographie  le systéme politique  l‘ économie  les villes principales  les produits typiques CONTENU.
VY_32_INOVACE_7C20 Předloha snímku Jana Vosáhlová.
Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř
Reported speech Gymnázium a SOŠ, Lužická 423, Jaroměř Ing. Daniela Řípová VY_32_INOVACE_3C18.
VY_32_INOVACE_6B-13 Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Název: Mechanické vlastnosti pevných látek Autor: Mgr. Miloš Boháč.
Grafické objekty v prezentaci Jana Vosáhlová VY_32_INOVACE_7C17.
VY_32_INOVACE_7A3 FINANČNÍ MATEMATIKA PŘEVODY MĚN.
Lucerna VY_32_INOVACE_1A3. sedmipatrový palác z roku 1912 s převážně secesními interiéry budovou je vedena pasáž spojující Štěpánskou a Vodičkovu ulici.
VY_32_INOVACE_2C20 Pracovní list Věra Čáslavská.
George Orwell 1984 (Nineteen Eighty-Four)
SKLOŇOVÁNÍ PODSTATNÝCH JMEN
VY_32_INOVACE_7B1 Grafika 1 Rozdělení grafiky.
Tabulátory, neboli zarážky VY_32_INOVACE_7C3. Definice Zarážka tabulátoru na vodorovném pravítku označuje, kam bude odsazen text nebo kde začne sloupec.
VY_32_INOVACE_7B13 Databáze Vstupní maska.
VY_32_INOVACE_7A5 FINANČNÍ MATEMATIKA RODINNÉ HOSPODAŘENÍ.
Reakce karbidu vápenatého s vodou
VY_32_INOVACE_7A4 FINANČNÍ MATEMATIKA RODINNÝ ROZPOČET.
VY_32_INOVACE_8A7 Kyslík a hoření
Hoření – motivační experiment Nehořlavý kapesník
VY_32_INOVACE_5A6 LA SOCIÉTÉ DE LA FRANCE.
VY_32_INOVACE_2C18 Emil Zátopek legenda atletiky.
VY_32_INOVACE_5A5.   informations générales  les frontieres  les montagnes  les fleuves  le climat CONTENU.
ČÍSELNÉ ŘADY, SEZNAMY Tabulkové procesory 2 VY_32_INOVACE_7C9.
Barevnost sloučenin manganu
VY_32_INOVACE_5A9 LA BELGIQUE.
VY_32_INOVACE_9A14 KVĚTNÍ VZOREC A KVĚTNÍ DIAGRAM
Vlastnosti kyseliny sírové Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Martin Rolek VY_32_INOVACE_8A6.
VY_32_INOVACE_8A9 Příprava salmiaku
Vlastnosti fenolftaleinu – efektní motivační experiment Amoniakální fontána Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Mgr. Martin.
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_5A17

 Le Moyen Age  La Rennaissance  Le XVIIIe siecle  Le Romantisme  Le Réalisme  Le Symbolisme  Le XXe siecle CONTENU

LE MOYEN AGE  Les troubadours  Les chansons de geste – les récits anonymes, les gestes des querriers  Les chants épiques  Adoration de l‘homme et de sa force  Le Chanson de Roland  La littérature courtoise – Tristan et Iseult  La littérature bourgeoise – Le Roman de Renart

 François Villon – le poète le plus connu – le Testament  Pierre de Ronsard – le poète  François Rabelais – le roman satirique – Gargantua et Pantagruel LA RENNAISSANCE

 La Fontaine – récit allégorique – les Fables  Le théatre – dévéloppement  La tragédie – Racine – Cid  Corneilles – Phédre  La comédie  Molière – l‘Avare (Lakomec) - Harpagon LE CLASSICISME

 L'époque de la liberté  Le Lumières  L‘Encyclopédie  Les philosophes  Diderot  Voltaire  Rousseau  Montesquieu LE XVIII SIECLE

 Victor Hugo – Les Misérables  Honoré de Balzac – La Comédie Humaine  Stendhal – Le Rouge et le Noir  George Sand  Chateaubriand LE ROMANTISME

 Gustave Flaubert – Madame Bovary  Emile Zola – Rougeon – Macquart  - L‘Assommoir (Zabiják)  Guy de Maupassant LE RÉALISME

 Les poètes  Charles Baudelaire – Les Fleurs du mal  Artur Rimbaud  Paul Verlaine LE SYMBOLISME

 Le surréalisme:  Guillaume Apollinaire, André Breton, Paul Eluard, Jacques Prévert  Les romans – André Gide, Marcel Proust, Saint Exupéry  L‘existencialisme – Jean-Paul Sartre, Albert Camus, Simone de Beauvoir  Le nouveau roman – Marquerite Duras LE XXIEME SIECLE

Quels livres de la littérature française vous avez lus? Vous avez vu les films tournés d‘apres la littérature française? Trouvez quelques noms des écrivains actuels.

MERCI POUR VOTRE ATTENTION

Gymnázium a Střední odborná škola, Lužická 423, Jaroměř Projekt: Škola v digitálním světě aneb Uchop svoji šanci Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_5A17 Jméno autora:Jana Jašíková Název práce:La littérature française Předmět:Francouzský jazyk Ročník:3. ročník, skupina 3.A, 3.L Časová dotace:cca 30 minut Vzdělávací cíl:seznámení se základními informacemi o francouzské literatuře na základě shlédnuté prezentace – jednotlivá období, nejvýznamnější autoři a díla. Konverzace o jednotlivých bodech prezentace. Rozvoj komunikativních dovedností a procvičení nové slovní zásoby. Pomůcky:počítač, dataprojektor, (active board), Inovace:studenti zhlédnou prezentaci s využitím ICT a doplní si nové informace Poznámka: Materiály jsou určeny pro bezplatné používání a pro potřeby výuky a vzdělání na všech typech školských zařízení. Jakékoliv další využití podléhá autorskému zákonu. Vytvořeno dne: