Nejprve provedeme výpočet v závorce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Města ČR – orientace na mapě
ŠKOLA Napiš adresu svojí školy. ________ ___________________
Světové strany SEVER ZÁPAD VÝCHOD
AUTOR Mgr.Moravcová Daniela ŠKOLA ZŠ TGM Kutná Hora Datum Ročník DRUHÝ
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
 Škola: ZŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice  Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání, druhý stupeň  Předmět: Občanská výchova  Ročník: 8,9 
RODINA Maminka a tatínek jsou mí rodiče.
DOMOV ADRESA oslovení jméno a příjmení ulice a číslo domu obec, město
VII. Řešení úloh v testech Scio z matematiky
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p. o
Kdo chce být milionářem ?
CELÁ ČÍSLA.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DESÍTEK DO 100
Dělení se zbytkem 2 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 20 S PŘECHODEM DESÍTKY
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2011/2012 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Elektronická učebnice - I
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Zábavná matematika.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Základní škola Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 50 Tř. Dr. E. Beneše 50/II, Soběslav, IČO: tel: Vzdělávací.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
Elektronická učebnice - I

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Únorové počítání.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Navštěvuji základní školu L. Kuby 48 Školní rok začíná v září Školní rok má 10 měsíců Učíme se podle rozvrhu hodin Vyučovací hodina má 45 minut Navštěvuji.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_22 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
NUMERACE V OBORU DO 100 1*10 2*10 3*10 4*10 5*10 6*10 7*10 8*10 9*10
Přednost početních operací
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
VESMÍR Slunce je hvězda. Kolem Slunce se vytvořila sluneční soustava.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
SČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
(od jednotek odečítáme jednotky)
ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ ČÍSLA SUDÁ
Transkript prezentace:

Nejprve provedeme výpočet v závorce POČÍTÁNÍ SE ZÁVORKAMI Nejprve provedeme výpočet v závorce 12 (8 + 4) – 3 = 12 – 3 = 9 11 (19 – 8) + 7 = 11 + 7 = 18 17 (12 + 5) + 3 = 17 + 3 = 20 13 (17 – 4) – 5 = 13 – 5 = 8 3 14 + (6 – 3) = 14 + 3 = 17 5 12 + (3 + 2) = 12 + 5 = 17 1 19 – (5 – 4) = 19 – 1 = 18 9 18 – (6 + 3) = 18 – 9 = 9

8 + (6 + 5) = + = ____ 42 – (5 + 3) = – = ____ 50 + (12 – 3) = + = ____ 23 – (2 – 1) = – = ____ (16 – 8) + (2 + 5) = + = ____ (25 +4) – (12 – 4) = – = ____ Vypočítej řetězec 9 – 3 + 5 + 10 + 4 = 37 – 5 – 2 + 20 + 9 = 45 + 20 – 3 + 8 + 30 = Najdi špatně vypočítaný příklad (8 – 2) + (9 – 3) = 12 (8 + 2) – (9 – 3) = 4 (8 – 2) + (9 + 3) = 12

Vylušti B = 35 + (25 – 10) T = (40 + 40) – (22 – 2) S = 60 – (20 +10) O = (20 + 30) – 10 A = 50 + (23 – 3) 30 40 50 60 70 Vypočítej (20 + 6) + 3 = ____ 35 – (2 + 3) = ____ (32 +5) – 3 = ____ 32 + (5 – 3) = ____ (67 – 6) + 8 = ____ 76 – (9 – 4) = ____ (60 – 20) – 6 = ____ 82 + (5 + 2) = ____ Porovnej 37 – (3 + 3) 37 – 3 + 3

Eva měla 7 kuliček modrých a 2 červené. 3 kuličky prohrála Eva měla 7 kuliček modrých a 2 červené. 3 kuličky prohrála. Kolik kuliček má nyní Eva? (využij závorky) výpočet: __________________________ odpověď: _________________________ Na výtvarném kroužku bylo 16 dětí. Z výuky muselo před koncem odejít 3 chlapci a 1 děvče. Kolik dětí pokračovalo v práci? (využij závorky) výpočet: __________________________ odpověď: _________________________ V autobuse jelo 31 cestujících. Na zastávce nastoupili 2 ženy a 3 muži. Kolik cestujících pokračovalo v jízdě? (využij závorky) výpočet: __________________________ odpověď: _________________________

Škola: ZŠ a MŠ, ul. L. Kuby 48, České Budějovice Stupeň a typ vzdělání: základní vzdělávací, první stupeň Předmět: Matematika Ročník: druhý Autor: Mgr. Olga Košková Školní rok: 2011/2012 Druh učebního materiálu: prezentace Zpracováno v programu: Microsoft PowerPoint 2010 Potřebné vybavení: Interaktivní tabule s ozvučením Počet vyučovacích hodin ve školním roce: 1 Registrační číslo: 6_II_9_M