ICT M Opakování 4.ročník

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 3
Advertisements

GEOMETRICKÉ TVARY A JEJICH VELIKOST
ICT 2- 3 – Melodie vzestupná, sestupná
Téma: Dělení desetinného čísla přirozeným číslem
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
ICT Realizace písně ve 2/4 taktu
ICT VL Evropa 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět
ICT M 5.R. Římské číslice
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
ICT VL Asie 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět
Anotace Prezentace, která se zabývá dělitelností přirozených čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší násobek a dělitel. Speciální.
ICT VL Naše okolí 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT M 5.r. Řešíme nerovnice Anotace: Prezentace obsahuje výklad u č iva nerovnice a p ř íklady k procvi č ování ř ešení nerovnic. Prezentace je.
ICT VL PRAVĚCÍ ZEMĚDĚLCI 4.R
ICT M 5.R. Zlomky Anotace: Prezentace obsahuje práci s pomůckou k pochopení učiva o zlomcích. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli.
. MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 2. ročník
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 3. ročník
 Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k procvičování sčítání a odčítání. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli.  Autor: Mgr.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly III Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
ICT M 5.R. Desetinná čísla
ICT M 5.R. Další jednotky hmotnosti
ICT M 5.r. Písemné násobení
Téma: Dělení desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace2/_095.
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
Anotace : ICT ČJ přídavná jména II. - 5.ročník
ICT VL Evropa 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 4. třídu
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly II Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
ICT ČJ párové souhlásky uvnitř slov
ICT VL PRAVĚK II – 4.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT VL Evropa 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
ICT M 5.R. Desetinná čísla – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení čtení desetinných čísel. Prezentace je prezentována interaktivně.
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT ČJ VS po V Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
Anotace Prezentace, která se zabývá znaky dělitelnosti třemi. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci určí čísla dělitelná třemi. Speciální.
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
ICT VL Asie 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace: Prezentace.
Téma: Násobení desetinných čísel
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
ICT M 5.R. Římské číslice II
ICT VL Pravěk – procvičování 4.R
ICT ČJ VS po Z Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova Anotace:
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením desetinného čísla číslem přirozeným. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vynásobí desetinné.
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
Š ABLONA : ICT ČJ Č ÍSLOVKY 5.R. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
ICT M 5.R. Jednotky času
ICT M 5.R. Jednotky hmotnosti
ICT M 5.R. Jednotky času Anotace: : Prezentace obsahuje učivo Jednotky času v reálných situacích a příklady k procvičování. Prezentace je prezentována.
ICT VL Evropa – povrch 5.R.
ICT VL Naše okolí 5.R.  Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět  Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět  Tematický okruh: Místo, kde žijeme  Anotace:
ICT VL Evropa 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět
ICT ČJ VS po P Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Autor výukového materiálu:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace, která se zabývá sčítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sečtou desetinná čísla. Speciální vzdělávací.
ICT M 5.r. Řešíme rovnice Anotace: Prezentace obsahuje p ř íklady k procvi č ování ř ešení rovnic. Prezentace je prezentována interaktivn ě na.
ICT M 5.R. Desetinná čísla kolem nás
Číslo v digitálním archivu školy
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
GEOMETRICKÉ TVARY A BARVY V LOGICKÝCH ŘADÁCH
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Transkript prezentace:

ICT-2-1-41 M Opakování 4.ročník Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k opakování učiva 4.ročníku . Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli. Autor: Mgr. Pavla Polanská Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický okruh: Číslo a početní operace Jazyk: Český jazyk Očekávaný výstup: provádí písemné početní operace v oboru přirozených čísel Speciální vzdělávací potřeby - žádné – Klíčová slova: zápis čísla, porovnávání, pamětné počítání, kalkulačka Druh učebního materiálu: prezentace Druh interaktivity: aktivita Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání – základní vzdělávání - první stupeň – druhé období Typická věková skupina 10 - 11 let Celková velikost – 242 kB – soubor pptx

Opakování - 4.ročník

1. Zapiš číslo, které má 6 tisíců, 7 desítek, 8 jednotek …………………………………….. 5 desetitisíců, 8 stovek, 2 jednotky …………………………….. 14 desítek ……………………………………………………………………. 12 tisíců ………………………………………………………………………. 52 jednotek …………………………………………………………………. 3 desetitisíce, 4desítky ……………………………………………….. 9 stovek, 3desítky ……………………………………………………….. 4 tisíce, dvakrát tolik desítek ……………………………………… 7 desetitisíců, stovek o 5 méně ……………………………………

2. Doplň řady čísel 4 670, 4 680, ………………………………………………………………. 88 450, 88 460, …………………………………………………………… 67 342, 67 353, ……………………………………………………………. 367 870, 367 860, ………………………………………………………… 9 980, 9 979, ………………………………………………………………. 132 000, 132 100, ………………………………………………………….. 23 456, 24 456, ……………………………………………………………. 678 565, 678 465, ………………………………………………………… 250 003, 250 002, …………………………………………………………

3. Doplň správná znaménka větší, menší, rovno 4 653 _ 4 652 67 897 _ 76 890 67 876 _ 67 786 6 309 _ 45 678 27 001 _ 26 654 8 723 _ 7 890 567 897 _ 675 453 401 890 _ 401 890 4 890 _ 84 980

4. Napiš: Nejmenší čtyřciferné číslo ………………………………………….. Šesticiferné číslo, aby v jeho zápisu byla 5 ……………………………………………………………………………………. Největší pěticiferné číslo …………………………………………. Tříciferné číslo, aby v jeho zápisu byly dvě 8 ……………………………………………………………………………………. Pěticiferné číslo, aby žádné číslice nebyly v zápisu stejné ………………………………………………………………………….. Čtyřciferné číslo, aby v jeho zápisu nebyla 0 …………………………………………………………………………………….

5. Vypočítej zpaměti, potom spoj pastelkou příklad a správný výsledek, správnost ověř na kalkulačce  456 + 123 = 4 782 + 742 = 78 + 3 560 = 6 300 - 3 450 = 7 560 + 2 530 = 5 340 – 4 531 = 8 620 – 7 450 = 3 700 – 390 = 2 780 – 260 = 5 700 + 780 = 6 480 809 10 090 5 524 2 850 1 170 2520 579 3 638 3 310

cv.5 řešení 456 + 123 = 579 4 782 + 742 = 5 524 78 + 3 560 = 3 638 6 300 - 3 450 = 2 850 7 560 + 2 530 = 10 090 5 340 – 4 531 = 809 8 620 – 7 450 = 1 170 3 700 – 390 = 3 310 2 780 – 260 = 2 520 5 700 + 780 = 6 480 Hodnocení 0 – 1 chyba 1 2 – 3 chyby 2 4 – 5 chyb 3 6 – 7 chyb 4 8 a více chyb SARDEL

Použité obrázky Obrázek Bárta … http://simpsons.wikia.com/wiki/File:Bart_Simpson.png Bárt 2 … http://s-i-s.blog.cz/rubrika/bart-simpson