Téma: Slovní úlohy (trojčlenka) 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová 28. 4. 2013 VY_32_Inovace/2_100.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Advertisements

Tvorba výrazů s proměnnou
Druhá mocnina dvojčlenu
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 3
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Trojčlenka Ing. Kamila Kočová
Přímá a nepřímá úměrnost
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
TROJČLENKA.
Slovní úlohy na společnou práci
TÉMA: SAMOHLÁSKA U Vytvořila: Mgr
TÉMA: SAMOHLÁSKA O Vytvořila: Mgr. Alena Zicháčková Dne: 4. 10
Téma: Psaní a čtení desetinných čísel 2
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
Název projektu: Učení pro život
Téma: KLADNÁ A ZÁPORNÁ CELÁ ČÍSLA
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 3
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Téma: Dělení desetinného čísla přirozeným číslem
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 1
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Trojčlenka Prezentace je zaměřená na procvičování slovních úloh řešených trojčlenkou. Obsahuje 6 řešených příkladů i s obrázky. © Eva Černá Autor © Mgr.
Téma: POROVNÁVÁNÍ CELÝCH ČÍSEL
Slovní úloha o společné práci
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 1
Násobení mnohočlenů.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
PŘÍMÁ A NEPŘÍMÁ ÚMĚRNOST
Téma: NÁSOBENÍ A DĚLENÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_040.
Téma: Desetinná čísla Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_096.
Téma: Sčítání a odčítání desetinných čísel
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 2
Anotace Prezentace, která se zabývá dělitelností přirozených čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší násobek a dělitel. Speciální.
Téma: Násobení desetinného čísla celým číslem Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_091.
Téma: RACIONÁLNÍ ČÍSLA - ÚVOD
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
EU – F:\VY_32_INOVACE_ICT2.2_3-41
Téma: Trojčlenka Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_098.
Anotace Prezentace, která se zabývá opakováním lineárních rovnic. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují lineární rovnice.
Jednotky času - procvičování
Téma: POROVNÁVÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Téma: Dělení desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace2/_095.
Téma: Nepřímá úměrnost Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_097.
Úrokový počet Prezentace_13 Mgr. Silva Vaňková OPČ_Úrokový počet
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
 VY_32_INOVACE_16_06  Základní vzdělávání – Člověk a společnost – Výchova k občanství.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
TÉMA: SAMOHLÁSKA E Vytvořila: Mgr. Alena Zicháčková Dne: VY_32_Inovace/9_489.
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
Téma: Násobení desetinných čísel
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 1
TÉMA: SAMOHLÁSKA A Vytvořila: Mgr. Alena Zicháčková Dne: VY_32_Inovace/9_481.
Téma: Zaokrouhlování desetinných čísel 2
Téma: Odčítání desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_089.
Téma: Přímá úměrnost - úvod Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_086.
Téma: Slovní úlohy (trojčlenka)
TROJČLENKA.
Téma: Porovnávání desetinných čísel
Poměr, přímá a nepřímá úměrnost Prezentace_11
Téma: Psaní a čtení desetinných čísel 1
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_032.
Téma: Dělení desetinných čísel 1 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_094.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
Šablona 32 VY_32_INOVACE_06_30_ Převody jednotek objemu -procvičení.
Transkript prezentace:

Téma: Slovní úlohy (trojčlenka) 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_100

Anotace: Prezentace uvádí slovní úlohy čarodějky Popletky na přímou a nepřímou úměrnost řešené pomocí trojčlenky. Jazyk: Český jazyk Očekávaný výstup: Řeší slovní úlohy pomocí trojčlenky. Speciální vzdělávací potřeby: Žádné. Klíčová slova: slovní úloha, přímá úměrnost, nepřímá úměrnost, trojčlenka Druh učebního materiálu: DUM - Prezentace doplněná výkladem Cílová skupina: Žák Typická věková skupina: let (7. ročník)

Čarodějka Popletka potřebuje uvařit 384 litrů kouzelného lektvaru. Kolik kusů pomerančových kvítků bude potřebovat, jestliže na 16 litrů lektvaru spotřebuje 15 kvítků pomerančovníku?

8 čarodějnic připraví a uvaří kouzelnou polévku za 5 dní při plném nasazení. Předpověď počasí vyžadovala dokončit polévku za 4 dny. Kolik čarodějnic bylo potřeba nasadit?

Ze 3 kg žížal má Popletka 0,6 kg sušených. Kolik je třeba nasbírat žížal, aby z nich byl 1 kg sušených? 5 1 5

Čarodějka Popletka má zásobu krmení pro 12 tarantulí na 2,5 měsíce. Na jak dlouho jí zásoba krmení vystačí, když dvě tarantule vymění s kouzelníkem za kocoura?

Čarodějka Popletka létá rychlostí 20 km/h. Cesta z domova na čarodějnický rej jí trvá 30 min. Jak dlouho jí bude cesta trvat, když zapomene zaklínadlo létání a půjde pěšky rychlostí 4 km/h? 2 1 = 2,5

Použité zdroje: Vlastní