MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červenec 2010 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Energie.
Města ČR – orientace na mapě
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě za období 2005 až 2012 VÝROBA za uvedené období celkem: ks vozidel PRODEJE za uvedené období celkem:
SEZÓNA 2012/2013. TRÉNINKOVÉ JEDNOTKY  POČET TJ: 109  V MINUTÁCH: 8175  V HODINÁCH: 136,25  V DNECH: 5,67.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Věk (v letech) skupina: kontrolní pacienti průměr 41,08 51,67 sm.odch.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Téma 3 ODM, analýza prutové soustavy, řešení nosníků
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Dělitelnost přirozených čísel
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Elektronická učebnice - I
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (1) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU? Porovnání provozů dílčích knihoven.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červen
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Únorové počítání.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Náhoda, generátory náhodných čísel
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
ROK 2010 ÚLOVKY Z REVÍR Ů MO Č RS JIND Ř ICH Ů V HRADEC Zpráva dle podklad ů J č ÚS.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Září
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Srpen
Zdravotní stav obyvatel v Ústeckém kraji RNDr. Jiří Skorkovský
EuPIA Printing Ink Market Statistics Q EuPIA statistika trhu s tiskovými barvami První kvartál roku 2009.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Predikce chemických posunů
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Transkript prezentace:

MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červenec

Přehled návštěvnosti 2

Základní přehled ČERVENEC 2010 Vzhledem ke spuštění DE, IT a PL jazykové verze ke konci června nelze tyto verze s minulým měsícem porovnávat. EN se vlivem spuštění ostatních stala méně navštěvovanou jazykovou verzí. Návštěvnost se přelila do ostatních jazykových verzí. Pozitivním ukazatelem je celkový bounce rate (míra opuštění webu), který výrazně poklesl. V červenci dosáhl 67% (červen 78%, květen 79%). Doba strávená na stránkách se o čtvrt minuty zvýšila na 1:06 (červen 0:52, květen 1:25). 3 Minulý měsíc (Červen 2010): NávštěvnostJazyk Unikátní návštěvníci NávštěvyStránek Stránek na návštěvu Průměrná doba na webu (m:s) Míra opuštění webu Nové návštěvy www EN ,690:4980,92%94,78% DE ,251:0962,93%94,81% IT ,60:3880,38%96,90% PL ,070:4770,63%95,68% Celková ,820:5277,63%95,17% NávštěvnostJazyk Unikátní návštěvníci NávštěvyStránek Stránek na návštěvu Průměrná doba na webu (m:s) Míra opuštění webu Nové návštěvy www EN ,252:3358,89%73,72% DE ,281:0161,92%94,19% IT ,580:2379,64%97,69% PL ,231:0766,47%95,04% Celková ,251:0666,89%93,90%

Základní přehled Měsíční návštěvnost webu a jeho jazykových verzí 4 Z grafu je patrné, že po spuštění dalších jazykových verzí se návštěvnost přelévá z anglické verze převážně do polské, pak do německé a italské verze. Celková návštěvnost mírně poklesla, což může být způsobeno zatavením bannerové kampaně v UK a omezení Google adwords během července.

Základní přehled WWW – EN: Denní návštěvnost 5 WWW – CELKEM (Všechny verze): Denní návštěvnost července 1

Základní přehled WWW – IT: Denní návštěvnost července 1 6 WWW – DE: Denní návštěvnost července 1

Základní přehled července 1 7 WWW – PL: Denní návštěvnost

84% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (červen 97%, květen 88%) 12% návštěv vstoupilo na web díky banneru na Google. Zdroje provozu WWW – Celkem (Všechny verze) Top 5 zdrojů: 8 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:

70% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords. (červen 96%, květen 88%) 14% návštěv vstoupilo na web přímo. Zdroje provozu WWW – EN Top 5 zdrojů: 9 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:

84% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (červen 99%). 14% návštěv přišlo z banneru na Google. Zdroje provozu WWW – DE Top 5 zdrojů: 10 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.

71% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (červen 97%). O výraznější podíl se zasloužil i banner na Google, který přivedl 28% návštěv. Zdroje provozu WWW – IT Top 5 zdrojů: 11 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.

92% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (červen 97%). 6% návštěv přivedl banner z Google. Zdroje provozu WWW – PL Top 5 zdrojů: 12 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.

V přístupu na web z hlediska lokality stále vede Polsko (45% návštěv, minulý měsíc 37%), dále pak Německo (28%, minule 25%) a Itálie (18%, minule 21%). Země návštěv Země návštěv dle státu (Celková návštěvnost webu - všechny země – červenec 10) Top 10: 13

Vložené objekty – VIDEA 14

V červenci nepřibylo žádné video. Na webu bylo v červenci 8 videí v EN verzi. Počet vložených videí PARTNEŘI: UŽIVATELÉ: Uživatelé nevložili žádné video. 15

Vložené objekty - FOTOGRAFIE 16

V červenci bylo přidáno 20 fotografií. Na webu je zatím 138 fotografií. Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 17

Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 18

Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 19

V červenci uživatelé vložili 14 fotografií. Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 20

Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 21

Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 22

V červnu partneři vložili 6 fotografií. Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 23

Vložené objekty - MÍSTA 24

V červenci bylo vloženo nových míst. Celkem je na webu míst. Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 25

Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 26

Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 27

Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 28

Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 29

V červenci byly uživateli vloženy 2 místa. Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 30

Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 31

Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 32

V červenci partneři vložili nových míst. Celkem partneři vložili míst. Počet vložených míst PARTNEŘI: 33

Počet vložených míst PARTNEŘI: 34

Počet vložených míst PARTNEŘI: 35

Počet vložených míst PARTNEŘI: 36

Počet vložených míst PARTNEŘI: 37

Vložené objekty - BLOGY 38

V červenci bylo partnery vloženo 71 blogů, jsou ve všech jazykových verzích. Z hlediska národního produktu je tabulka shodná ve všech jazykových verzích jako celková tabulka na tomto snímku. Počet vložených blogů PARTNEŘI: UŽIVATELÉ: Uživatelé nevložili žádný blog 39

Uživatelé a partneři 40

Za měsíc červenec se zaregistrovalo 16 nových uživatelů. Je to mírné zvýšení oproti červnu, kdy se zaregistrovalo 9. Uživatelé získali za červenec 1730 bodů (minulý měsíc 1120), průměr bodů na uživatele se mírně zvýšil o 5 na 104 bodů. Celkově nasbírali registrovaní uživatelé bodů. Počet registrovaných uživatelů 41

Počet registrovaných partnerů 42 Za měsíc červenec přibyl 1 nově registrovaný partner. Celkově za měsíc červenec získali partneři 160 bodů, průměr bodů na partnera vzrostl o 13 na 66 bodů. Celkově nasbírali registrovaní partneři 530 bodů.

Závěr 43

 Za měsíc červenec přišlo na web návštěv. Na tento pokles návštěvnosti mělo pravděpodobně vliv oslabení kampaně v průběhu července – zastavení bannerů v UK a omezení kampaně Google AdWords. Vzhledem ke spuštění DE, IT a PL jazykové verze ke konci června, nelze tyto verze s minulým měsícem porovnávat. Návštěvnost EN verze se vlivem spuštění ostatních začala přelévat především do PL verze a zbylých jazykových verzí.  Pozitivním ukazatelem je celkový bounce rate (míra opuštění webu), který výrazně poklesl. V červenci dosáhl 67% (červen 78%, květen 79%). Doba strávená na stránkách se navíc o čtvrt minuty zvýšila na 1:06 (červen 0:52, květen 1:25).  84% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (červen 97%, květen 88%), 12% návštěv vstoupilo na web díky banneru na Google.  V přístupu na web z hlediska lokality (nikoliv jazykových verzí) stále vede Polsko (45% návštěv, minulý měsíc 37%), dále pak Německo (28%, minule 25%) a Itálie (18%, minule 21%).  V červenci bylo vloženo 20 fotografií, míst a 71 příspěvků. Celkově bylo v červenci na webu 8 videí, 138 fotografií a míst a 71 příspěvků..  Dosud máme 31 registrovaných uživatelů a 8 registrovaných partnerů. (V červenci se zaregistrovalo 16 uživatelů (poprvé i v PL verzi) a 1 partner)  Uživatelé získali za červenec bodů, což je více než v minulém měsíci (1 120). Průměr bodů na uživatele se drobně zvýšil o 5 na 104 bodů. Celkově nasbírali registrovaní uživatelé už bodů.  Partneři získali za červenec 160 bodů, průměr bodů na partnera vzrostl o 13 na 66 bodů. Celkově nasbírali registrovaní partneři už 530 bodů.  Vzhledem k plánovanému navýšení kampaně na konci srpna a začátku září, můžeme v následujících měsících očekávat zvýšení návštěvnosti. Závěr 44