MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Srpen 2010 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PKML.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Energie.
Města ČR – orientace na mapě
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě za období 2005 až 2012 VÝROBA za uvedené období celkem: ks vozidel PRODEJE za uvedené období celkem:
SEZÓNA 2012/2013. TRÉNINKOVÉ JEDNOTKY  POČET TJ: 109  V MINUTÁCH: 8175  V HODINÁCH: 136,25  V DNECH: 5,67.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Monitoring letové aktivity Návrh na zpracování výsledků.
Téma 3 ODM, analýza prutové soustavy, řešení nosníků
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
Sčítání a odčítání úhlů
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Dělitelnost přirozených čísel
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Animace Demo Animace - Úvodní animace 1. celé najednou.
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (2) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
„Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel fax
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (1) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola PF Hradec.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červen
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Únorové počítání.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Náhoda, generátory náhodných čísel
Sexuální život u pacientů s mentálním postižením v ÚSP
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Září
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červenec
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Zdravotní stav obyvatel v Ústeckém kraji RNDr. Jiří Skorkovský
EuPIA Printing Ink Market Statistics Q EuPIA statistika trhu s tiskovými barvami První kvartál roku 2009.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Predikce chemických posunů
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Autor Příjmení a jméno: Fialová Kamila, Mgr. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace Adresa: Zahradní 10, Štěpánkovice,
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Transkript prezentace:

MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Srpen

Přehled návštěvnosti 2

Základní přehled SRPEN 2010 Celková návštěvnost webu oproti minulému měsíci výrazně vzrostla (o 77%), především díky PL (+133%) a IT (+75%) verzi. EN zůstává nejslabší verzí, přestože na ní návštěvníci tráví v průměru nejvíce času. Celkové kvalitativní statistiky zůstávají podobné jako v předchozím měsíci. Bounce rate 67%, průměrná doba návštěvy mírně nad 1 minutu. Návštěvníci shlédli v průměru 2,3 stránek. 3 Minulý měsíc (Červenec 2010): NávštěvnostJazyk Unikátní návštěvníci NávštěvyStránek Stránek na návštěvu Průměrná doba na webu (m:s) Míra opuštění webu Nové návštěvy www EN ,252:3358,89%73,72% DE ,281:0161,92%94,19% IT ,580:2379,64%97,69% PL ,231:0766,47%95,04% Celková ,251:0666,89%93,90% NávštěvnostJazyk Unikátní návštěvníci NávštěvyStránek Stránek na návštěvu Průměrná doba na webu (m:s) Míra opuštění webu Nové návštěvy www EN ,274:4546,07%57,47% DE ,441:1461,77%94,70% IT ,670:3679,25%97,55% PL ,211:0565,89%93,71% Celková ,301:1066,60%93,46%

Základní přehled Měsíční návštěvnost webu a jeho jazykových verzí 4 Graf ukazuje výraznou pozitivní změnu v návštěvnosti, především díky silnému nárůstu návštěvnosti polské jazykové verze.

Základní přehled WWW – EN: Denní návštěvnost 5 WWW – CELKEM (Všechny verze): Denní návštěvnost července 1

Základní přehled WWW – IT: Denní návštěvnost července 1 6 WWW – DE: Denní návštěvnost července 1 Vzhledem k omezení kampaně v Itálii poklesla i návštěvnost.

Základní přehled července 1 7 WWW – PL: Denní návštěvnost V polské návštěvnosti došlo k výpadku vzhledem k optimalizaci kampaně, při které museli jít bannery na 1 den ke kontrole. Po té se návštěvnost opět zvedla a začali přicházet „kvalitnější“ uživatelé.

92% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (červenec 84%, červen 97%, květen 88%) 5% návštěv vstoupilo na web díky banneru na Google. (červenec 12%) Zdroje provozu WWW – Celkem (Všechny verze) Top 5 zdrojů: 8 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:

48% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords. (červenec 70%, červen 96%, květen 88%) 20% návštěv vstoupilo na web přímo. (červenec 14%) Zdroje provozu WWW – EN Top 5 zdrojů: 9 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:

82% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (červenec 84%, červen 99%). 17% návštěv přišlo z banneru na Google. (červenec 14%) Zdroje provozu WWW – DE Top 5 zdrojů: 10 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.

95% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (červenec 71%, červen 97%). 4% návštěv přišlo z banneru na Google. (červenec 28%) Zdroje provozu WWW – IT Top 5 zdrojů: 11 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.

97% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (červenec 92%, červen 97%). 2% návštěv přivedl banner z Google. (červenec 6%) Zdroje provozu WWW – PL Top 5 zdrojů: 12 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.

V přístupu na web z hlediska lokality výrazně vede Polsko (59% návštěv, minulý měsíc 45%), dále pak Německo (19%, minule 28%) a Itálie (18% stejně jako minule). Země návštěv Země návštěv dle státu (Celková návštěvnost webu - všechny země – srpen 10) Top 10: 13

Vložené objekty – VIDEA 14

V srpnu přibylo 5 nových videí (1 v DE verzi). Na webu je nyní 13 videí. Počet vložených videí PARTNEŘI: UŽIVATELÉ: Uživatelé nevložili žádné video. 15

Počet vložených videí PARTNEŘI: 16

Počet vložených videí PARTNEŘI: 17

Vložené objekty - FOTOGRAFIE 18

V srpnu bylo přidáno velké množství fotek (708). Na webu je zatím 846 fotek, až na výjimky vše v EN verzi. Poslední sloupeček (X) zachycuje odebrání NP z již vložených fotografií (dohodnutá oprava – změna NP u vložených fotografií). Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 19

Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 20

Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 21

Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 22 Zde je nejlépe vidět změna v červeném sloupečku. V červenci byla v PL verzi vložena 1 fotka do všech NP. Během srpna byla opravena a zůstala už jen v jediné kategorii.

V srpnu uživatelé vložili 22 fotografií. Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 23

Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 24

Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 25

V srpnu výrazně vzrostlo číslo vložených fotografií - partneři vložili 686 fotografií. Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 26

Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 27

Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 28

Vložené objekty - MÍSTA 29

V srpnu bylo vloženo 120 nových míst. Zároveň však bylo odstraněno (zneaktivněno) až 3603 míst – zejména nevhodný obsah z Pardubického kraje. Změna se tak netýká jen národních produktů, ale i první tabulky s počtem míst dle jazykové verze. Červený sloupeček zde tak zachycuje změny v již vložených místech a ukazuje, že během srpna bylo odstraněno 3603 míst (celkem) Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 30

Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 31

Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 32

Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 33

Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 34

V srpnu uživatelé žádné místo nevložili. Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 35

Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 36

Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 37

V srpnu partneři vložili 120 nových míst, jich zároveň bylo zneaktivněno. Počet vložených míst PARTNEŘI: 38

Počet vložených míst PARTNEŘI: 39

Počet vložených míst PARTNEŘI: 40

Počet vložených míst PARTNEŘI: 41

Počet vložených míst PARTNEŘI: 42

Vložené objekty - BLOGY 43

V srpnu nebyly vkládány žádné další blogy. Z hlediska národního produktu je tabulka shodná ve všech jazykových verzích jako celková tabulka na tomto snímku. K žádným změnám ani mezi NP nedošlo. Počet vložených blogů PARTNEŘI: UŽIVATELÉ: Uživatelé nevložili žádný blog 44

Vložené objekty - AKCE 45

V srpnu byly poprvé vloženy i akce (události), v počtu celkově 119. Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 46

Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 47

Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 48

Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 49

Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 50

V srpnu vložena jedna akce od uživatele. Počet vložených akcí UŽIVATELÉ: 51

Vyjma jedné akce od uživatele tak všechny vložili partneři. Počet vložených akcí PARTNEŘI: 52

Počet vložených akcí PARTNEŘI: 53

Počet vložených akcí PARTNEŘI: 54

Počet vložených akcí PARTNEŘI: 55

Počet vložených akcí PARTNEŘI: 56

Uživatelé a partneři 57

Za měsíc srpen přibylo 12 nových registrovaných uživatelů, uživatelé získali za srpen 660 bodů, průměr bodů na uživatele drobně poklesl o 14 na 90 bodů. Celkově nasbírali registrovaní uživatelé do konce srpna již bodů. Počet registrovaných uživatelů 58

Počet registrovaných partnerů 59 Za měsíc srpen přibyl 1 nově registrovaný partner, stejně jako minulý měsíc. Za srpen získali partneři celkem 450 bodů (minulý měsíc 160), průměr bodů na partnera vzrostl o 43 na 109 bodů. Celkově nasbírali registrovaní partneři do konce srpna již 980 bodů.

Závěr 60

Celková návštěvnost webu oproti minulému měsíci výrazně vzrostla (o 77%) a to především zásluhou PL (+133%) a IT (+75%) verze. EN zůstává nejslabší verzí, přestože na ní návštěvníci tráví v průměru nejvíce času. Celkové kvalitativní statistiky zůstávají podobné jako v předchozím měsíci. Bounce rate 67%, průměrná doba návštěvy mírně nad 1 minutu. Návštěvníci shlédli v průměru 2,3 stránek. 92% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (červenec 84%, červen 97%, květen 88%), 5% návštěv vstoupilo na web díky banneru na Google (červenec 12%) V přístupu na web z hlediska lokality (nikoliv jazykových verzí) výrazně vede Polsko (59% návštěv, minulý měsíc 45%), dále pak Německo (19%, minule 28%) a Itálie (18% stejně jako minulý měsíc). V srpnu bylo vloženo 5 videí, 708 fotografií, 120 míst a 119 akcí. Některá místa z Padrubického kraje byla odstraněna – data nebyla relevantní. Bylo také upravováno spojení fotek či míst s národními produkty, z nepatřičných NP byly fotografie či místa odebírány a ponechány jen ve správných kategoriích. Celkově máme na webu 13 videí, 846 fotografií, míst, 71 blogů a 119 akcí. Dosud máme 43 registrovaných uživatelů a 9 registrovaných partnerů. (V srpnu se zaregistrovalo 12 uživatelů a 1 partner). Uživatelé získali za srpen 660 bodů, což je méně než v minulém měsíci (1 730). Průměr bodů na uživatele drobně poklesl o 14 na 90 bodů. Celkově nasbírali registrovaní uživatelé už bodů. Partneři získali za srpen 450 bodů (minulý měsíc 160), průměr bodů na partnera vzrostl o 43 na 109 bodů. Celkově nasbírali registrovaní partneři už 980 bodů. Závěr 61