MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Srpen
Přehled návštěvnosti 2
Základní přehled SRPEN 2010 Celková návštěvnost webu oproti minulému měsíci výrazně vzrostla (o 77%), především díky PL (+133%) a IT (+75%) verzi. EN zůstává nejslabší verzí, přestože na ní návštěvníci tráví v průměru nejvíce času. Celkové kvalitativní statistiky zůstávají podobné jako v předchozím měsíci. Bounce rate 67%, průměrná doba návštěvy mírně nad 1 minutu. Návštěvníci shlédli v průměru 2,3 stránek. 3 Minulý měsíc (Červenec 2010): NávštěvnostJazyk Unikátní návštěvníci NávštěvyStránek Stránek na návštěvu Průměrná doba na webu (m:s) Míra opuštění webu Nové návštěvy www EN ,252:3358,89%73,72% DE ,281:0161,92%94,19% IT ,580:2379,64%97,69% PL ,231:0766,47%95,04% Celková ,251:0666,89%93,90% NávštěvnostJazyk Unikátní návštěvníci NávštěvyStránek Stránek na návštěvu Průměrná doba na webu (m:s) Míra opuštění webu Nové návštěvy www EN ,274:4546,07%57,47% DE ,441:1461,77%94,70% IT ,670:3679,25%97,55% PL ,211:0565,89%93,71% Celková ,301:1066,60%93,46%
Základní přehled Měsíční návštěvnost webu a jeho jazykových verzí 4 Graf ukazuje výraznou pozitivní změnu v návštěvnosti, především díky silnému nárůstu návštěvnosti polské jazykové verze.
Základní přehled WWW – EN: Denní návštěvnost 5 WWW – CELKEM (Všechny verze): Denní návštěvnost července 1
Základní přehled WWW – IT: Denní návštěvnost července 1 6 WWW – DE: Denní návštěvnost července 1 Vzhledem k omezení kampaně v Itálii poklesla i návštěvnost.
Základní přehled července 1 7 WWW – PL: Denní návštěvnost V polské návštěvnosti došlo k výpadku vzhledem k optimalizaci kampaně, při které museli jít bannery na 1 den ke kontrole. Po té se návštěvnost opět zvedla a začali přicházet „kvalitnější“ uživatelé.
92% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (červenec 84%, červen 97%, květen 88%) 5% návštěv vstoupilo na web díky banneru na Google. (červenec 12%) Zdroje provozu WWW – Celkem (Všechny verze) Top 5 zdrojů: 8 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:
48% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords. (červenec 70%, červen 96%, květen 88%) 20% návštěv vstoupilo na web přímo. (červenec 14%) Zdroje provozu WWW – EN Top 5 zdrojů: 9 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:
82% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (červenec 84%, červen 99%). 17% návštěv přišlo z banneru na Google. (červenec 14%) Zdroje provozu WWW – DE Top 5 zdrojů: 10 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.
95% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (červenec 71%, červen 97%). 4% návštěv přišlo z banneru na Google. (červenec 28%) Zdroje provozu WWW – IT Top 5 zdrojů: 11 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.
97% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (červenec 92%, červen 97%). 2% návštěv přivedl banner z Google. (červenec 6%) Zdroje provozu WWW – PL Top 5 zdrojů: 12 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.
V přístupu na web z hlediska lokality výrazně vede Polsko (59% návštěv, minulý měsíc 45%), dále pak Německo (19%, minule 28%) a Itálie (18% stejně jako minule). Země návštěv Země návštěv dle státu (Celková návštěvnost webu - všechny země – srpen 10) Top 10: 13
Vložené objekty – VIDEA 14
V srpnu přibylo 5 nových videí (1 v DE verzi). Na webu je nyní 13 videí. Počet vložených videí PARTNEŘI: UŽIVATELÉ: Uživatelé nevložili žádné video. 15
Počet vložených videí PARTNEŘI: 16
Počet vložených videí PARTNEŘI: 17
Vložené objekty - FOTOGRAFIE 18
V srpnu bylo přidáno velké množství fotek (708). Na webu je zatím 846 fotek, až na výjimky vše v EN verzi. Poslední sloupeček (X) zachycuje odebrání NP z již vložených fotografií (dohodnutá oprava – změna NP u vložených fotografií). Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 19
Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 20
Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 21
Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 22 Zde je nejlépe vidět změna v červeném sloupečku. V červenci byla v PL verzi vložena 1 fotka do všech NP. Během srpna byla opravena a zůstala už jen v jediné kategorii.
V srpnu uživatelé vložili 22 fotografií. Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 23
Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 24
Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 25
V srpnu výrazně vzrostlo číslo vložených fotografií - partneři vložili 686 fotografií. Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 26
Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 27
Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 28
Vložené objekty - MÍSTA 29
V srpnu bylo vloženo 120 nových míst. Zároveň však bylo odstraněno (zneaktivněno) až 3603 míst – zejména nevhodný obsah z Pardubického kraje. Změna se tak netýká jen národních produktů, ale i první tabulky s počtem míst dle jazykové verze. Červený sloupeček zde tak zachycuje změny v již vložených místech a ukazuje, že během srpna bylo odstraněno 3603 míst (celkem) Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 30
Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 31
Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 32
Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 33
Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 34
V srpnu uživatelé žádné místo nevložili. Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 35
Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 36
Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 37
V srpnu partneři vložili 120 nových míst, jich zároveň bylo zneaktivněno. Počet vložených míst PARTNEŘI: 38
Počet vložených míst PARTNEŘI: 39
Počet vložených míst PARTNEŘI: 40
Počet vložených míst PARTNEŘI: 41
Počet vložených míst PARTNEŘI: 42
Vložené objekty - BLOGY 43
V srpnu nebyly vkládány žádné další blogy. Z hlediska národního produktu je tabulka shodná ve všech jazykových verzích jako celková tabulka na tomto snímku. K žádným změnám ani mezi NP nedošlo. Počet vložených blogů PARTNEŘI: UŽIVATELÉ: Uživatelé nevložili žádný blog 44
Vložené objekty - AKCE 45
V srpnu byly poprvé vloženy i akce (události), v počtu celkově 119. Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 46
Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 47
Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 48
Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 49
Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 50
V srpnu vložena jedna akce od uživatele. Počet vložených akcí UŽIVATELÉ: 51
Vyjma jedné akce od uživatele tak všechny vložili partneři. Počet vložených akcí PARTNEŘI: 52
Počet vložených akcí PARTNEŘI: 53
Počet vložených akcí PARTNEŘI: 54
Počet vložených akcí PARTNEŘI: 55
Počet vložených akcí PARTNEŘI: 56
Uživatelé a partneři 57
Za měsíc srpen přibylo 12 nových registrovaných uživatelů, uživatelé získali za srpen 660 bodů, průměr bodů na uživatele drobně poklesl o 14 na 90 bodů. Celkově nasbírali registrovaní uživatelé do konce srpna již bodů. Počet registrovaných uživatelů 58
Počet registrovaných partnerů 59 Za měsíc srpen přibyl 1 nově registrovaný partner, stejně jako minulý měsíc. Za srpen získali partneři celkem 450 bodů (minulý měsíc 160), průměr bodů na partnera vzrostl o 43 na 109 bodů. Celkově nasbírali registrovaní partneři do konce srpna již 980 bodů.
Závěr 60
Celková návštěvnost webu oproti minulému měsíci výrazně vzrostla (o 77%) a to především zásluhou PL (+133%) a IT (+75%) verze. EN zůstává nejslabší verzí, přestože na ní návštěvníci tráví v průměru nejvíce času. Celkové kvalitativní statistiky zůstávají podobné jako v předchozím měsíci. Bounce rate 67%, průměrná doba návštěvy mírně nad 1 minutu. Návštěvníci shlédli v průměru 2,3 stránek. 92% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (červenec 84%, červen 97%, květen 88%), 5% návštěv vstoupilo na web díky banneru na Google (červenec 12%) V přístupu na web z hlediska lokality (nikoliv jazykových verzí) výrazně vede Polsko (59% návštěv, minulý měsíc 45%), dále pak Německo (19%, minule 28%) a Itálie (18% stejně jako minulý měsíc). V srpnu bylo vloženo 5 videí, 708 fotografií, 120 míst a 119 akcí. Některá místa z Padrubického kraje byla odstraněna – data nebyla relevantní. Bylo také upravováno spojení fotek či míst s národními produkty, z nepatřičných NP byly fotografie či místa odebírány a ponechány jen ve správných kategoriích. Celkově máme na webu 13 videí, 846 fotografií, míst, 71 blogů a 119 akcí. Dosud máme 43 registrovaných uživatelů a 9 registrovaných partnerů. (V srpnu se zaregistrovalo 12 uživatelů a 1 partner). Uživatelé získali za srpen 660 bodů, což je méně než v minulém měsíci (1 730). Průměr bodů na uživatele drobně poklesl o 14 na 90 bodů. Celkově nasbírali registrovaní uživatelé už bodů. Partneři získali za srpen 450 bodů (minulý měsíc 160), průměr bodů na partnera vzrostl o 43 na 109 bodů. Celkově nasbírali registrovaní partneři už 980 bodů. Závěr 61