MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Září
Přehled návštěvnosti 2
Základní přehled ZÁŘÍ 2010 Celková návštěvnost webu opět vzrostla (o 14%) a to především většímu přílivu návštěvníků polské verze (+37%). IT verze oproti předchozímu měsíci poklesla. Výkyvy návštěvnosti jsou dány změnami v online podpoře jednotlivých zemí. Celkové kvalitativní statistiky od srpna zůstávají v podobných číslech jako v předchozím měsíci. 3 Minulý měsíc (Srpen 2010): NávštěvnostJazyk Unikátní návštěvníci NávštěvyStránek Stránek na návštěvu Průměrná doba na webu (m:s) Míra opuštění webu Nové návštěvy www EN ,274:4546,07%57,47% DE ,441:1461,77%94,70% IT ,670:3679,25%97,55% PL ,211:0565,89%93,71% Celková ,301:1066,60%93,46% NávštěvnostJazyk Unikátní návštěvníci NávštěvyStránek Stránek na návštěvu Průměrná doba na webu (m:s) Míra opuštění webu Nové návštěvy www EN ,503:4947,40%55,01% DE ,130:5965,97%93,48% IT ,630:2977,65%97,90% PL ,181:0165,68%91,60% Celková ,211:0466,05%91,65%
Základní přehled Měsíční návštěvnost webu a jeho jazykových verzí 4 Návštěvnost se nadále zvyšuje především díky pokračujícímu silnému nárůstu návštěvnosti polské jazykové verze.
Základní přehled WWW – EN: Denní návštěvnost 5 WWW – CELKEM (Všechny verze): Denní návštěvnost září 1
Základní přehled WWW – IT: Denní návštěvnost 6 WWW – DE: Denní návštěvnost září 1
Základní přehled 7 WWW – PL: Denní návštěvnost září 1
90% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (srpen 92%, červenec 84%) 8% návštěv vstoupilo na web díky banneru na Google. (srpen 5%, červenec 12%) Zdroje provozu WWW – Celkem (Všechny verze) Top 5 zdrojů: 8 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:
34% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords. (srpen 48%, červenec 70%) 30% návštěv vstoupilo na web přímo. (srpen 20%, červenec 14%) Zdroje provozu WWW – EN Top 5 zdrojů: 9 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:
71% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (srpen 82%, červenec 84%). 28% návštěv přišlo z banneru na Google. (srpen 17%, červenec 14%) Zdroje provozu WWW – DE Top 5 zdrojů: 10 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.
84% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (srpen 95%. červenec 71%). 14% návštěv přišlo z banneru na Google. (srpen 4%, červenec 28%) Zdroje provozu WWW – IT Top 5 zdrojů: 11 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.
98% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (srpen 97%, červenec 92%). 2% návštěv přivedl banner z Google. (srpen 2%, červenec 6%) Zdroje provozu WWW – PL Top 5 zdrojů: 12 Podíl zdrojů: Top klíčových slov:.
V přístupu na web z hlediska lokality stále výrazně vede Polsko (71% návštěv, minulý měsíc 59%), dále pak Německo (18%, minule 19%) a Itálie (8%, minule 18%). Země návštěv Země návštěv dle státu (Celková návštěvnost webu - všechny země – září 10) Top 10: 13
Vložené objekty – VIDEA 14
V září přibylo 14 nových videí v EN verzi. Na webu je nyní 27 videí. Počet vložených videí PARTNEŘI: UŽIVATELÉ: Uživatelé nevložili žádné video. 15
Počet vložených videí PARTNEŘI: 16
Počet vložených videí PARTNEŘI: 17
Vložené objekty - FOTOGRAFIE 18
V září bylo přidáno fotografií. Na webu je nyní fotek, až na výjimky vše v EN verzi. Poslední sloupeček (X) zachycuje odebrání NP z již vložených fotografií (dohodnutá oprava – změna NP u vložených fotografií). V září se žádné fotografie z NP (na rozdíl od srpna) neodebíraly. Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 19
Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 20
Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 21
Počet vložených fotografií CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 22
V září uživatelé vložili 1 fotografii. Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 23
Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 24
Počet vložených fotografií UŽIVATELÉ: 25
V září partneři vložili fotografií. Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 26
Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 27
Počet vložených fotografií PARTNEŘI: 28
Vložené objekty - MÍSTA 29
V září bylo vloženo 51 nových míst., současně odstraněno původních. Celkový počet míst na webu je Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 30
Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 31
Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 32
Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 33
Počet vložených míst CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 34
V září uživatelé vložili 1 místo. Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 35
Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 36
Počet vložených míst UŽIVATELÉ: 37
V září partneři vložili 50 nových míst, jich zároveň bylo zneaktivněno. Počet vložených míst PARTNEŘI: 38
Počet vložených míst PARTNEŘI: 39
Počet vložených míst PARTNEŘI: 40
Počet vložených míst PARTNEŘI: 41
Počet vložených míst PARTNEŘI: 42
Vložené objekty - BLOGY 43
V září nebyly vkládány žádné další blogy. Celkové počty jsou stejné jako minulý měsíc. Z hlediska národního produktu je tabulka shodná ve všech jazykových verzích jako celková tabulka na tomto snímku. Počet vložených blogů PARTNEŘI: UŽIVATELÉ: Uživatelé nevložili žádný blog 44
Vložené objekty - AKCE 45
V září žádné akce (události) vkládány nebyly. Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 46
Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 47
Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 48
Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 49
Počet vložených akcí CELKOVĚ (UŽIVATELÉ + PARTNEŘI): 50
Počet vložených akcí UŽIVATELÉ: 51
Počet vložených akcí PARTNEŘI: 52
Počet vložených akcí PARTNEŘI: 53
Počet vložených akcí PARTNEŘI: 54
Počet vložených akcí PARTNEŘI: 55
Počet vložených akcí PARTNEŘI: 56
Uživatelé a partneři 57
Za měsíc září přibylo 6 nových registrovaných uživatelů, kteří získali za září 450 bodů, průměr bodů na uživatele drobně poklesl o 2 na 88 bodů. Celkově nasbírali registrovaní uživatelé do konce září již bodů. Počet registrovaných uživatelů 58
Počet registrovaných partnerů 59 Za měsíc září nepřibyl žádný nový partner za září získali partneři 280 bodů, průměr bodů na partnera vzrostl o 31 na 109 bodů. Celkově nasbírali registrovaní partneři do konce srpna již 1260 bodů. V září byl jediný bodovaný partner: České Švýcarsko, o.p.s. (oněch 280 bodů)
Závěr 60
Celková návštěvnost webu opět vzrostla (o 14%) a to především díky PL verzi (+37%). IT verze oproti předchozímu měsíci poklesla v návštěvnosti na polovinu. Celkové kvalitativní statistiky zůstávají podobné jako v srpnu. Bounce rate 66%, průměrná doba návštěvy stále mírně nad 1 minutu. Návštěvníci shlédli v průměru 2,2 stránek. 90% návštěv přišlo z CPC kampaně AdWords (srpen 92%, červenec 84%), 8% návštěv vstoupilo na web díky banneru na Google (srpen 5%, červenec 12%). Návštěvnost webu je závislá na mediální kampani, samovolná návštěvnost, či neplacené odkazy z různých webů nejsou významné. V přístupu na web z hlediska lokality stále výrazně vede Polsko (71% návštěv, minulý měsíc 59%), dále pak Německo (18%, minule 19%) a Itálie (8%, minule 18%). V září bylo vloženo 14 videí, 1207 fotografií a 51 míst. Žádné blogy ani akce nepřibyly. Bylo také odstraněno 1072 míst. Celkově máme na webu 27 videí, 2053 fotografií, míst, 71 blogů a 119 akcí. Dosud máme 49 registrovaných uživatelů a 9 registrovaných partnerů. (V srpnu se zaregistrovalo 6 uživatelů, partner žádný) Uživatelé získali za září 450 bodů, průměr bodů na uživatele drobně poklesl o 2 na 88 bodů. Celkově nasbírali registrovaní uživatelé do konce září již bodů. Za září získali partneři 280 bodů, průměr bodů na partnera vzrostl o 31 na 109 bodů. Celkově nasbírali registrovaní partneři do konce srpna již 1260 bodů. V září byl jediný bodovaný partner: České Švýcarsko, o.p.s. (oněch 280 bodů) Závěr 61