Téma: POROVNÁVÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady A: VÝRAZY Autor: Petr Halama – Mgr. Alena.
Advertisements

Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 3
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
TÉMA: SAMOHLÁSKA U Vytvořila: Mgr
TÉMA: SAMOHLÁSKA O Vytvořila: Mgr. Alena Zicháčková Dne: 4. 10
Téma: Psaní a čtení desetinných čísel 2
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
Název projektu: Učení pro život
Téma: KLADNÁ A ZÁPORNÁ CELÁ ČÍSLA
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Nový Jičín, Komenského 66, p. o
CELÁ ČÍSLA.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Rozdíl druhých mocnin.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 3
Rovnice se závorkami.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích.
ICT 2- 3 – Melodie vzestupná, sestupná
Určení hodnoty číselného výrazu
Téma: Dělení desetinného čísla přirozeným číslem
Anotace Prezentace, která se zabývá prvočísly a čísly složenými AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší prvočíslo a číslo složené.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Téma: POROVNÁVÁNÍ CELÝCH ČÍSEL
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 1
Násobení mnohočlenů.
Téma: NÁSOBENÍ A DĚLENÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_040.
Téma: Desetinná čísla Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_096.
Téma: Sčítání a odčítání desetinných čísel
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 2
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady A: VÝRAZY Autor: Petr Halama – Mgr. Alena.
Téma: Násobení desetinného čísla celým číslem Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_091.
Téma: RACIONÁLNÍ ČÍSLA - ÚVOD
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
Příprava na čtvrtletní písemnou práci Vypracovala Petra Antlová.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Téma: Trojčlenka Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_098.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Téma: Slovní úlohy (trojčlenka) 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_100.
Téma: Dělení desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace2/_095.
Téma: Nepřímá úměrnost Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_097.
Pojmenuj domácí zvířata
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
TÉMA: SAMOHLÁSKA E Vytvořila: Mgr. Alena Zicháčková Dne: VY_32_Inovace/9_489.
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
Téma: Násobení desetinných čísel
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 1
TÉMA: SAMOHLÁSKA A Vytvořila: Mgr. Alena Zicháčková Dne: VY_32_Inovace/9_481.
Téma: Zaokrouhlování desetinných čísel 2
Téma: Odčítání desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_089.
Téma: Přímá úměrnost - úvod Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_086.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
TÉMA: VYJMENOVANÁ SLOVA PO P Vytvořila: Mgr
PRESENT SIMPLE 5. třída Vytvořil: Mgr. Renáta Pokorná
Téma: Slovní úlohy (trojčlenka)
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Poznej volně žijící zvířata
Téma: Porovnávání desetinných čísel
TÉMA:OPAKOVÁNÍ VYJMENOVANÝCH SLOV B, L, M, P, S, V, Z. Vytvořila: Mgr. Alena Zicháčková VY_32_Inovace/8_470 Datum:
Téma: Psaní a čtení desetinných čísel 1
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_032.
Téma: Dělení desetinných čísel 1 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_094.
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
Transkript prezentace:

Téma: POROVNÁVÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL Vytvořila: Mgr. Martina Bašová basova.martina@centrum.cz, 10. 12. 2012 VY_32_Inovace/1_036

Anotace: Prezentace uvádějící příklady na porovnávání racionálních čísel. Jazyk: Český jazyk Očekávaný výstup: Porovná racionální čísla. Seřadí sestupně, vzestupně. Speciální vzdělávací potřeby: Žádné. Klíčová slova: celá čísla, kladná, záporná, <, >, = , křížové pravidlo Druh učebního materiálu: DUM - Prezentace doplněná výkladem Cílová skupina: Žák Typická věková skupina: 12-13 let (7. ročník)

Příklady k procvičení 1: Seřaďte vzestupně desetinná čísla: 1,4; 7,8; -1,9; -14; 0,4; 0,05; -0,5; 0,8; -1,25 -14; -1,9; -1,25 ; -0,5; 0,05; 0,4; 0,8; 1,4; 7,8 Seřaďte sestupně desetinná čísla: -0,137; 0,2; -0,6; 1,37; -0,4; 1,26; -0,09; 0; -0,001 1,37; 1,26; 0,2; 0; -0,001; -0,09; -0,137; -0,4; -0,6

Příklady k procvičení 2: Najdi a oprav chybu. -0,127 < -0,12 1,36 < 1,357 -1,08 < -1,1 13,647 < 13,65 -0,026 < 2,648 2,64 > 2,648 -0,139 < -0,2 -7,526 < 7,520 8,2 > 2,8 -1,76 < -1,761 0,027 > 0,57 9,163 > 9,136

Příklady k procvičení 2 - řešení 1,36 < 1,357 x -1,08 < -1,1 x 13,647 < 13,65 v -0,026 < 2,648 v 2,64 > 2,648 x -0,139 < -0,2 x -7,526 < 7,520 v 8,2 > 2,8 v -1,76 < -1,761 x 0,027 > 0,57 x 9,163 > 9,136 v

Citace: Vlastní tvorba