Vy 32_11_34 Pokojové rostliny

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Drama – vývoj a rozdělení
Advertisements

Slovesa - přechodníky 32_04_05: Mluvnice – Anotace Jazyk
Slovesa a mluvnické kategorie
32_04_03: Mluvnice – Slovesné třídy
32_04_25 Podmět Anotace Prezentace: Základní větný člen – podmět, výklad s animacemi Vzdělávací oblast, vzdělávací obor Jazyk a jazyková komunikace, Český.
32_07_21 Věty jednočlenné a dvojčlenné
VY_32_INOVACE_35 HE IS …… SHE IS …...
32_09_22: Výtvarné materiály: Jak? Na co?
KVETE A VONÍ VY_32_INOVACE_Čt z 1
32_04_36 Příběhy o dětech Anotace Příběhy o dětech
ICT 2- 3 – Melodie vzestupná, sestupná
Přímá řeč 12_03_17: Čtenářská gramotnost – Anotace Jazyk
32_04_02: Literatura – Druhy literatury
ICT Realizace písně ve 2/4 taktu
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceZemědělství Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
ICT VL Naše okolí 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Interaktivní prezentace zaměřená na teorii výsadby stromku
VYHLEDÁVÁNÍ GEOMETRICKÝCH TVARŮ V OBRÁZCÍCH
ICT M 5.R. Zlomky Anotace: Prezentace obsahuje práci s pomůckou k pochopení učiva o zlomcích. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Zelenina Mgr. Iveta Honzejková.
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
32_09_21: Výtvarné materiály: Jak? Čím?
Anotace Prezentace o abstraktním umění – seznámení s jedním ze směrů moderního výtvarného umění- slouží jako úvod v hodině Vzdělávací oblast, vzdělávací.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Ovoce Mgr. Iveta Honzejková.
ICT M 5.R. Desetinná čísla
ICT M 5.R. Další jednotky hmotnosti
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceNerostné suroviny Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní nerostné.
ICT VL Evropa 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Obvod čtverce a obdélníka ICT2_1/1
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly II Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
ICT VL PRAVĚK II – 4.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
32_09_34 Organzová krása- výtvarné tvoření -prezentace
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
ICT M 5.R. Písemné násobení a dělení
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
32_04_35 Komenský Anotace Komenský Vzdělávací oblast, vzdělávací obor
Sloh - pohádky Hádej pohádku
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
Anotace Obyvatelstvo Ameriky Autor Mgr. Petra Vavrušková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žáci popíší složení, rasy a rozmístění obyvatelstva Ameriky Speciální.
Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28
ICT M 5.R. Jednotky času
ICT M 5.R. Jednotky hmotnosti
ICT VL Evropa – povrch 5.R.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
ICT ČJ VS po P Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace
Draw a monster Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
Vzdělávací oblast: Člověk a svět práce
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor: Mgr. Dagmar Šaflová
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
Transkript prezentace:

Vy 32_11_34 Pokojové rostliny Anotace Interaktivní prezentace zaměřená na pěstování a třídění pokojových květin Vzdělávací oblast, vzdělávací obor Člověk a svět práce. Pěstitelské práce. Tematický okruh, téma Pěstitelské práce. Pokojové květiny. Autor, datum vytvoření Jana Linhartová, 15.4.2012 Jazyk Čeština   Očekávaný výstup Žáci se zamýšlí nad úlohou květin v interiéru, popisují části květin, třídí pokojové květiny Speciální vzdělávací potřeby Ne Klíčová slova Rostliny, květ, list Druh učebního materiálu Interaktivní prezentace  Potřebné pomůcky Interaktivní tabule, PC  Druh interaktivity Výklad. Aktivita žáků. Cílová skupina 6.ročník Stupeň a typ vzdělávání Základní vzdělávání – druhý stupeň Potřebný čas 15 minut  Řešení Celková velikost  179 kB Zdroje Zdroj obrázků v této prezentaci: Kliparty sady Microsoft Office dostupné pod licencí Microsoft office Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

Obr.č 3 – č.7 výklad – řízen vždy poklepem Metodické pokyny: Obr.č 3 – č.7 výklad – řízen vždy poklepem Obr. č. 8 – zadání aktivity žákům, práce s encyklopedií Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

Pokojové rostliny Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

Pocházejí ze subtropů a tropů. Pokojové rostliny jsou rostliny, které se buď celý rok nebo část roku pěstují v uzavřených prostorách. Pocházejí ze subtropů a tropů. U nás ve volné přírodě nepřezimují, jsou teplomilné. Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

Dělení pokojových rostlin ozdobné květem ozdobné listem Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

Pokojové rostliny ozdobné listem Asparágus Fíkus Monstera Potos Zelenec Žumen Difenbachie Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

Africká fialka Ibišek Řemenatka Voskovka Pokojové rostliny ozdobné květem Africká fialka Ibišek Řemenatka Voskovka Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace

Vyhledej v encyklopedii uvedené pokojové rostliny Vyhledej v encyklopedii uvedené pokojové rostliny. Můžeš navštívit také stránky. http://www.katalog-rostlin.cz/pokojove-rostliny.html Vytvořeno v rámci projektu EU peníze školám – Základní škola Ústí nad Labem, Vojnovičova 620/5, příspěvková organizace