Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
DESETINNÁ ČÍSLA.
Advertisements

ČÍSLA DO ČTENÍ A ZÁPIS ČÍSEL 4. ročník
Fonologie Cvičení číslo 6.
27.1 Přirozená čísla v oboru do 1000
Autor výukového materiálu: Mgr. Pavel Vaško Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výukového materiálu:17. června 2012 Číslo.
Zdroj obrazového materiálu
Přirozená čísla – zápis, porovnávání čísel, číselná osa 5. ročník
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_398_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová.
Kolik to stojí?.
Zápis čísla v desítkové soustavě
Název: Násobení čísly 10, 100 a v oboru
Druhá mocnina a odmocnina
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
zpracovaný v rámci projektu
Mapa zájmu - plány.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Trojčlenka a procenta Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je.
NUMBERS- ČÍSLA Aj pro 3.-5.r.
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
AZ - KVÍZ Procvičení procent
v programu MS PowerPoint
Hmotnostní zlomek převáděný na %
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_61.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Římské číslice ( 50, 100, 500, ) Matematika , 5. ročník
Znalostio zlomcích.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_479_Desetinná čísla AUTOR: Mgr. Martina Ringová ROČNÍK, DATUM:
55.1 Pamětné násobení a dělení (činitel x dělitel násobek čísla 10)
PŘIROZENÁ ČÍSLA. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zaokrouhlování 5. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tři tisíce dvě stě osmdesát dva
7..
2,152 0,9 987, Desetinná čísla 3,14 0,98 1,11 1, ,45 Helena Půlkrábková.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Počítání s mocninami – I.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Mocniny s přirozeným mocnitelem Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL NA TISÍCE, DESETITISÍCE, STATISÍCE:
POROVNÁVÁNÍ A ZAOKROUHLOVÁNÍ ČÍSEL
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Druhá mocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál.
Rozklad čísel na desítky a jednotky
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Pozor, čárka I..
Zápis čísla v desítkové soustavě
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ČÍSELNÁ OSA 0-20 Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Třetí mocnina Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je tento materiál.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
DESETINNÁ ČÍSLA 2 Čtení čísel NÁZEV ŠKOLY
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
zpracovaný v rámci projektu
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Procvičování matematických řádu Více informací na webu: emagister.proweb.cz
Transkript prezentace:

Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován Mgr. Zdenou Kabešovou ČÍSLA VĚTŠÍ NEŽ 10 000 4. ročník

10 jednotek tvoří 1 desítku 10 desítek tvoří 1 stovku ČÍSLA VĚTŠÍ NEŽ 10 000: DESÍTKOVÁ SOUSTAVA: 10 jednotek tvoří 1 desítku 10 desítek tvoří 1 stovku 10 stovek tvoří 1 tisíc 10 tisíců tvoří 1 desetitisíc 10 desetitisíců tvoří 1 statisíc 10 statisíců tvoří 1 milion

M MILION 1 000 000 ST STATISÍCE 100 000 DT DESETITISÍCE 10 000 T TISÍCE 1 000 S STOVKY 100 D DESÍTKY 10 J JEDNOTKY 1

TABULKA ST DT T S D J M 7. MÍSTO 6. MÍSTO 5. MÍSTO 4. MÍSTO 3. MÍSTO 1 000 000 100 000 10 000 1 000 100 10 1 7. MÍSTO 6. MÍSTO 5. MÍSTO 4. MÍSTO 3. MÍSTO 2. MÍSTO 1. MÍSTO

Ukaž na číselné ose číslo 10 000, 120 000, 80 000, | | | | | | | | | | | | | 20 000 40 000 60 000 80 000 100 000 120 000 10 000 30 000 50 000 70 000 90 000 110 000 Ukaž na číselné ose číslo 10 000, 120 000, 80 000, 70 000, 40 000, 90 000, 100 000, 20 000, 50 000, 30 000, 60 000, 110 000. Ukaž na číselné ose číslo, které leží mezi čísly 30 000 a 50 000, 90 000 a 110 000, 70 000 a 90 000, … Ukaž na číselné ose čísla, která leží mezi čísly 60 000 a 90 000, 80 000 a 120 000, 10 000 a 40 000, …

UKAŽ NA ČÍSELNÉ OSE: | | | | | | | | | | | 200 000 400 000 600 000 800 000 1 000 000 100 000 300 000 500 000 700 000 900 000 Ukaž na číselné ose číslo 300 000, 600 000, 100 000, 500 000, 800 000, 1 000 000, 700 000, 900 000. Ukaž na číselné ose číslo, které leží mezi čísly 500 000 a 700 000, 800 000 a 1 000 000, 200 000 a 400 000, … Ukaž na číselné ose čísla, která leží mezi čísly 300 000 a 700 000, 600 000 a 1 000 000, 100 000 a 500 000, …

ZAPIŠ ČÍSLA DO TABULKY: 1 - 8 2 3 9 5 6 4 Zapiš číslo: M ST DT T S D J 1 - 8 2 3 9 5 6 4 --

KONTROLA: Zapiš číslo: M ST DT T S D J 1 000 000 1 821 398 - 8 2 3 9 259 826 5 6 32 664 4 100 596 845 139 9 410

Napiš číslo: a) Tři sta třináct tisíc dvě stě šedesát pět: …………………………………………………………… b) Jeden milion šest set padesát devět tisíc třicet: ……………………………………………………………. c) Šest set tisíc sto devadesát osm: …………………………………………………………….

Napiš číslo: a) Tři sta třináct tisíc dvě stě šedesát pět: 313 265 Kontrola: a) Tři sta třináct tisíc dvě stě šedesát pět: 313 265 …………………………………………………………… b) Jeden milion šest set padesát devět tisíc třicet: 1 659 030 ……………………………………………………………. c) Šest set tisíc sto devadesát osm: 600 198 …………………………………………………………….