Téma: Trojčlenka Vytvořila: Mgr. Martina Bašová 22. 4. 2013 VY_32_Inovace/2_098.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Slovní úlohy o pohybu.
Advertisements

Tvorba výrazů s proměnnou
Druhá mocnina dvojčlenu
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 3
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Sčítání, odčítání mnohočlenů. Počítej zpaměti: 1.8x 6 – 7x 6 = 2.x 3 + x 3 = 3.5y 2 - 5y 2 = 4.2a 2 + 2a 2 = 5.2x 3 y – xy 3 + 3x 3 y + 2xy 3 = 6.2ko.
Přímá a nepřímá úměrnost
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
TÉMA: SAMOHLÁSKA U Vytvořila: Mgr
Slovní úlohy o pohybu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
TÉMA: SAMOHLÁSKA O Vytvořila: Mgr. Alena Zicháčková Dne: 4. 10
Téma: Psaní a čtení desetinných čísel 2
Slovní úlohy O pohybu 2.
Téma: KLADNÁ A ZÁPORNÁ CELÁ ČÍSLA
Slovní úlohy O pohybu 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
Přímá úměrnost Trojčlenka
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 3
Rovnice se závorkami.
Integrovaná střední škola, Hlaváčkovo nám. 673, Slaný
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
* Trojčlenka příklady Matematika – 7. ročník *
Téma: Dělení desetinného čísla přirozeným číslem
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Téma: POROVNÁVÁNÍ CELÝCH ČÍSEL
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 1
Násobení mnohočlenů.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Téma: NÁSOBENÍ A DĚLENÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_040.
Téma: Desetinná čísla Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_096.
Téma: Sčítání a odčítání desetinných čísel
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 2
Téma: Násobení desetinného čísla celým číslem Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_091.
Téma: RACIONÁLNÍ ČÍSLA - ÚVOD
Rychlost rovnoměrného pohybu
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Název školy Integrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektu CZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod.
Jednotky času - procvičování
Téma: POROVNÁVÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL
Téma: Slovní úlohy (trojčlenka) 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_100.
Téma: Dělení desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace2/_095.
Téma: Nepřímá úměrnost Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_097.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
AnotacePrezentace, která se zabývá slovními úlohami o pohybu. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci počítají úlohy o pohybu. Speciální.
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
Téma: Násobení desetinných čísel
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Rozdělovací počet Prezentace_14
Téma: Zaokrouhlování desetinných čísel 2
Téma: Odčítání desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_089.
Téma: Přímá úměrnost - úvod Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_086.
Téma: Slovní úlohy (trojčlenka)
TROJČLENKA.
Téma: Porovnávání desetinných čísel
Téma: Psaní a čtení desetinných čísel 1
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_032.
Téma: Dělení desetinných čísel 1 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_094.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
Písemné násobení (čísla do ) VY_32_Inovace_12TK-1
Přímá a nepřímá úměrnost
Písemné dělení (čísla do ) VY_32_Inovace_13TK-1 Mgr. Ivana Tkadlecová
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Slovní úlohy I. – o pohybu a řešené soustavami rovnic - procvičování
Transkript prezentace:

Téma: Trojčlenka Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_098

Anotace: Prezentace uvádí princip řešení slovních úloh pomocí trojčlenky. Příklady k procvičení. Jazyk: Český jazyk Očekávaný výstup: Řeší slovní úlohy trojčlenkou. Speciální vzdělávací potřeby: Žádné. Klíčová slova: trojčlenka, slovní úloha Druh učebního materiálu: DUM - Prezentace doplněná výkladem Cílová skupina: Žák Typická věková skupina: let (7. ročník)

Trojčlenku používáme při řešení slovních úloh, kdy známe tři členy a čtvrtý máme vypočítat.

3 kg ovoce stojí 24,- Kč. Kolik stojí 7 kg ovoce? Nejdříve si uvědomíme, jak jsou na sobě veličiny závislé. Doplníme šipky. Zapisujeme podle šipek.

Určitou dráhu ujede auto při rychlosti 60 km/h za 2 hodiny. Za jak dlouho ujede auto stejnou dráhu při rychlosti 50 km/h? 6 5 Nejdříve si uvědomíme, jak jsou na sobě veličiny závislé. Doplníme šipky. Zapisujeme podle šipek. = 2 hodiny a 24 minut

Žák udělal 30 kroků a naměřil 20 metrů. Jak dlouhé je hřiště, jestliže ho přešel 129 stejně dlouhými kroky?

Dva truhláři provedou montáž kuchyně za 54 hodin. Za kolik hodin provede montáž 9 truhlářů?

Použité zdroje: Vlastní