Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/21.1257 Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_22.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: A nglický jazyk Tematická oblast: Slovesa.
Advertisements

Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Šablona číslo: VY_32_24_14 Název výukového.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_11.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Šablona číslo: VY_32_24_19 Název výukového.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“
Číslo v digitálním archivu školy
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_36.
Sloveso BÝT – přítomný čas
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Šablona číslo: VY_32_24_16 Název výukového.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_07 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_16.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_15.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Šablona číslo: VY_32_24_15 Název výukového.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_25.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_17.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_10.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_670_MINULÝ_ ČAS_SLOVESA_BÝT TÉMA: MINULÝ.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovní zásoba Stavová slovesa
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Future – going to VY_22_INOVACE_36 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_29.
OSOBNÍ ZÁJMENA ČÍSLA MNOŽNÉHO
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_50.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovní zásoba Zimní vybavení VY_22_INOVACE_12 Sada 3 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_34.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_667_PŘÍTOMNÝ_ČAS_PRŮBĚHOVÝ_KLAD TÉMA:
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Nezbytná gramatika v angličtině Questions VY_22_INOVACE_05 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov,
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivity III/2 Sada Anglický jazyk Název Present continuous Klíčová slova přítomný čas průběhový,
gramatika BÝT - otázka VY_22_INOVACE_41
Present continous- Přítomný čas průběhový Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová.
Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_103 Jméno autora: Lucie Šrámková Třída/ročník: 4. Datum vytvoření: Výukový materiál zpracován v rámci.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_16_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_01.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_26.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_12.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_04.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_20.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase prostém ve větách oznamovacích, slovní zásobu tematického okruhu volný.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Šablona číslo: VY_32_24_17 Název výukového.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_32.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_31.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_05.
22. základní škola Plze ň, Na Dlouhých 49, p ř ísp ě vková organizace Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_14.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_24.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_08.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Šablona číslo: VY_32_24_18 Název výukového.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_27.
Slovní zásoba – CLOTHES (7.roč.) Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Clothes Anglický jazyk VY_32_INOVACE_363, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání základní slovní zásoby tematického.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_21.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_668_PŘÍTOMNÝ_ČAS_PRŮBĚHOVÝ_ZÁPOR TÉMA:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_669_PŘÍTOMNÝ_ČAS_PRŮBĚHOVÝ_OTÁZKA TÉMA:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_TEMA Jazyk anglický TEMA: Clothes ČÍSLO PROJEKTU:
Mgr. Hana Bergerová Hello, kids! 3. leden 2012 VY_22_INOVACE_1A_07_CLOTHES Slovní zásoba – oblečení. Odpověď na otázku What colour is it? Vazba I am wearing…
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spořilov AUTOR : Hana SlavíkováNÁZEV : VY_22_INOVACE_CIZÍ JAZYK_34. ClothesTÉMA :ClothesČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
OBLEČENÍ Zdroj: galerie MS Office
Škola: Základní škola a Mateřská škola Halže, příspěvková organizace Název: VY_32_INOVACE_11_AJ_Překlad vět - Časy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název projektu: Moderní škola Číslo klíčové aktivity: III/2 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Vráž, okres Beroun Autor: Zuzana Měchurová Název.
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
CLOTHES FASHION.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Anglický jazyk
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk-anglický jazyk DUM 08
CLOTHES Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.7.A.+B.19_clothes Název: Clothes Vzdělávací oblast:
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Název školy: Základní škola T. G
VY_32_INOVACE_228_Přítomný čas průb.
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Transkript prezentace:

Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_22 Název výukového materiálu:Sloveso wear Tematický okruh:Jazyk a jazyková komunikace Předmět:Anglický jazyk Ročník:5. Klíčová slova: rozšíření slovní zásoby – oblečení, tvary slovesa wear Autor: Mgr. Lada JelašičováMateriál vytvořen: Prosinec 2012 Anotace: sloveso wear- otázky,zápor, krátké odpovědi – přítomný čas průběhový

Přítomný čas průběhový- sloveso wear.

Nejprve si procvičíme slovní zásobu. Spoj tvary, které patří k sobě. on the beachna horách in Francevětrovka gogglesšnorchlování flippersve Francii ski bootsbrýle/lyžařské, potápěčské/ woolly hatna pláži in the mountainsploutve anorakkulich snorkelinglyžařské boty

Zase se nám ztratila písmenka. Najdeš je? B E A _ _, A _ O _ _ K, T R _ _ _ _ RS, G _ _ VE _, F L _ _ _ _ RS, G O _ _ L _ S, M O U _ _ _ _ S, S U _ _ _ R, W I _ _ _ R, S _ _ G _ _S S _ _

Převeď věty do záporu. Lucy is wearing sunglasses. She is wearing swimming trunks. She´s wearing flippers. Tom is wearing an anorak. He is wearing yellow trousers. He´s wearing goggles and gloves. I am wearing a white blouse and a blue scarf. We are wearing striped pyjamas. They are wearing a polka-dot hat.

Vytvoř z oznamovacích vět otázku. Lucy is wearing a red anorak. Tom is wearing blue swimming trunks. I am wearing goggles and flippers. My friend is wearing ski boots. We are wearing gloves in winter. They are wearing sunglasses. You are wearing a black baseball cap.

Využij krátkou odpověď. Are you wearing a red anorak? Is she wearing yellow trousers? Is he wearing a red baseball cap? Are they wearing flippers? Are you wearing sunglasses? Is Lucy wearing ski boots? Is Tom wearing blue swimming trunks? Are the children wearing uniforms in GB?

Použité zdroje Obrázky byly použité z klipartu

Rozlušti přesmyčky Rkelsno ………………………………… Noraka………………………………….. Acheb…………………………………… Woylol tah……………………………. Oglegsg………………………………… Loevsg……………………………………

Teď už všechno umíš. Přelož následující věty. Držím palce!! Lucka má na sobě červenou větrovku. Tom nemá na sobě žluté kalhoty. Kdo má na sobě modré plavky? Má /ona/ na sobě rukavice? Ano,má. Má /on/ na sobě ploutve? Ne, nemá. Já mám na sobě sluneční brýle.

Použité zdroje Obrázky byly použité z klipartu microsoft.comwww.office