Úkoly nejen pro holky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Města ČR – orientace na mapě
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
SINOVÁ VĚTA PRO III. ROČNÍK SOU Poznámky pro žáky se SPU DOC PDF
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
9 CELÁ ČÍSLA
AC Sparta Praha – VFL Wolfsburg 2. 9:05 B Bohemians 1905 – MFK Košice
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Elektronická učebnice - I
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
Únorové počítání.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
25.1 Písemné odčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Anotace Prezentace, která se zabývá dělitelností přirozených čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší násobek a dělitel. Speciální.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
DĚLITELNOST Prvočísla Dělitel Násobek Znaky dělitelnosti Čísla složená.
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Sčítání, odčítání do sta
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Technické kreslení.
76.1 Násobení a dělení desetinných čísel přirozeným číslem
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Přednost početních operací
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
opakování malé násobilky
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Transkript prezentace:

Úkoly nejen pro holky

Jak vzniká číselná pyramida? Doplň pyramidu tak, aby nad každou dvojicí sousedních čísel byl jejich součet. 21 7 2 9 11 10 5 6 4 30 25 5 40 48 100 34 70 22 20 15 17 15

24 4 6 9 6 2 2 3 3 2 4 3 48 4 4 6 8 2 3 3 Jak vzniká číselná pyramida? Doplň pyramidu tak, aby nad každou dvojicí sousedních čísel byl jejich součin. 24 4 6 9 6 2 2 3 3 2 4 3 48 4 4 6 8 2 3 3

Do každého políčka tabulky Vypočítej a doplň do tabulku: C D E F A 5 . 6 8 . 7 Do každého políčka tabulky napiš jednu číslici. B 24 : 4 9 . 5 15 : 3 7 . 7 4 . 8 4 . 3 9 . 6 28 : 7 9 . 7 6 : 6 7 . 5 9 . 3 1 2 3 4 5 6 1 2 3 4 5 6 B E A 6 . 6 9 + 5 6 . 0 7 . 6 24 : 8 7 . 7 C 71 - 6 11 . 5 46 + 7 D 42 : 7 40 - 6 14 : 7 47 + 5 24 - 7 F

Doplň tabulku: 7 8 činitel 6 5 činitel 9 20 32 28 36 součin

Doplň tabulku: 63 32 dělenec 9 8 7 dělitel 5 4 7 6 podíl

Pozorně čti a počítej: Podíl čísel 30 a 5 zvětši o 13. Součin čísel 9 a 7 zmenši o 14. Součet čísel 26 a 9 vyděl 5. Rozdíl čísel 56 a 47 vynásob 6. Součet čísel 12 a 11 zvětši o 5, výsledek vyděl 7. Součin čísel 5 a 9 zmenši o 21, výsledek zvětši o 18. Podíl čísel 16 a 4 vynásob 8, výsledek zmenši o 15. Rozdíl čísel 24 a 3 vyděl 7, výsledek vynásob 9. 30 : 5 = 6 6 + 13 = 19 9 . 7 = 63 63 – 14 = 49 26 + 9 = 35 35 : 5 = 7 56 – 47 = 9 9 . 6 = 54 12 + 11 = 23 23 + 5 = 28 28 : 7 = 4 5 . 9 = 45 45 – 21 = 24 24 + 18 =42 16 : 4 = 4 4 . 8 = 32 32 – 15 = 17 24 – 3 = 21 21 : 7 = 3 3 . 9 = 27