Objem krychle, kvádr - úvod

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Advertisements

Obvod a obsah rovnoběžníků
Matematika Obsahy obrazců.
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
VY_32_INOVACE_M.6.01-Převody jednotek délky – PL
VY_32_INOVACE_M.6.03-Převody jednotek obsahu – PL
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Měřítko mapy a plánu 1 : a na mapě ve skutečnosti na plánu
Procenta Výpočet počtu procent
Kdo chce být milionářem ?
Opakování – převody jednotek, příklady
Jednotky délky a jejich převody 5. ročník
148,6 cm 154,2 cm 139,8 cm.
Povrch hranolu S = 2.Sp + Spl Spl = op.v
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
výpočet obvodu a obsahu
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Vedlejší jednotky objemu
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Povrch kvádru a krychle
Zábavná matematika.
Mapa zájmu - plány.
Početní výkony s desetinnými čísly
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.

Kvádr Síť, povrch, objem Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Povrch krychle a kvádru
Únorové počítání.
Dosazování číselných hodnot do vzorců
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení desetinným číslem
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
NázevPřevody jednotek objemu Předmět, ročník Matematika, prima (1. ročník osmiletého studia) Tematická oblast Matematika a její aplikace Anotace Cílem.
v programu MS PowerPoint
13..
Obvody a obsahy obrazců
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Téma: Násobení desetinného čísla celým číslem Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_091.
Markéta Zakouřilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_163
Délka Obsah Objem Je to správně?
Celá čísla Dělení.
Rotační válec Síť, povrch, objem
Objem a povrch ve slovních úlohách
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Povrch a objem krychle a kvádru (příklady)
Úkoly nejen pro holky.
Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci
Jednotky obsahu km2 ha a m2 dm2 cm2 mm2.
Souhrnné opakování desetinná čísla
Přednost početních operací
Za předpokladu použití psacích potřeb
Znaky dělitelnosti.
Obvod, obsah – 1 Čtverec, obdélník, pravoúhlý trojúhelník
* Objem válce Matematika – 8. ročník *
Objemové jednotky a jejich převody
Převody jednotek délky
Jednotky délky, hmotnosti, obsahu
PROVĚRKY Převody jednotek (délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Převody jednotek obsahu
Převody jednotek délky
Převody jednotek délky
Převody jednotek – 2. část
Převody jednotek obsahu
Převody jednotek délky
Převody jednotek délky
Transkript prezentace:

Objem krychle, kvádr - úvod

Počítej zpaměti, piš pouze výsledky 6 . 24 = 100 . 3,7 = 6 . 4 . 5 = 63 : 10 = 7 . 19 = 9 . 0,7 = 3 . 35 = 1,2 . 5 = 4 . 123 = 0,05 . 1 000 = 5 . 23 . 2 = 4 . 0,06 4 . 12 . 25 = 123 : 100 = 144 120 133 105 492 230 1 200 370 6,3 6 50 0,24 1,23

Zopakuj si převody 15,4 ha = m2 36,8 dm = m 0,23 km2 = ha 569 a = ha 15 mm = m 6,7 cm2 = mm2 řešení

15,4 ha = 154 000 m2 36,8 dm = 3,68 m 0,23 km2 = 23 ha 569 a = 5,69 ha 15 mm = 0,015 m 6,7 cm2 = 670 mm2

Z kolika kostek se skládají stavby? 32 22 34 60

Objem krychle a kvádru V = a . b . c V = a . a . a a = 4 c = 3 b = 5

Počítej objem krychle a = 6 dm V = ? (dm3) a = 8 m V = ? (m3)

Počítej objem kvádru a = 7 cm b = 5 cm c = 6 cm V = ? (cm3) a = 0,9 m c = 11 dm V = ? (dm3)