Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady A: VÝRAZY Autor: Petr Halama – Mgr. Alena.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 3
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Téma: Psaní a čtení desetinných čísel 2
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Téma: KLADNÁ A ZÁPORNÁ CELÁ ČÍSLA
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
AnotacePrezentace, která se zabývá opakováním znalostí o zlomcích. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci opakují znalosti o zlomcích.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
CELÁ ČÍSLA.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Matematika – opakování 4
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 3
Rovnice se závorkami.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Určení hodnoty číselného výrazu
Téma: Dělení desetinného čísla přirozeným číslem
Anotace Prezentace, která se zabývá prvočísly a čísly složenými AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší prvočíslo a číslo složené.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Téma: POROVNÁVÁNÍ CELÝCH ČÍSEL
Tvorba číselných výrazů
Nejmenší společný násobek
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 1
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Násobení mnohočlenů.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Téma: NÁSOBENÍ A DĚLENÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_040.
Téma: Desetinná čísla Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_096.
Téma: Sčítání a odčítání desetinných čísel
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 2
Anotace Prezentace, která se zabývá dělitelností přirozených čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší násobek a dělitel. Speciální.
Téma: Násobení desetinného čísla celým číslem Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_091.
Téma: RACIONÁLNÍ ČÍSLA - ÚVOD
Celá čísla Dělení.
Téma: Trojčlenka Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_098.
Jednotky času - procvičování
Téma: POROVNÁVÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL
Téma: Slovní úlohy (trojčlenka) 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_100.
Téma: Dělení desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace2/_095.
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
opakování malé násobilky
Téma: Nepřímá úměrnost Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_097.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
Téma: Násobení desetinných čísel
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Téma: Zaokrouhlování desetinných čísel 2
Téma: Odčítání desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_089.
Téma: Slovní úlohy (trojčlenka)
Téma: Porovnávání desetinných čísel
Téma: Psaní a čtení desetinných čísel 1
Téma: DĚLENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_032.
Téma: Dělení desetinných čísel 1 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_094.
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
Transkript prezentace:

Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová basova.martina@centrum.cz , 7. 12. 2012 VY_32_Inovace/1_023

Anotace: Prezentace uvádějící početní výkony celých čísel s absolutní hodnotou. Vysvětlení principu počítání s absolutní hodnotou. Příklady k procvičení. Jazyk: Český jazyk Očekávaný výstup: Chápe pojem absolutní hodnota a aplikuje již získané znalosti při řešení příkladů. Speciální vzdělávací potřeby: Žádné. Klíčová slova: celá čísla, kladná, záporná, opačná, absolutní hodnota Druh učebního materiálu: DUM - Prezentace doplněná výkladem Cílová skupina: Žák Typická věková skupina: 12-13 let (7. ročník)

Pozoruj počítání: |−5| + |−9| = 5 + 9 = 14 |−7| . |+6| = 7 . 6 = 42 |−10| + |−8| = 10 + 8 = 18 |−27| : | + 3| = 27 : 3 = 9

Příklady k procvičení: |−9| + |−11| = | + 9| + |−6| = |−6| + | + 6| = |−6| − | + 6| = |−2| . |+9| = |−6| . |−6| = |−14| : | +7| = | + 8| : | −4| =

Příklady k procvičení - řešení |−9| + |−11| = 9 + 11 = 20 | + 9| + |−6| = 9 + 6 = 15 |−6| + | + 6| = 6 + 6 = 12 |−6| − | + 6| = 6 − 6 = 0 |−2| . |+9| = 2 . 9 = 18 |−6| . |−6| = 6 . 6 = 36 |−14| : | +7| = 14 : 7 = 2 | + 8| : | −4| = 8 : 4 = 2

|7 + 9| = |16| = 16 |−(5 . 6)| = |− 30| = 30 −|−9| = −9 Pozoruj počítání: |7 + 9| = |16| = 16 |−(5 . 6)| = |− 30| = 30 −|−9| = −9

Příklady k procvičení: |10 − 9| = |−(12 . 2)| = −|−36| = |21 + 19| = |−89| = −|3 . 4| = |12 + 29| − |16 − 5| = |5 . 7| − |−20| =

Příklady k procvičení - řešení |10 − 9| = |1| = 1 |−(12 . 2)| = |−24| = 24 −|−36| = −36 |21 + 19| = |40| = 40 |−89| = 89 −|3 . 4| = −|12| = −12 |12 + 29| − |16 − 5| = |41| − |11| = 41 − 11 = 30 |5 . 7| − |−20| = |35| − |−20| = 35 − 20 = 15

Použité zdroje: Vlastní tvorba