Vyučující: Mgr.Ludvík Kašpar Obor: Technické lyceum

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_422, 22. sada, Prvouka
Advertisements

Číslo v digitálním archivu školyVY_52_INOVACE_P8_26 Sada DUMPřírodopis 8 Předmět Přírodopis Název materiáluSmysly člověka 1. část Anotace Žáci pomocí prezentace.
VY_52_INOVACE_PŘ.9.19 – SOPEČNÁ ČINNOST - prezentace
VY_32_INOVACE_PSYM24860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
ROZMNOŽOVÁNÍ MECHŮ VY_52_INOVACE_B1 – 30 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
EUKLEIDÉS.
FRANCISCO DE GOYA Španělský malíř a grafik BAROKO.
Státy J a JV Asie I. III2-Z7-II-12
Funkční gramotnost II. -opakování grafy - mapy - počasí J. Poddaná.
VY_32_INOVACE_F Soustava rozmnožovací - žena AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : květen 2012 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová.
VY_32_INOVACE_A1-05 HALOGENIDY AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : listopad 2011 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová náročnost : 1 vyučovací.
UHLIČITANY A SÍRANY VY_32_INOVACE_A AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
PTÁCI 1 VY_32_INOVACE_F2 – 20 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_PŘV.4.15 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Číslo v digitálním archivu školy
Základní škola Kladruby 2011  Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Petr.
MÍZNÍ CÉVY, SLEZINA A BRZLÍK
ŠPANĚLSKO Bára Bažantová 7.B.
VY_32_INOVACE_CH.8.17 –ALKOHOLY- prezentace
Vypravování o prázdninách
Vynálezci, stavitelé, umělci, vědci, revolucionáři
VY_32_INOVACE_PSYPS12360ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mácová Lucie ANOTACE Materiál seznamuje žáky s obdobím třetihor – přírodními podmínkami,
VY_32_INOVACE_TMM20860BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_CH Sulfidy - prezentace
Autor: Bc. Lucie Čechová, ZŠ Lingua Universal
VY_32_INOVACE_PSYM23660ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Zaokrouhlování čísel na desítky
Zaokrouhlování čísel na stovky
VY_32_INOVACE_CH.8.18 –DERIVÁTY UHLOVODÍKU- prezentace Název šablony Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název VM 9. ročník- Člověk a příroda.
VY_32_INOVACE_TMM211060BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_423, 22. sada, Prvouka
Název šablonyInovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název VM 8. ročník- Člověk a příroda – Chemie - Halogenidy Autor VM Gabriela Nápravníková.
VY_32_INOVACE_PSYM22660ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
NEMOCI TRÁVICÍ SOUSTAVY.
VY_32_INOVACE_421, 22. sada, Prvouka
Sudoku Dominik Hrbáč V.B.
VY_32_INOVACE_CH.8.16 –KARBOXYLOVÉ KYSELINY- prezentace
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
SAMOSTUDIUM TEST KLADIVOUN BRONZOVÝ ŽRALOK TYGROVANÝ ŽRALOK OBROVSKÝ
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_PSYPS12560ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Květ VY_52_INOVACE_B1 – 16 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
LIST VY_52_INOVACE_B1 – 21 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Název a číslo učebního materiálu: VY_52_INOVACE_29_SVALY_PREDNI_CAST
OPYLENÍ a OPLOZENÍ VY_52_INOVACE_B1 – 20 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Chromatografie VY_32_INOVACE_CH1 – 01 AUTOR: Mgr. Jana Krajinová
ŠTÍ Ř I. Vytvořil Filip Kašpír 1.L Dne
Ekosystémy Přírodopis VY_32_INOVACE_004 – 1.sada, Př Anotace
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Sklípkani.
VY_32_INOVACE_TMM20460BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní škola, školní.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. MARTINA MYŠKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_750_VYHLÁŠENÍ_ČESKOSLOVENSKA TÉMA: Vyhlášení.
Řád: Solifugy.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_426, 22. sada, Prvouka
Zpracoval: ing. Pavel Králík Zlato, stříbro, platina, měď
Částicová stavba látek Vlastnosti vyplývající z jejich struktury
Označení DUM 14 _ 06 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Křídla hmyzu VY_32_INOVACE_A AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
VY_32_INOVACE_TMM BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20760BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
VY_32_INOVACE_PSYPS13960ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Autor: Vít Lazecký Datum vytvoření: Téma: Určování listnatých stromů
Havajské ostrovy.
Název a číslo učebního materiálu: VY_52_INOVACE_30_SVALY_ZADNI_CAST
Obecná geologie Vznik života na Zemi Vznik života na Zemi - před více než 4 mld. let naráží planetka velikosti Marsu do Země ( t = 6000°C, vysoký tlak)
Savci.
Transkript prezentace:

Vyučující: Mgr.Ludvík Kašpar Obor: Technické lyceum Předmět: Biologie Školní rok: 2012/13 Třída: 1.L Jméno: Lenka Mikešová Datum: 13.10.2012 Referát na téma: Hadi ( Serpentes )

Zajímavost V mnoha kulturách jsou uctíváni jako božstvo. Většina hadů má vyvinutý pouze pravý plicní lalok, levý je buď zakrnělý, nebo zcela chybí. Pohybovými orgány hadů jsou žebra, kterých je neskutečný počet - sto osmdesát až čtyři sta třicet pět párů. Podle odhadu odborníků  je  přibližně z   2 700 druhů hadů rozšířených po celém světě jen asi 20% jedovatých. Dospělí jedinci několika druhů mohou ovinutím a pevným stiskem usmrtit i člověka.

Gigantičtí hadi Kvůli nalezení a odchycení největšího hada světa byly do neprozkoumaných tropických oblastí Afriky, Asie a především Jižní Ameriky vypraveny desítky profesionálních expedic. Amazonští indiáni se údajně setkávají v neprobádaných bažinatých oblastech s obrovským druhem anakondy, který je narozdíl od jiných anakond zbarven téměř černě. Tvrdí, že jeho velikost se pohybuje od 15 do 25 metrů a je velice nebezpečné pohybovat se po jeho území. Výskyt tohoto obrovitého plaza by měly údajně potvrzovat i zdokumentované zprávy cestovatele Algota Lange, který prý toto monstrum osobně zastřelil a po změření do oficiální zprávy uvedl neuvěřitelných 25 metrů délky. Přesto však některé druhy hadů dorůstají opravdu impozantních rozměrů. Mezi kandidáty na obry v hadí říši lze zařadit především již dva zmíněné druhy, a to krajtu mřížkovanou (Python reticulatus) a anakondu velkou (Eunectes murinus).  Oba tito hadi dorůstají za ideálních podmínek okolo devíti metrů, zpravidla však bývají mnohem menší . Byly však doloženy i případy, kdy se jejich velikost přiblížila k deseti metrům. Zatím nejdelším hadem světa, jehož délka byla oficiálně ověřena a potvrzena odborníky, byla krajta mřížkovaná z přírody, ulovená před lety na ostrově Celebes. Jeho délka byla 9, 76 metru a tento rekord nejspíš nebyl dodnes překonán.

Použité zdroje http://www.volny.cz/richardhorcic/ http://www.google.cz/imgres?q=gigantic+snake+in+malaysia&um=1&hl=cs&biw=1680&bih=925&tbm=isch&tbnid=5MQ- lnn81Hp21M:&imgrefurl=http://www.foxnews.com/story/0,2933,497212,00.html&docid=wUZ64bzJeYB_7M&imgurl=http://a57.foxnew s.com/images/509228/350/450/0_21_borneo_giant_snake_1.jpg&w=350&h=450&ei=kb15UI3ABMrk4QSv74HoCA&zoom=1&iact=rc& dur=326&sig=103372242510199421059&page=1&tbnh=139&tbnw=104&start=0&ndsp=36&ved=1t:429,r:8,s:0,i:90&tx=70&ty=61 http://carbon-based-ghg.blogspot.cz/2012/01/predatory-pythons-shift-everglades.html http://www.google.cz/imgres?q=gigantic+snake+in+malaysia&um=1&hl=cs&biw=1680&bih=925&tbm=isch&tbnid=DdtHHZACkZRKU M:&imgrefurl=http://missosology.info/forum/viewtopic.php%3Ff%3D1%26t%3D44322%26view%3Dunread&docid=lzC58mHQ4nWsZM &imgurl=http://i31.tinypic.com/2v3srj5.jpg&w=335&h=500&ei=kb15UI3ABMrk4QSv74HoCA&zoom=1&iact=rc&dur=327&sig=103372 242510199421059&page=2&tbnh=139&tbnw=90&start=36&ndsp=44&ved=1t:429,r:39,s:20,i:246&tx=60&ty=58 http://www.google.cz/imgres?q=gigantic+snake+in+malaysia&um=1&hl=cs&biw=1680&bih=925&tbm=isch&tbnid=o7Dy1UmZA- IaHM:&imgrefurl=http://www.animal-space.net/2011/10/animal-photos-of-month-35-photos.html&docid=gKtBN-Yw2Nf- eM&imgurl=http://4.bp.blogspot.com/-qNZFFWb_dnE/TocrL8IiHsI/AAAAAAAAGCk/crr5tePIq9I/s1600/giant-snake- 2091.jpg&w=620&h=468&ei=kb15UI3ABMrk4QSv74HoCA&zoom=1&iact=hc&vpx=783&vpy=302&dur=759&hovh=195&hovw=258&t x=177&ty=119&sig=103372242510199421059&page=1&tbnh=139&tbnw=164&start=0&ndsp=36&ved=1t:429,r:11,s:0,i:99 http://www.google.cz/imgres?q=big+snake&num=10&um=1&hl=cs&sa=X&biw=1680&bih=925&tbm=isch&tbnid=3x4oWcHeZzVQrM: &imgrefurl=http://zoorescue.blogspot.com/2012/06/snakes.html&docid=EPsC0s7_ZZm4TM&imgurl=http://3.bp.blogspot.com/- 5XWgkJZw4sU/T98JD0ZpdWI/AAAAAAAALQA/uSDujwd9kyo/s1600/big-snake.jpg&w=800&h=523&ei=8755UP- 3DPDQ4QSy5YGABQ&zoom=1&iact=hc&vpx=421&vpy=158&dur=557&hovh=181&hovw=278&tx=120&ty=78&sig=1033722425101 99421059&page=1&tbnh=139&tbnw=230&start=0&ndsp=38&ved=1t:429,r:1,s:0,i:69 http://www.thisblogrules.com/2009/12/amazing-photographs-of-snakes-like_16.html http://www.google.cz/imgres?q=snake&um=1&hl=cs&biw=1680&bih=925&tbm=isch&tbnid=mxMjsv0CtFjw- M:&imgrefurl=http://en.wikipedia.org/wiki/Eastern_brown_snake&docid=TIEmTSCWTaIG- M&imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/de/Eastern_Brown_Snake_-_Kempsey_NSW.jpg/220px- Eastern_Brown_Snake_- _Kempsey_NSW.jpg&w=220&h=330&ei=ur95UL69OObU4QTKz4HQAQ&zoom=1&iact=hc&vpx=837&vpy=402&dur=466&hovh=26 4&hovw=176&tx=104&ty=153&sig=103372242510199421059&page=1&tbnh=145&tbnw=100&start=0&ndsp=35&ved=1t:429,r:17,s:0,i :183