Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Advertisements

Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Jak jsi zvládl učivo 6.ročníku
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
Závěrečné opakování pro 4.ročník
Hra milionář Procvičujeme si jednotky hmotnosti
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Reklama Potřebujete nebo chcete vyrobit prezentaci na počítači
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Zápis čísla v desítkové soustavě
Kdo chce být milionářem ?
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Jednotky délky a jejich převody 5. ročník
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
výpočet obvodu a obsahu
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
Elektronická učebnice - I
Vedlejší jednotky objemu
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Zábavná matematika.
Početní výkony s desetinnými čísly
65.1 Pamětné dělení se zbytkem
EU – OP – VK Matematika – 8.B Mgr. Václav Calábek.
Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Téma: Desetinná čísla Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_096.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Anotace Prezentace, která se zabývá dělitelností přirozených čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší násobek a dělitel. Speciální.
v programu MS PowerPoint
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
66.1 Písemné dělení dvojciferným dělitelem
Anotace Prezentace, přinášející slovní úlohy k procvičení početních operací s desetinnými čísly. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci sečtou,
1 Opakování 5. ročníku Základní pojmy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_02 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
Úkoly nejen pro holky.
Opakování na 1.čtvrtletní písemnou práci
Jednotky obsahu km2 ha a m2 dm2 cm2 mm2.
Přirozená čísla Opakování 5.ročník.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Souhrnné opakování desetinná čísla
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_01 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Matematika a její aplikace Racionální čísla, početní operace v oboru racionálních čísel Dělení desetinným číslem VY_42_INOVACE_10 Sada 3 Základní škola.
Matematika – 8.ročník Mocnina se základem 10
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Přednost početních operací
Opakování na písemnou práci
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
VSTUPTE VY_32_INOVACE_42 Mgr. Jana Dvořáková SLOVNÍ ÚLOHY – NÁSOBENÍ A DĚLENÍ Datum vytvoření: Ročník: Vzdělávací oblast: Matematika a.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Vladislav Michl Název: VY_32_INOVACE_580_SLOVNÍ_ÚLOHY Téma: ŘEŠENÍ SLOVNÍCH ÚLOH.
Opakování 5. ročník Matematické operace
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Procvičování učiva 5. roč. – 2. pololetí I.
Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Transkript prezentace:

Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah Opakování 5.ročník Přirozená čísla Jednotky délky Obvod a obsah

1. Číselná osa Na číselnou osu zakresli v měřítku 1cm ≅ 100 následující čísla 130, 1050, 980, 450, 1150

2. Zkrácený a rozvinutý zápis V desítkové soustavě napiš rozvinutý zápis tohoto čísla: 10 311 =

3. Zaokrouhlování Zaokrouhli na:   desítky sta tisíce 1 876 12 321

4. Sčítání a odčítání 254 348 + 21 416 = 898 603 - 379 095 = Zapiš pod sebe a vypočítej: 254 348 + 21 416 = 898 603 - 379 095 =

5. Dělení přirozených čísel Vyděl a proveď zkoušku: 18 395 : 43 =

6. Matematické operace 53 – 55 : 11 + 42 : 7 = (62 + 13) : 5 + 20 = Vypočítej: 53 – 55 : 11 + 42 : 7 = (62 + 13) : 5 + 20 =

7. Vyřeš slovní úlohu: Monika by chtěla navštívit Paříž. Vybrala si zájezd za 8590Kč, ale má ušetřeno jen 4200. Teta jí zbytek peněz půjčí. Monika jí bude měsíčně splácet 500Kč. A) Kolik měsíců bude půjčku splácet? B) Jak vysoká bude splátka v posledním měsíci? Proveď zápis, výpočet, odpověď.

8. Vyjádři v uvedených jednotkách A) 5 m = _______ cm B) 17 dm = _______ cm C) 240 mm = _______ cm D) 7800 cm = ______ m

9. 0bvod a obsah Vypočítej obvod a obsah čtverce, který má délku strany 11cm.

Řešení 130 450 980 1050 1150 1 2. 10 311 = 1. 10 000 + 3 . 100 + 1.10 + 1.1 3. 1 880; 1 900; 2 000 12 320; 12 300; 12 000 4. a) 275 764 b) 519 508 5. 427 ( zb. 34) 6. a) 54 b ) 35 7. a) 9 měsíců b) 390Kč 8. a) 500cm b) 170cm c) 24cm d) 78m 9. o = 44cm S = 121 cm2 200 400 600 800 1000 1200