. MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 2. ročník

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady A: VÝRAZY Autor: Petr Halama – Mgr. Alena.
Advertisements

Písemné dělení jednociferným dělitelem
HODINA ZAČÍNÁ M A T E M A T I K A.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 3
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Sčítání, odčítání mnohočlenů. Počítej zpaměti: 1.8x 6 – 7x 6 = 2.x 3 + x 3 = 3.5y 2 - 5y 2 = 4.2a 2 + 2a 2 = 5.2x 3 y – xy 3 + 3x 3 y + 2xy 3 = 6.2ko.
GEOMETRICKÉ TVARY A JEJICH VELIKOST
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Algebraické výrazy – početní operace
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji matematické gramotnosti žáků základní.
CELÁ ČÍSLA.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Rozdíl druhých mocnin.
Matematika – opakování 4
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 3
Rovnice se závorkami.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 20 S PŘECHODEM DESÍTKY
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Lineární rovnice Běloun 91/1 a
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Anotace Prezentace, která se zabývá prvočísly a čísly složenými AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstup Žáci rozliší prvočíslo a číslo složené.
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Násobilka 3 VY_32_INOVACE_086, 5. sada, M ANOTACE
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_392_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Násobení mnohočlenů.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 2
VYHLEDÁVÁNÍ GEOMETRICKÝCH TVARŮ V OBRÁZCÍCH
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 3. ročník
 Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k procvičování sčítání a odčítání. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli.  Autor: Mgr.
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Sčítání a odčítání čísel. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Osvojení uvedených početních operací.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: IV / 2 Č. materiálu:VY_ 42 _INOVACE_.
Vy_32_INOVACE_M.1.08-Sčítání a odčítání v oboru do 20-prezentace název šablony: Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM: 1. ročník.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly III Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
ICT M Opakování 4.ročník
Nejprve provedeme výpočet v závorce
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
Písemné násobení s nulou v činiteli
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 4. třídu
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.02 Číselné výrazy
ICT M 5.r. Slovní úlohy – v obchodě Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k řešení slovních úloh. Prezentace je prezentována interaktivně.
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 1. ročník
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
Autor výukového materiálu:
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 1
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
Procvičování porovnávání a sčítání zlomků
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
GEOMETRICKÉ TVARY A BARVY V LOGICKÝCH ŘADÁCH
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Transkript prezentace:

. MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 2. ročník Autorem materiálu a všech jeho částí,není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Flíčková.

Anotace: Prostřednictvím luštění křížovek žáci opakují početní operace sčítání a odčítání do 100 bez přechodu přes desítku a počítání příkladů se závorkami. Prezentace a pracovní listy jsou navzájem propojeny. Animací v prezentaci jsou uváděna řešení úkolů. Materiál je určen žákům 2. ročníku. Vyřešenou tajenku je možné využít při prvouce. Autor: Mgr. Eva Flíčková Jazyk: čeština Datum: 12/2011 Vzdělávací obor: Matematika a její aplikace Tematický okruh: Číslo a početní operace Očekávaný výstup: Žák provádí zpaměti početní operace s přirozenými čísly. Klíčová slova: sčítání, odčítání, matematická křížovka Druh učebního materiálu: prezentace, pracovní list Druh interaktivity: aktivita Cílová skupina: žák 2. ročníku Stupeň a typ vzdělávání: základní vzdělávání – první stupeň – první období

Podle vzoru pokračuj v řešení křížovky, pak si zkontroluj výsledky. 1 2 4 5 6 7 8 9 10 3 R Á O S N Í Č E K K K = 47 – 44 = 3 S = 35 – 30 = O = 69 – 65 = R = 71 – 70 = Í = 98 – 91 = E = 20 – 11 = Č = 59 – 51 = K = 0 + 10 = N = 88 – 82 = Á = 27 – 25 = 4 1 9 8 10 6 2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 M A X I P E S F Í K I = (8 + 7) – 11 = E = (13 – 10) + 3 = S = 15 – (4 + 4) = K = 3 + 4 + 3 = Í = 4 + (15 – 10) = X = 19 – (10 + 6) = A = (11 + 7) – 16 = F = 2 + 2 + 2 + 2 = P = 11 – (4 + 2) = M = (20 – 20) + 1 = 4 7 9 2 5 6 10 3 8 1