Quarterly Business Review

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Hraní s desetinnými čísly
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě za období 2005 až 2012 VÝROBA za uvedené období celkem: ks vozidel PRODEJE za uvedené období celkem:
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Věk (v letech) skupina: kontrolní pacienti průměr 41,08 51,67 sm.odch.
Přístroje pro bezpečnostní funkce
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Desire 380w výkon 5 rychlostí Turbo funkce Tlačítko pro jednoduché uvolnění nástavců Chromované nástavce pro hnětení a šlehání Možnost postavení na hranu.
Dělitelnost přirozených čísel
Nejmenší společný násobek
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Elektronická učebnice - I
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
6.1 Hmotnostní a objemový zlomek
Zábavná matematika.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (1) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Únorové počítání.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Náhoda, generátory náhodných čísel
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Quarterly Business Review
Quarterly Business Review
Úkoly nejen pro holky.
Macroeconomic Forecast Macro: GDP Growth … even though GDP dropped significantly in 2009, performance in the last two quarters suggested.
 Dealers Days - 3x meeting with Eta costumers  New design – Eta with new face (POS, cataloug, shelfs) 1.
Zdravotní stav obyvatel v Ústeckém kraji RNDr. Jiří Skorkovský
EuPIA Printing Ink Market Statistics Q EuPIA statistika trhu s tiskovými barvami První kvartál roku 2009.
Přednost početních operací
Presentation for Benson Oak Prague – October 29, 2010.
Predikce chemických posunů
KONTROLNÍ PRÁCE.
Poznejte jak je skvělé Mít to pod Kontrolou Trendy v IT a strategie spol. Microsoft Martin Hruška Solution Partner Team Lead Microsoft ČR.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
1 Trh GfK. SEB 11,5% 11,2% 1 Trh GfK CZECH REPUBLIC +22 IT*) SDA MDA Photo CE Hardware TC +2 SALES VALUE CZK (%) YTD Jan-Dec 2006/2005.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_09.
CENA - PRICE - PREZZO - PRIX - PREIS - PRECIO Jitka Dvořáková duben 2015.
Scanservice a.s. | Náchodská 2397/23 | Praha 9 | Česká republika | D O C U M E N T I M A G I N G
Tutorial:Business Academy Topic: Stock in trade Prepared by:Ing. Marcela Zlatníková Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je.
ATL30GS 011- bezSÁČKOVÝ vysavač ATHEN LITE
ATL18BS bezSÁČKOVÝ vysavač ATHEN LITE
ATL24NS bezSÁČKOVÝ vysavač ATHEN LITE
FM18LI 011- bezSÁČKOVÝ vysavač FREEmotion 2IN1
FM216LI bezSÁČKOVÝ vysavač FREEmotion 2IN1
SJ60WWR6/1 011 – ruční bezSÁČKOVÝ vysavač JIVE
SJ36WWB6 011 – ruční bezSÁČKOVÝ vysavač JIVE
TWDH sáčkový a BEZSÁČKOVÝ vysavač
Introduction to MS Dynamics NAV XX. (Combined Shipments)
PRC18LI BEZSÁČKOVÝ akumulátorový vysavač PRODIGE
Introduction to MS Dynamics NAV (Return Management)
Introduction to MS Dynamics NAV (Expected Costs)
Logaritma a.s. Moravičany Moravičany Czech Republic IČO: DIČ: CZ Registered at the Regional Court in Ostrava, section B, inset.
Introduction to MS Dynamics NAV (ATP_CTP)
Transkript prezentace:

Quarterly Business Review Presentation for Benson Oak Prague – August 19, 2010

Contents Executive Summary Q1 Business Review 2010 Season Preparation Appendices

Executive Summary

Executive Summary: Commentary SDA Markets YTY Jan-June 2009 versus Jan-June 2010 down – (4,3%), personal care (9,1), home care (0,9), kitchen appliances (4,7) Net Sales – 87% of budget, Adjusted Margin - 96% of budget, Adjusted EBIT - 116% of budget Executed order for all new and core products for Christmas season Commenced negotiations about new cooperation contracts with our Chinese suppliers Started implementation of new core system - IS Byznys Started implementation of new logistics and forecasting software Completed Marketing plan (including all activities), Internet plan (including all activities) Launched Eta presentation on social network – Facebook Significantly decreased stock of „D“ product category – especially air conditions

Executive Summary: Financial Results

Executive Summary: KPI’s Marketing Base Value Current Target Long Term Goal (FY 2010) (actual Q) (FY 2011) (FY 2013) Market Share (CZ) 10,20 % 10,20% 10,45 % 14 % Market Leaders Sales 41 % 46 % 44 % 65 % Inventory Days 190 150 126 110 % of Excess Inventory 73 % 58 % 55% 50% % of Low Inventory 9 % 14 % 11% 5% Receivable Days 65 66 65 60 % Overdue Receivables 17 % 12 % 14% 10 % Defect Rate 7,53 % 8,05 % 7,3% 5,7 % Order Lead Time (Days) 114 115 113 105

SDA Market Dynamics in H1 CY2010 In H1 CY2010 market continued to decline, albeit at a lower rate H1 2008 = 11.7% H1 2009 = (8.6%) H1 2010 = (4.3%) Note: SDA Market defined as “TOP14”, or 14 largest categories (hair clippers, hair dryers, hair styles, dental care, shavers, vacuum cleaners, irons, deep fryers, food preparation, hot beverage maker, kettles, toasters, deep fryers and breadmakers). Source: GfK and management adjustments.

SDA Competitive Structure: Major Brands After years of decline, ETA’s market share appears to have stabilized Note: Data for Top 12 categories. Source: GfK.

SDA Competitive Structure: Minor/Niche Brands Continuing weakness in consumer demand plays into hand of low-cost brands Note: Data for Top 12 categories. Source: GfK.

Business Review

Contents Executive Summary Business Review Sales Channels Product Management Marketing Support Operations Financial Review 2010 Season Preparation Appendices

Sales: Overview of Q1 Q1 focus on Margin performance (35% vs. 32%), impact on Volume underperformance in key Distribution channels Sales Volume 13% below budget, driven mainly by Wholesale (-25%) and Chains (specialized -15% and hypers -19%) Despite the SDA market fall 4,3%, specialized chains up vs. LY by 45% (mainly driven by OKAY) New distribution channels (B2B, ETA eShop, Internet retailers) catching up and becoming 5% of Net Sales Improvement in performance of Independent retailers and export ETA market share starts to consequently grow (10,5% Feb, 11,5% Apr, 11,9% June) Developed and launched new concept of ETA stores – new ETA store opened in České Budějovice Launched Merchandising service in Specialized chains and Hypers Finalized annual negotiations with 90% of Key Accounts

Sales: Status of Q2 Activities Restructuring of Independent Retail Sales network and set up of new strategy of regional distribution and Regional Key Accounts concept set up Finalizing of New Tesco deal – CEE purchase centralization (opportunity for expantion to PL and HU) ETA own stores and Authorized ETA shops strategy completion Preparation of ETA Dealers Days execution for successfull start of key Christmas season in both CZ and SK Completed negotiations on exclusive contract for SuperBag distribution and preparation of bags and filters distribution strategy Direct deals with largest internet retailers (Mall.cz holding) finalized Finalization of contracts with new Export markets – Ukraine, Rumania

Sales: Monthly Development (Total Company) GB / done Net Sales: Total Company

Sales: Monthly Development (Total Company) GB / done Gross Margin: Total Company

Sales: Channel Detail (Total Company) GB / done Notes: (b) Includes Okay, Datart, Electroworld. (c) Includes: Makro, Globus, Tesco, Spar, Obi. (d) Includes sales to Repair centers and to Employees (“Bazar”). Also includes miscellaneous accounts previously included in “Chains”.

Sales: Channel Contribution (Total Company) GB / done NET SALES LE 6+6 FY 2011 GROSS MARGIN LE 6+6 FY 2011 Chains: Specialists Hypermarkets Wholesale Independents Slovakia Export ETA Shops

Sales: Monthly Development (Czech) GB / done Net Sales: Total Czech Republic

Sales: Customers (Czech) GB / done

Sales: Growth vs. Margin – Key Accounts (CZ) GB / done Gross Margin Q1 Growth (y-o-y)

Contents Executive Summary Business Review Sales Channels Product Management Marketing Support Operations Financial Review 2010 Season Preparation Appendices

Product Management: Sales (CZ) GB / done Notes: (b) Includes Cookers, Deep Fryers and Juicers.

Product Management: Sales Growth vs. Margin (CZ) GB / done Gross Margin Q1 Growth (y-o-y)

Product Management: CZ Market Stats (1) H1 Category Growth Top 5 Brands – Share (1- 6/2010 v. 1-6/ 2009) LTM 6/2010 LTM 6/2009 Share Change Eta 1 18,1% 18,7% -0,6% Electrolux 2 15,3% 13,8% 1,5% Zelmer 3 9,5% 10,0% -0,5% Miele 4 8,6% -1,4% Sencor 5 5,6% 4,1% +2.2% LTM 6/2010 LTM 6/2009 Share Change Groupe SEB 1 18,5% 19,0% -0,5% Sencor 2 14,1% 11,0% 3,1% Eta 3 11,7% -2,4% Philips 4 7,9% 10,0% -2,1% Hyundai 5 5,6% 5,0% 0,6% -4.7%

Product Management: CZ Market Share (2) H1 Category Growth Top 5 Brands – Share (1- 6/2010 v. 1-6/ 2009) LTM 6/2010 LTM 6/2009 Share Change Eta 1 27,4% 28,4% -1,0% Groupe SEB 2 13,2% 8,9% 4,3% Zelmer 3 12,5% 13,8% -1,3% Sencor 4 6,7% 4,7% 2,0% Bosch 5 6,5% 4,2% 2,3% +2.8% LTM 6/2010 LTM 6/2009 Share Change Philips 1 36,5% 38,0% -1,5% Groupe SEB 2 33,5% 31,7% 1,8% Eta 3 7,5% 4,7% 2,8% Braun 4 5,2% 8,9% -3,7% Concept 5 3,8% 4,9% -1,1% -11.1%

Product Management: CZ Market Share (3) H1 Category Growth Top 5 Brands – Share (1- 6/2010 v. 1-6/ 2009) LTM 6/2010 CY 2009 Share Change Eta 1 30,1% 32,8% -2,7% Groupe SEB 2 28,1% 33,7% -5,6% Sencor 3 7,7% 2,5% 5,2% Concept 4 5,9% 3,9% 2,0% Kenwood 5 3,7% 3,5% 0,2% -37.0% LTM 6/2010 CY 2009 Share Change Remington 1 21,8% 22,3% -0,5% Groupe SEB 2 18,6% 15,2% 3,4% Eta 3 10,0% 13,4% -3,4% Braun 4 9,4% 10,2% -0,8% Philips 5 7,7% 8,8% -1,1% -6.4%

Product Management: 2011 Spring Season

Product Management: New Own Projects Zadavatel - Výrobce Model Název Design Předpokládané zahájení SV Náklady Současný stav ETA - LIAN eta x020 Hand blender   předpokládané zahájení sériové výroby 06/2011 80 000 USD Dokončuje se práce na vnitřní konstrukci podle schváleného designu, máme odzkoušený prototypový vzorek,navržené a projednané úpravy, víme předběžnou cenu forem a nákupní cenu, musíme definitivně potvrdit zahájení výroby forem nebo projekt zrušit eta x021 60 000 eta x089 Hand mixer nový koncept s pohonem pro procesorovou nádobu,předpokládané zahájení sériové výroby 06/2012 180 000 USD Projekt nebyl zatím spuštěn ETA - Xinbao eta x584 Kettle 2-3 designové verze na jednom základním těle,předpokládané zahájení sériové výroby 05/2011 80 000 USD, investice dodavatel 100% Máme vybraný design a poptané zahájení projektu u firmy Don Lim (investice dodavatel), čekáme na vyjádření od dodavatele eta 3147 Bread Maker doplnění funkcí(pára), další vylepšení programu k modelu Duplica-Vital,předpokládané zahájení sériové výroby 03/2011 10 000

Product Management: New Own Projects (cont’d) Zadavatel - Výrobce Model Název Design Předpokládané zahájení SV Náklady Současný stav ETA - Sanwell eta 7283 Digi Steam Iron   předpokládané zahájení sériové výroby 10/2010 37 000 USD Dokončená výroba forem, vzorek na testování byl zaslán do Ety,zahájena certifikace, předpokládané zahájení SV 12/10 eta x284 New Steam Iron předpokládané zahájení sériové výroby 08/2011 150 000 Dokončena vnitřní konstrukce. Máme odzkoušený prototyp, projednány úpravy,pracujeme na úpravě prototypu,následovat bude definitivní schválení výroby forem, předpokládané zahájení výroby forem 10/10 ETA - KPA eta 0965 Floor nozzle nová podlahová hubice, využití existujícího a prověřeného technického řešení v novém designu,předpokládané zahájení sériové výroby 08/2010 12 400 Výroba forem je dokončená, na cestě z Číny je 5 nových referenčních vzorků pro finální testování a potvrzení sériové výroby ETA - Chunju eta x452 Vacuum Cleaner - Generoso redesign vysavače ETA 410,předpokládané zahájení sériové výroby 08/2011 130 000 Dokončuje se na vnitřní konstrukce podle schváleného designu. 3D data pro výrobu forem by jsme měli předávat do Číny začátkem září 2010 ETA eta xxx Kettle nová skleněná konvice pro jaro 2011 Konstrukce je hotová. Pracuje se na designu dle připomínek cílové skupiny. Zároveň se hledá nejvhodnější dodavatel na formy (95% nákladů)

Contents Executive Summary Business Review Sales Channels Product Management Marketing Support Operations Financial Review 2010 Season Preparation Appendices

Marketing: Overview of Q1 FY 2011 Activities Execution new dealer and customer product catalogue ETA opening Eta shops (Č.Budějovice) - regional leaflet, new instore design New layout for MarComm (emotions, fresh, colours,…) – advertising, boxes, posters Start new concept for Eta Klub (website, Facebook) New PR agency - agency ConPro – optimalization choose for target on lifestyles magazines, newspapers, market research in consumer motivation with agency Insight merchandising team on chains

Marketing: Status of Q2 FY 2011 Activities

Marketing: Status of Q2 FY 2011 Activities

Marketing: Status of Q2 FY 2011 Activities

Marketing: Status of Q2 FY 2011 Activities execution new dealer product catalogue ETA A4 Distribution new universal shelf for shops Czech dealers day – the first time in two days: 20.8. Kurdějov (Brno) – classic sales day, 28.8. Equitana (Březnice) - familly Eta day , Slovakia dealers day– 13.9. Hotel Kaskady (Banska Bystrica) Press conference – present autumn new products (october) Execution X-mas advertising campaign - products advertisement, product sets with gift, „business stairs“ Assistent motivation –new solution – electronic form with unique number for each product Eta (on box) – web registration, tracking channels of distributions, usage for Eta Club, repaire services etc.

Marketing: Status of Q2 FY 2011 Activities Leaflet ETA - full area distribution in CR (over 1,5 mio pcs) – three times Instalation shelfs solution - „Eta corner“ for Electroworld (35m2 in Plzeň shop)

Marketing: Status of Q2 FY 2011 Activities

Contents Executive Summary Business Review Sales Channels Product Management Marketing Support Operations Financial Review 2010 Season Preparation Appendices

Operations: Overview of Q1 Activities Manufacturing Preparation of the contract with Omega version of the sale of goods under the brand sales and brand licensing agreement Kavalierglass - cooperation in the implementation of a joint project of glass kettles Generoso - preparation of a prototype vacuum floor cleaners Rationalizing multi-purpose cleaners NEPTUN Omega - a new project for the U.S. market - an electric vacuum cleaner with rotating brush - construction completed and the exercise price set Quality Build servis level statistics for all active SKUs New process for recovery of quality complaints in China Quality control plans for first 50 SKUs Logistics New COO Cost reduction -  decreasing number of stocks Off line season forecast built by Logio software Optimization of warehouses layout G&A Branofilter – negotiation about Superbag project New Chief Accounter New information system Byznys – preparation of implementation Outsourcing of wages department to MPro company

Operations: Status of Q2 Activities Manufacturing Ensuring program Dessolt forms of governance and oversight costs of the new forms, to ensure quality control of new forms and the proper registration forms Ensuring the production of new types of vacuum floor cleaner Generoso Completion of the development of glass kettles Implementation of Unification accessories for floor cleaners ETA Quality Canton Fair – meetings with all our preferable suppliers ISO certification – yearly process Negotiation with Chinese suppliers about new contract Samples collection from Chinese suppliers New Demand manager Implementation of Planning Wizard (SW from Logio) New focus of employees on forecasting Cost reduction – decreasing number of stocks Cost reduction - Negotiation with forwarders about new prices Project New ETA – analysis of theoretical building of new areal Definition of  KPI´s for operations department Logistics G&A Branofilter – sign contract for Superbag exclusivity New Logio software for stock management – implementation launch New core system Byznys – fully launch

Operations: New Inventory Planning SW Software for forecasting and demand planning from company Logio May - June - Off line season forecast built by Logio software Keeping FOB prices – savings 3% - 1,8MCZK - Done July – starting of implementation full online version of PW - Done August – migration of historical data from current IS to PW – In progres September – Compatibility with current IS, validate data, start forecasting - In progres October – Interface to new IS Byznys – Not yet November – complete implementation – Not yet Current situation We are using offline analysis from (only products from China – 75%) Logio and Logio updating its forecast on monthly basis Data analytic – make analysis of this forecast (plus new products and specials offer) and then on validation meeting we prepare purchase orders Stock value – 200MCZK Future situation We will make forecast on weekly basis, including complete planning of promo actions, special offers and marketing actions Optimization of product portfolio on stocks – especially A products with the highest service level Degreasing stock value – 120MCZK - April 2011

Operations: Quality

Contents Executive Summary Business Review Sales Channels Product Management Marketing Support Operations Financial Review 2010 Season Preparation Appendices

Financial Review: Q1 (Apr-Jun) Commentary Sales 13% below plan but Margin, EBIT and Net Income more or less in line thanks to better gross margin (adjusted for release of the Inventory Valuation Reserve) and some operating cost being deferred Cash flow worse by advance build-up of inventory; financed by faster draw-down on credit facilities Higher inventory DOH was in breach of covenant; discussed with banks on 8/12 – no immediate worry, but longer term concerns remain (see later for details) Revised forecast suggests short-term funding gap in September and breach of EBITDA covenant for the full year

Financial Review: Summary Results Q2 GB / done (a) Adjusted Net Income = Net Income + Amortization of Goodwill (2008 Carve-out) and 2008 Marketing campaign.

Financial Review: Summary Cash Flow GB / done (a) Includes change in past-due payables; budgeted to be paid off, instead maintained at same level.

Financial Review: Cash Flow Bridge GB / done Cash Flow before Bank Debt Repayment (CZK in millions)

Financial Review: Inventory Bridge Net Book Value of Inventory (CZK in millions)

Financial Review: Inventory Bridge (Cont’d) Changes in Inventory Not Related to Movement of W/H Goods (“Other “) (CZK in millions)

Financial Review: Warehouse Management GB / done

Financial Review: Credit Limits GB / done CASH DEBT OUTSTANDING & DRAWN % OF AVAILABLE (ACTUAL/LATEST EST vs. BUDGET) L/C OUTSTANDING & DRAWN % OF AVAILABLE (ACTUAL/LATEST EST vs. BUDGET)

Financial Review: Loan Covenants Covenant breach! RECEIVABLE TURNS (R / S / 360) INVENTORY TURNS (I / S / 360) SOLVENCY RATIO (E - GW / A) EBITDA CUMULATIVE Covenant breach! Note: Additionally, Interest covered is measured, but only on 31/12/2010 and 31/3/2011.

Financial Review: Bank Relationship On August 12, we met with financing banks to discuss Q1 results and covenant breach. As expected: Technical breaches of covenants are not viewed as material But no short term increase in availability will be possible Inventory management issues viewed as “technical” and imminently solvable, but concerns over sales growth and market share remain We have been left in no doubt that success or failure of the upcoming season will determine if facility will get rolled-over in spring For the same reason, discussions with other possible providers of financing (Commerzbank, ING) have stalled or terminated

Contents Executive Summary Business Review 2010 Season Preparation New Season SKUs Season Activities Appendices

domov Capolo ETA 0473 Beno ETA 1476 Galanto ETA 0474 Sáčkový podlahový vysavač Capolo vyniká svými kompaktními rozměry a nízkou hmotností. Snadná manipulace, optimální sací výkon a elektronická signalizace plnosti prachového sáčku vám zajistí vysoký komfort vysávání. Vysavač Capolo je praktickým pomocníkem do domácnosti za příznivou cenu. • Příkon: 1400 W • Systém SO FT START • Sací výkon: 330 W • Signalizace plnosti prachového sáčku • FILTRAC E: Objem prachového sáčku 1,5 l • Elektronická regulace sacího výkonu • Akční rádius: 8 m • Systém SO FT START Beno ETA 1476 Sáčkový vysavač Beno se vejde i do té nejmenší komory. Díky svým kompaktním rozměrům nabízí nízkou hmotnost při zachování optimálního sacího výkonu . Snadná manipulace a ergonomické držadlo pro pohodlné přenášení vám zpříjemní váš úklid. Podlahová hubice z koňských žíní, která vaše podlahy nejen vysaje ale i leští je součástí standardní výbavy. • Příkon: 1600 W • Systém SO FT START • Sací výkon: 360 W • Signalizace plnosti prachového sáčku • FILTRAC E: Objem prachového sáčku 1,5 l • Elektronická regulace sacího výkonu • Akční rádius: 8 m Galanto ETA 0474 Sáčkový vysavač Galanto české značky Eta s jednoduchým ovládáním , vysokým sacím výkonem a nízkou hmotností se stane nepostradatelným pomocníkem ve vaší domácnosti. Pohodlí při vysávání zaručuje kovová teleskopická trubka s libovolným nastavením délky trubky pro maximální komfort. Nechybí ani signalizace plnosti prachového sáčku a akční rádius celých 8m. • Příkon: 1800 W • Systém SO FT START • Sací výkon: 440 W • Signalizace plnosti prachového sáčku • FILTRAC E: Objem prachového sáčku 1,5 l • Elektronická regulace sacího výkonu • Akční rádius: 8 m

domov Adoro ETA 1477 Attivo PODZIM 2010 ETA 1475 Bezsáčkový vysavač Adoro je malým a zároveň výkonným pomocníkem do vaší domácnosti . Díky filtračnímu systému obshajícímu hepa filtr je vaše vysávání maximálně hygienické. • Příkon: 1400 W • Sací výkon: 330 W • FILTRAC E: 3. generace cyklónového vysávání, objem prachové nádoby 1l, HEPA filtr • Akční rádius: 8 m • Elektronická regulace sacího výkonu Attivo PODZIM 2010 ETA 1475 S bezsáčkovým vysavačem Attivo s vysokým příkonem, hepafiltrem a optimálním výkonem bude vysávání hračkou. • Příkon: 1800 W • Sací výkon: 330 W • FILTRAC E: Třetí generace cyklonové filtrace se zvýšenou účinností, doplňková filtrace - HEPA filtr, objem prachové nádoby 1,2 l • Akční rádius: 8 m (délka přívodního kabelu 5 m) • Elektronická regulace sacího výkonu • SO FT START - nezatěžuje elektrickou síť

domov Aspirato ETA 2437 ruční akumulátorový vysavač Ponto ETA 1437 • Příkon: 45 W / napětí 9,6 V / baterie 8 NiMh • Objem sběrného kontajneru 0,4 l • FILTRAC E: HEPA filtr • Pro suché i mokré vysávání • Led světlo Ponto ETA 1437 ruční akumulátorový vysavač • Příkon: 45 W / napětí 7,2 V / Baterie 6 NiMh • Objem sběrného kontajneru 0,4 l • FILTRAC E: HEPA filtr • Pro suché i mokré vysávání • Led světlo Altico ETA 0437 AU TOvysavač • Příkon: 45 W / napětí 12 V • Objem sběrného kontajneru 0,4 l • FILTRAC E: HEPA filtr • Pro suché i mokré vysávání • Led světlo • Světelná signalizace

domov Lancetta ETA 6283 napařovací žehlička s Eloxium žehlící deskou • Příkon 2400 W • Parní šok 100 g/min • Plynulá regulace napařování 0 – 40 g/min • Funkce ANTI CALC , DRIP STOP , VERTICAL SYSTEM , SEL F CLEAN • Nádržka na vodu o objemu 300 ml • Extra dlouhý přívodní kabel 3 m Amare ETA 3285 s KERAMICKOU žehlící deskou • Příkon 2200 W • Parní šok 90 g/min • Plynulá regulace napařování 0 – 40 g/min • Bezpečnostní elektronika AUTO -SH UT OFF • Funkce ANTI CALC , DRIP STOP , VERTICAL SYSTEM , SEL F CLEAN • Nádržka na vodu o objemu 250 ml • Extra dlouhý přívodní kabel 2,5 m

kuchyně Spolu se šlehači z řady Fresco se silným 350W motorem připravíte vynikající pokrmy během několika málo minut. Díky nadstandardní výbavě bude mít vše potřebné hned při ruce. Součástí příslušenství těchto modelů je praktický nerezový tyčový mixér. Šlehače Fresco jsou projektem ETA. Fresco ETA 2047 ruční šlehač se stojanem a otočnou mísou • Příkon: 250 W • MÍSA: Šlehač se stojanem a otočnou mísou • DRŽ ÁK: Držák příslušenství • 4 rychlostní stupně • Tlačítko maxima otáček • Vyhazovač metel a háků • METLY : 2 extra dlouhé šlehací metly • HÁKY : 2 pevné hnětací háky • TYČOVÝ MIXÉR : Nerezový tyčový mixér ETA 1047 ruční šlehač se stojanem • Příkon: 250 W • DRŽ ÁK: Šlehač s držákem příslušenství • Tlačítko maxima otáček • 4 rychlostní stupně • Vyhazovač metel a háků • METLY : 2 extra dlouhé šlehací metly • HÁKY : 2 pevné hnětací háky • TYČOVÝ MIXÉR : Nerezový tyčový mixér

kuchyně 0777 ETA 0777 V žádné kuchyni by neměla chybět kuchyňská váha a co teprve ta, kterou lze lehce snadno skladovat a kdykoliv mít po ruce. Nová závěsná kuchyňská váha ETA, která je dvou atraktivních provedeních – bílá a leštěná nerez je toho příkladem. Postupné dovažování, možnost odečtení váhy nádoby a podsvícený displej jsou funkce, díky nímž se stane vážení hrou. • Maximální váživost: 5 kg • Přesnost vážení: 1 g • Broušený nerezový povrch / podsvícený displej • Možnost odečtení hmotnosti nádoby nebo postupné dovažování / Tlačítko přepočtu na unce • Automatické vypnutí po 30 sec . • napájení: 3 x AAA baterie ETA 0048 90000 LAVADO Šlehač LAVADO má ve výbavě vše co má správný ruční mixér od ETA mít. S jeho pomocí je proto šlehání a hnětení opravdovou hračkou. • Příkon: 250 W • METLY : 2x šlehací metly • HÁKY : 2x hnětací háky • Tlačítko TURBO pro maximální výkon • 3 rychlostní stupně • Tlačítko pro snadné uvolnění metel a háků

kuchyně ETA 1015 Tyčový mixér ETA 3015 Nové tyčové mixéry SPESSO v sobě snoubí elegantní vzhled se silným výkonem a universálním využitím ve Vaší kuchyni. Ergonometrické držadlo, příjemné na dotek, je doplněno tenkou, nerezovou mixovací nohou, která odolá i vysokým teplotám a umožní Vám připravit kvalitní a zdravé pokrmy. Povrchová úprava SOF T TOUCH pro příjemné držení a snadné ovládání. ETA 1015 Tyčový mixér • Příkon: 700 W • REGULACE : Plynulá • Tlačítko TUR BO pro max. výkon • Ergonomický tvar držadla • Poutko k zavěšení • Odnímatelná nerezová mixovací noha ETA 3015 Tyčový mixér s nádobami a nástavcem • Příkon: Silný motor s příkonem 700 W • REGULACE : Plynulá regulace otáček / tlačítko TUR BO pro maximální výkon • Ergonomický tvar držadla s neklouzavým povrchem / poutko k zavěšení • Odnímatelná nerezová mixovací noha / možnost mytí dílců v myčce • Příslušenství: velký sekací nástavec 1250 ml, šlehací nástavec, 800 ml pracovní nádoba s víčkem a držák na zeď ETA 2015 Tyčový mixér s nástavcem • Příkon: Silný motor s příkonem 700 W • REGULACE : Plynulá regulace otáček / tlačítko TUR BO • Ergonomický tvar držadla / poutko k zavěšení • Odnímatelná nerezová mixovací noha • Příslušenství: šlehací nástavec, 800 ml pracovní nádoba s víčkem a držák na zeď

kuchyně 3151 3v1 ETA 3151 2151 ETA 2151 sendvičovač s trojúhelníky Trojkombinace nového sendvičovače 3151 (sendvič, vafle, gril) je vhodným pomocníkem do každé kuchyně ať už pro přípravu rychlého snacku nebo když přijde chuť na sladké. Snadná příprava pokrmu je zaručena světelnou signalizací nastavení pracovní teploty a také antiadhézní úpravou pracovních desek, které zaručí, že se pokrm nepřipálí. Sendvičovač se díky svému povrchu  z leštěné oceli  a moderním designem jistě stane doplňkem mnoha kuchyní.   • Příkon: 650 W • 3 výměnné desky (sendvičovací, vaflovací, grilovací) • REGULACE : Automatická regulace teploty • SIGNAL IZACE : Světelná signalizace provozu • Antiadhezní úprava pracovních desek (žádné připékání a připalování) • Tepelně izolovaný plášť / bezpečnostní tepelná pojistka • Moderní design s povrchem z leštěné nerezi • Robustní konstrukce, dvojitý plášť 2151 ETA 2151 sendvičovač s trojúhelníky Moderní sendvičovač ve dvou nejatraktivnějších barevných provedeních černá a bílá je vybaven automatickou regulací teploty, světelnou signalizací a kvalitní úpravou vnitřních desek. Díky své  snadné skladovatelnosti i ve stojící poloze může být kdykoliv v kuchyni po ruce. • Příkon: 640 W • REGULACE : Automatická regulace teploty • SIGNAL IZACE : Světelná signalizace provozu • Antiadhezní úprava pracovních desek (žádné připékání a připalování) • Tepelně izolovaný plášť / bezpečnostní tepelná pojistka

beauty ETA 7333/10 ŽEHLIČKA NA VLASY S IONIZACÍ ETA 7311/10 • PŘÍKON: 45 W • DESTIČKY: Keramicko-turmalínové EXTRA LONG destičky • IONIZACE: Funkce ionizace • TEPLOTA: Plynulá regulace teploty až 220°C • Délka kabelu 2,5 m • Odpružené destičky s ideální šířkou 26 mm pro všechny typy vlasů • Zaoblené kraje pro kudrnaté účesy • Světelná signalizace provozu • Příslušenství: cestovní pouzdro, 2 sponky do vlasů ETA 7311/10 VYSOUŠEČ VLASŮ S IONIZACÍ • PŘÍKON: 2000 W • RYCHLOSTI: 2 rychlosti proudění vzduchu • TEPLOTA: 3 stupně nastavení teploty • IONIZACE: Funkce ionizace • COLD AIR SHOT pro rychlé ochlazení vzduchu a upevnění účesu • Příslušenství: koncentrátor, difuzér, pouzdro • Odnímatelná mřížka • 2,8 m kabel / očko na zavěšení • Cestovní pouzdro Simplico ETA 3321 TEPLOVZDUŠNÝ KARTÁČ S IONIZACÍ • PŘÍKON: 400 W • RYCHLOSTI: 1 rychlost proudění vzduchu • TEPLOTA: 3 stupně nastavení teploty • Příslušenství: 2 nástavce: - ondulační nástavec průměr 19 mm, - kartáčový nástavec na vyfoukané a rovnoměrné účesy • 1,8 m kabel / 360 stupňů výkyvný kloub kabelu • Očko na zavěšení

Contents Executive Summary Business Review 2010 Season Preparation New Season SKUs Season Activities Appendices

Season Activities „Business stairs“ x Gift products advertisement leaflet of chains authorized shops money back (end customers) I.st leaflet II. nd leaflet III.rd leaflet full- area leaflet Eta gift pack POS concept pallets for independents basic part expanded part complete extended product guarantee till 2011-01-31 return product extended maturity % fleet discount Dealers Days October November December Month September

Season activities Gift X-mas gifts for business partners products advertisement products Eta in image on pages lifestyles magazines leaflet of chains products Eta on pages leaflet Datart, Electroword, Makro,... authorized shops offer of products Eta on shelf Eta, plate of shop windows money back (end customers) return product = payment refund to end customers full- area leaflet Eta product leaflet Eta with distribution to house box gift pack sets of product Eta with gift (..ketlle ETA with tea Teekanee) POS concept posters, floor stickers, wobblers, .. pallets for independents special promo products Eta on pallet with advertising wrap extended product guarantee products with 3 yaers and 5 years guarantee (extended portfolio) return product free returning products to Eta sales reprezentative extended maturity deferred payment on new order % fleet discount new (bigger) order with immediate discount

Appendix

Marketing Posters

Marketing POS concept

Marketing POS concept pallet wrap Price bed

Marketing POS concept Product pad Stand A1

Marketing POS concept Floor stick Roof hanger

Marketing POS concept Shop window

Profit & Loss Statement: Actual & Latest Est. FY 2011 GB / done

Profit & Loss Statement: Budget FY2011

Profit & Loss Statement: Actual FY2010

Balance Sheet: Actual & Latest Est. FY 2011 GB / done

Balance Sheet: Budget FY2011

Balance Sheet: Actual FY2010

Cash Flow Statement: Actual & Latest Est. FY 2011 GB / done

Cash Flow Statement: Budget FY2011

Cash Flow Statement: Actual FY2010

KPI’s Definitions Market Share: Cumulative 12 months results for 12 SDA categories (source: GfK). Share measured in CZK (“Value”) terms. Note that GfK publishes data on bi-monthly basis with 1.5 month delay. Therefore, in Q4 QBR we show results through February and in subsequent Q1 QBR we will show results through June. Base and Target values are shown on calendar year basis. Market Leaders Sales: The percentage of total Net Sales realized in product categories where ETA holds #1 or #2 share (based on GfK). Currently, this includes: Vacuum cleaners, kettles, hand mixers and bread-makers. Inventory Days : Calculated monthly as Inventory (Net) / Cost of Sales for last three months / 90. Shown quarterly and annual values are averages of three and twelve months’ values. % of Excess Inventory: […] % of Low Inventory: […] Receivable Days : Calculated monthly as Receivables (Net) / Sales for last three months / 90. Shown quarterly and annual values are averages of three and twelve months’ values. % of Overdue Receivable : Calculated monthly as Overdue Receivables (Net) / Total Receivables (Net). Shown quarterly and annual values are averages of three and twelve months’ values. Defect Rate: Total number of warranty claims / Total number of sold units. Calculated on a cumulative basis. Order Lead Time: Average number of days between date of order placed (ETA system) and date of goods delivered to ETA.