Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kompletní nabídka reklamních ploch na letišti Leoše Janáčka Ostrava Červen 2011.
Advertisements

2 3 Lokalita Pod Javornic kou silnicí 4 směr Solnice směr Javornice směr Vamberk CENTRUM 10min. směr Častolovice.
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Monitorovací systém Asistent
Využití potenciálu mobilního kanálu
Mobilní display kampaně
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Zahraniční inspirace Mobile Internet Fórum Marián Nič Crazy Tomato, s. r. o
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Hodnocení výsledků projektu ForTech Zpracoval: Mgr. Pavel Drobil, Náměstek hejtmana Moravskoslezského kraje Hodnocení výsledků projektu ForTech Zpracoval:
Kampaň Strany zelených Filip Huněk Praha.
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
Přehled základních výsledků šetření Rušiče spánku a nykturie Březen 2009/ Tisková informace k výsledkům šetření / STEM/MARK a.s.
Partner serveru speciální nabídka. Partnerství – Kč/měsíc Vážení obchodní přátelé, Finanční server pro vás připravil.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů přípravku Urinal.
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
– personální server Dobrý den, dovolujeme si Vám touto cestou představit personální server HledámPráci.cz. HledámPráci.cz.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Studie dobrovolných aktivit ekologických NNO Tomáš Růžička
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červen
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Kybergauneři, kyberzloději a kyberpodvodníci
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
ISSS, Jaroslav Winter BMI sdružení Veřejně přístupný Internet ano, nebo ne?
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Srovnání reklamy na internetových portálech Aneta Cihlářová
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Reklamní programy „Za málo peněz hodně reklamy.“.
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
návštěvníků 300 více než 300 akcí na území celé České republiky 4316 dny otevřených dveří v Praze na 43 místech, v Brně na 16 místech, v mnoha.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Červenec
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Nové funkce v novém Skliku
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Internetová reklama a reklama pro internetové stránky Školení Market Express.
Představení portálu Čeknito / přední pozice na slovenském a českém internetu více jak registrovaných uživatelů rychle rostoucí komunita.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
Posílání fotek Letecká pošta- První web ne který můžeme umístit velké množství fotek.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor Výsledky za březen 2010.
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Reklama. Cíle marketingu n poskytnout informace n zvýšit poptávku (stimulovat) n odlišit výrobek (diferencovat) n zdůraznit užitek a hodnotu výrobku To.
Reklamní pozice portálu Čeknito 09 / Page views Prohlížení videí Počet návštěv Unikátní.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
Tribuna českého obchodu TZB
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Měření multimediálního obsahu
Přehled reklamní kampaně letiště Chotěboř pro Otevřené Mistrovství ČR v letecké akrobacii 2017 a Mistrovství Evropy v letecké akrobacii kategorie Advanced.
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Transkript prezentace:

Vyhodnocení efektivnosti internetové reklamní kampaně – případová studie Bc. Milan Hnátek

nejnavštěvovanější český server s online hrami a zábavou průměrná délka návštěvy 14 minut. 59% návštěvníků tráví na internetu více než 21 dní v měsíci 52% ženy, 48% muži 12-19 let (37%), 20-39 let (40%) 2 146 064 uživatelů / měsíc 927 701 RU / měsíc – počet unikátních návštěvníků 107 458 094 impresí / měsíc – počet zobrazených stránek Zdroj: Netmonitor.cz

CPT - je cena za tisíc zobrazení (cost per thousand) účtuje se tedy na základě impresí, nikoliv podle počtu kliknutí nebo podle doby, po níž bude reklama zobrazena

Uživatel (cookie) – osoba navštěvující www stránky, která je identifikovaná díky malému množství dat, která www server pošle prohlížeči, který je pak uloží do počítače uživatele Zobrazení – událost zobrazení reklamního formátu, v jehož kódě je umístěn sledovací skript Návštěva – sekvence po sobě jdoucích zobrazení stránek, provedená uživatelem, která je posuzována jako celek Dosah kampaně – počet uživatelů, kterým byla vyemitována reklama UC (User Clicks) – počet uživatelů, kteří klikli na reklamu Frekvence zobrazení reklam – průměrný počet kontaktů s reklamou připadající na jednoho uživatele, který měl kontakt s kampaní Ukazatel CTR (Click Trough Ratio) – míra efektivnosti reklamy, definovaná jako procento zobrazení ukončené kliknutím. Reprezentuje zájem o předvedený formát

Míra efektivnosti reklamy

Kampaň Miss Academia ČR 2009 Jednalo se pouze o bannerovou kampaň na pozici Leaderboard (745x100px) na hlavní straně + kategorie 1. Náborová kampaň – 16.12.2008 – 9.1.2009 (celá ČR) 2. Pozvánka na Galavečer – 11.3.2009 – 31.3.2009 (jen Zlín)

Výsledky 1. kampaň shlédlo 616 938 uživatelů (cookies) Denně s kampaní mělo průměrně kontakt 48 408 uživatelů Nejvíce zobrazení reklam bylo zaznamenáno 20.prosince 2008 – 121 651 reklamních formátů Nejvíce uživatelů mělo kontakt s kampaní 20.prosince 2008 – 68 451 uživatelů (cookies) Nejvíce uživatelů (cookies), kteří měli kontakt s kampaní bylo v regionu Praha – 221 683 uživatelů (44,42%), Zlínský kraj – 20 321 (4%) 2. kampaň shlédlo 42 937 uživatelů (cookies) Denně mělo s kampaní průměrně kontakt 4492 uživatelů (cookies) Nejvíce uživatelů (cookies) mělo kontakt s kampaní 11. března 2009 - 1.den kampaně

Osobní zkušenosti Vybrat si zkušeného tvůrce bannerů – problémy IE, Firefox a další prohlížeče, chybělo definování prokliku S přípravou kampaně začíst dostatečně dopředu – vždy je málo času Spustit kampaň na webu s dostatečným předstihem Pravidelně ukládat hotovou práci – dělat zálohy Aby internetová kampaň odpovídala i jiné propagaci – plakáty, letáky, vzhled webu Internetová kampaň je nejúčinnější pro internetové záležitosti (registrace online), ale může vhodně sloužit i jako prostředek budování image (odkaz na interaktivní web výrobku)

Mnohokrát děkuji za pozornost Dotazy? 