Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Advertisements

Určení podmínek platnosti lomených výrazů
Ptáci otevřené krajiny
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
VY_32_INOVACE_Př-b 6.,7.04 Anotace: Prezentace popisuje základní stavbu rostlinné buňky a její činnost. Vzdělávací oblast: Buňka rostlinná, stavba, způsob.
Tvorba vzorců a názvů oxidů- procvičování
Památky Karlovarského kraje - románské
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Procvičovací cvičení – slovní druhy, jejich určování, tvoření vět
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Základní části buňky a jejich hlavní význam
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Procvičovací cvičení – slovesa, časy
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.03 Anotace: Vzdělávací oblast: Buňka živočišná – stavba, činnost Autor: Ing. Jiří Jungmann Jazyk: přírodopis Očekávaný výstup:
BUŇKA 1 Učební materiál vznikl v rámci projektu INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Obojživelníci- vývoj žáby
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Chemické prvky - nekovy
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Organické sloučeniny - uhlovodíky Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv.
Kružnice opsaná trojúhelníku
Mořští žahavci Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další používání.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Názvosloví halogenidů
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Konstrukce rovnoběžníku z trojúhelníku
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Historické památky v Lokti Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv.
jméno autora Mgr. Eva Truxová název projektu
Kyslíkaté deriváty uhlovodíků: Hydroxyderiváty - Alkoholy
Procvičovací cvičení – slovní druhy a určování podstatných jmen
Chemické reakce Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další používání.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Buňky, tkáně a orgány lidského těla
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Anorganické sloučeniny - úvod
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Ptáci břehů tekoucích vod
Kyslíkaté deriváty uhlovodíků Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Těžnice a těžiště trojúhelníku
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Zástupci dusíkatých derivátů
Základní struktura živých organismů
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Roční doby © Petra Lillová
Chemické sloučeniny- oxidy Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv.
Procvičování anglického jazyka – porozumění textu Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Vyšší houby – jedlé, nejedlé
Základní struktura živých organismů
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
BUŇKA.
Buňka - základní stavební a funkční jednotka živých organismů.
Buňka Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 6. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základní stavbou rostlinné a živočišné buňky. Materiál je plně.
Buňka JE ZÁKLADNÍ STAVEBNÍ A FUNKČNÍ JEDNOTKOU
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Šárka Svobodová Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice – Spořilov
Buňka Anotace: Materiál je určen k výuce přírodopisu v 6. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základní stavbou rostlinné a živočišné buňky. Materiál je plně.
4. Buňky.
Transkript prezentace:

Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu. Projekt Škola činností CZ.1.07/1.4.00/21.30.20 VY_52_INOVACE_03_Př6 Základní škola Loket, okres Sokolov Srovnání buněk Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu. Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost. © Radoslava Jarošová

Název: Srovnání rostlinné, živočišné a bakteriální buňky Anotace: Srovnat vnitřní stavbu buněk Autor: Radoslava Jarošová Jazyk: český Očekávaný výstup: určit základní odlišné a shodné znaky u různých druhů buněk Klíčová slova: velikost buněk, vytváření ústrojných látek Druh učebního materiálu: pracovní list Druh interaktivity: aktivita Cílová skupina: žák Stupeň a typ vzdělávání: ZŠ – druhý stupeň Ročník: šestý Vazby na ostatní materiály: VY_52_INOVACE_01_Př6 VY_52_INOVACE_02_Př6

Uveď rozdílné a shodné znakz u buněk a urči o jakou buňku se jedná. ______________________ __________________ __________________ _______________________ ________________ _____________ Řešení,

Uveď rozdílné a shodné znaky u buněk, urči o jakou buňku se jedná - řešení živočišná buňka rostlinná buňka bakteriální buňka Menší než rostlinná buňka Nemá chloroplasty, netvoří sama ústrojné látky- získává je z okolí Nemají vakuoly Pouze u prvoků je stažitelná vakuola k odstraňování přebytečné vody, trávení potravy ( organismus tvořený jednou buňkou) Energie v mitochondriích jádro,cytoplazmu, endoplazmatické retikulum, plazmatickou membránu má také Je mnohem menší než rostlinná a živočišná buňka Jádro je nedokonale vytvořené Jaderný obal neodděluje jadernou hmotu od cytoplazmy Nemá chloroplasty Má slizové pouzdro, buněčnou stěnu Větší než živočišná Stálejší tvar Mají buněčnou stěnu Obsahuje chloroplasty,které jí umožňují vytvářet ústrojné látky potřebné k životu, probíhá zde fotosyntéza Vakuoly Mají cytoplazmu, endoplazmatické retikulum, plazmatickou membránu, mitochondrie, jádro zpět

Základní škola Loket, okres Sokolov Seznam použité literatury a pramenů: Zdroj: Přírodopis pro 6. ročník základní školy a primu víceletého gymnázia. Plzeň: Fraus, 2003, 1. vydání. ISBN 80-7238-211-X. Objekty, použité k vytvoření sešitu, jsou součástí SW Smart Notebook nebo pocházejí z veřejných knihoven obrázků (public domain) nebo jsou vlastní originální tvorbou autora. Autor: Radoslava Jarošová Základní škola Loket, okres Sokolov @zsloket.cz září 2011