Určování zeměpisné polohy – zeměpisná délka VY_32_INOVACE_19 Sada 4 Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Určování zeměpisné polohy – zeměpisná délka VY_32_INOVACE_19 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval: Mgr. Jan Herbe, 08 – 2011 Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Předmět: zeměpisný seminář Ročník: 7. Anotace: Předmět: zeměpisný seminář Ročník: 7. Využití materiálu: určování polohy Forma výuky: prezentace v programu PowerPoint, výklad, podrobnější metodika viz poznámky u jednotlivých snímků Pomůcky: počítač, dataprojektor, školní atlas, nástěnné mapy Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Určování zeměpisné polohy Poznámky: Vysvětlení zeměpisné délky v názorných příkladech. Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Zeměpisná délka VÝCHODNÍ ZÁPADNÍ NULTÁ HLAVNÍ POLEDNÍK Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Zeměpisnou délku určují poledníky Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Stupně 0° 180° Východní délka Západní délka Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
180° 0° Západní délka Východní délka Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Příklad Poznámky: Při prezentaci u osmého snímku přilétnou po sobě čtyři příklady na zeměpisnou délku. Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692
Citace: http://office.microsoft.com Moderní škola 2011, CZ.1.07/1.4.00/21.1692