Evaluace výuky letní semestr 2005/2006 Evaluační komise 3.LF UK Daniela Janovská 3.10.2006.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PKML.
Advertisements

Sexuální zneužívání v České republice: Výsledky národního výzkumu
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Energie.
předsedkyně 7. senátu Nejvyššího správního soudu
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě za období 2005 až 2012 VÝROBA za uvedené období celkem: ks vozidel PRODEJE za uvedené období celkem:
AUTOR Mgr.Moravcová Daniela ŠKOLA ZŠ TGM Kutná Hora Datum Ročník DRUHÝ
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Reklama Potřebujete nebo chcete vyrobit prezentaci na počítači
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Věk (v letech) skupina: kontrolní pacienti průměr 41,08 51,67 sm.odch.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Monitoring letové aktivity Návrh na zpracování výsledků.
Téma 3 ODM, analýza prutové soustavy, řešení nosníků
Čísla 0 – 100, sčítání a odčítání
Sčítání a odčítání úhlů
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Afrika – státy a hlavní města
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Jak měřit transparentnost NNO?
Dělitelnost přirozených čísel
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (2) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
Elektronická učebnice - I
„Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel fax
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (1) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola PF Hradec.
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Únorové počítání.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_412_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
XVI. Pražské chirurgické dny (Jiráskovy dny) Valná hromada České chirurgické společnosti Jak dál v onkochirurgii ? Onkochirurgičtí ordináři.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Náhoda, generátory náhodných čísel
Sexuální život u pacientů s mentálním postižením v ÚSP
Standardy VKIS v praxi jihomoravských knihoven Regionální funkce knihoven Pardubice 4. –
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Hrubá - prostá incidence nádorů kolorekta u mužů 1. Maďarsko 88,29 2. Česká Republika 86,73 3. Japonsko 77,74 4. Německo 75,39 5. Nový Zéland71,77 6. Austrálie.
ROK 2010 ÚLOVKY Z REVÍR Ů MO Č RS JIND Ř ICH Ů V HRADEC Zpráva dle podklad ů J č ÚS.
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Disciplína: M4x zDavid Jirka zTomáš Karas zPetr Buzrla zMilan Doleček zPetr Vitásek zPetr Melichar Zodpovědný trenér: Veikko Sinisalo Jménonej.05I.06III.06XI.06I.
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_22 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
Úkoly nejen pro holky.
NUMERACE V OBORU DO 100 1*10 2*10 3*10 4*10 5*10 6*10 7*10 8*10 9*10
Disciplína: LM2x zJan Vetešník zOndřej Vetešník Zodpovědný trenér: Rudolf Kopřiva.
Zdravotní stav obyvatel v Ústeckém kraji RNDr. Jiří Skorkovský
EuPIA Printing Ink Market Statistics Q EuPIA statistika trhu s tiskovými barvami První kvartál roku 2009.
Přednost početních operací
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
Predikce chemických posunů
KONTROLNÍ PRÁCE.
Vládnutí Svoboda a zodpovědnost (občanská společnost) proces vládou vybraný, jí vyžadovaný a uskutečňovaný síla vlády.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Transkript prezentace:

Evaluace výuky letní semestr 2005/2006 Evaluační komise 3.LF UK Daniela Janovská

Evaluace – zimní semestr 2005/06 Celkový počet rozdaných dotazníků a jejich návratnost Celkem rozdáno dotazníků 3288 Návrat ,3 % Magisterské studium ČJ 2375 Návrat ,9 % Magisterské studium ČJ 2375 Návrat ,9 % Magisterské studium AJ 536 Návrat ,1 % Magisterské studium AJ 536 Návrat ,1 % Bakalářské studium 377 Návrat ,8 % Bakalářské studium 377 Návrat ,8 % Evaluace – zimní semestr 2004/05 Celkový počet rozdaných dotazníků a jejich návratnost Celkem rozdáno dotazníků 3074 Návrat 97531,7 % Magisterské studium ČJ 2329 Návrat 74532,0 % Magisterské studium ČJ 2329 Návrat 74532,0 % Magisterské studium AJ 435 Návrat11927,4 % Magisterské studium AJ 435 Návrat11927,4 % Bakalářské studium 310 Návrat11135,8 % Bakalářské studium 310 Návrat11135,8 %

Evaluace – letní semestr 2005/06 Celkový počet rozdaných dotazníků a jejich návratnost Celkem rozdáno dotazníků 6104 Návrat ,9 % Magisterské studium ČJ 4832 Návrat ,6 % Magisterské studium ČJ 4832 Návrat ,6 % Magisterské studium AJ 896 Návrat ,5 % Magisterské studium AJ 896 Návrat ,5 % Bakalářské studium 376 Návrat ,0 % Bakalářské studium 376 Návrat ,0 % Evaluace – letní semestr 2004/05 Celkový počet rozdaných dotazníků a jejich návratnost Celkem rozdáno dotazníků 5861 Návrat ,5 % Magisterské studium ČJ 4876 Návrat ,3 % Magisterské studium ČJ 4876 Návrat ,3 % Magisterské studium AJ 715 Návrat221 30,9 % Magisterské studium AJ 715 Návrat221 30,9 % Bakalářské studium 270 Návrat156 57,8 % Bakalářské studium 270 Návrat156 57,8 %

Akademický rok 2005/2006 Evaluace výuky – návratnost dotazníků DánoNávrat% celkem ,09 Magisterské studium ČJ ,32 Magisterské studium AJ ,82 Bakalářská studia ,88

Akademický rok 2004/2005 Evaluace výuky – návratnost dotazníků DánoNávrat% celkem ,2 Magisterské studium ČJ ,95 Magisterské studium AJ ,56 Bakalářská studia ,03

Změny v návratnosti dotazníků dle modulů ZS Všeobecné lékařství ČJ/ Modul DánoNávratSlovní hodnocení 2005/ / / / / /2005 I.ročník IA ,5 % 53,3%45,9 %54,6 % IB ,0 % 46,7 % 56,5 % 50 % ID ,9 % 15,8 %48 %56,8 % II.ročník IA ,0 % 58,8 % 62 % 36,8 % ID ,4 % 16,2 % 46,6 % 41,7 % IE ,7 %84,5 % 62,2 % 36,9 % III.ročník IIA ,3 % 17,3 %68,7 %95,4 % IIB ,6 % 74 %60,6 %70,2 %

Změny v návratnosti dotazníků dle modulů LS Všeobecné lékařství ČJ/ Modul DánoNávratSlovní hodnocení 2005/ / / / / /2005 I.ročník IA ,9 % 9,6 % 66,7 % 100 % IB ,8 % 41,6 % 37,4 % 90,2 % ID ,6% 63,5 % 30,0% 46,4 % IC ,9 % 12,7 % 87,5 % 44,0 % II.ročník IA ,6% 24,3 % 67,2 % 66,7 % ID ,2 % 62,8 % 69,3 % 78,5 % III.ročník IIA ,1% 0 % 75,0 % 0 % IIB ,4 % 11,5% 32,7 % 66,7 %

Návratnost dotazníků v modulech a kurzech LETNÍ SEMESTRDOTAZNÍKYLETNÍ SEMESTRDOTAZNÍKY DánoNávrat Slovní hodnocení DánoNávrat Slovní hodnocení Modul IA – 1. roč. Prof. Richard Rokyta (38,9 %) 42 (66,7 %) Endokrinní a metabolická onemoc. 3.roč. Mudr. Kraml (92 %) 55 (52,9 %) Modul IB – 1. roč. Prof. Richard Jelínek (85,8 %) 52 (37,4 %) Poruchy lokomoce – 3.roč. Prof.Bartoníček, Doc. Džupa (86,7 % ) 38 (38,8 %) Modul IC – 1. roč. Doc. Jozef Rosina 1628 (4,9 %) 7 (87,5 %) Kožní změny – 4.roč. Prof. P. Arenberger 1143 (2,6 %) 2 (66,7 %) Modul ID – 1. roč. Doc. Jiří Šimek (92,6 %) 45 (30,0 %) Nádorová onemocnění – 4.roč. Mudr. M.Kubecová (42,1 %) 38 (79,2 %) Modul IA – 2. roč. Prof. Richard Rokyta (49,6 %) 45 (67,2 %) Senzorické poruchy – 4.roč. Doc.Hahn, prof.Kuchynka (36,8 %) 30 (71,4 %) Modul ID – 2. roč. Doc. Jiří Šimek (65,2 %) 55 (69,3 %) Poruchy základ. život.funkcí – 4.roč. Doc.J.Pachl (60,5 %) 51 (73,9 %) Modul IIA – 3. roč. Doc. Vlasta Rychterová 1138 (7,1 %) 6 (75,0 %) Úrazy – 4.roč. Doc.F.Vyhnánek (28,9%) 12 (36,4 %) Modul IIB – 3. roč. Doc. Jana Málková (43,4 %) 16 (32,7 %) Poruchy reprodukce – 4.roč. Doc.B.Svoboda (26,3%) 26 (86,7 %) Horečnaté stavy – 3.roč. Doc.Bednář,Doc.Beneš (65,5 %) 44 (59,5 %) Etické probl. součas.mediciny–4.roč. Doc.Šimek (12,3%) 12 (85,7%) Bolest – 3.roč. Doc.Yamamotová (53,1 %) 20 (33,3 %) Poruchy imunity – 4.roč. Mudr.P.Kučera (19,3%) 17 (77,3 %) Krvácení – 3.roč. Doc. Milan Kment (80,5 %) 34 (37,4 %) Lékařská psychologie a patopsychologie Prof. Jiří Kožený (15,8 %) 14 (77,8 %)

Modul IA –2005/2006 praktika 1.ročník přednášky Letní semestr

Modul IA – 2 ročník praktika přednášky Letní semestr

Modul IB –2005/2006 praktika přednášky zimní semestr Letní semestr

Modul I D praktika přednášky 1.ročník 2.ročník Letní semestr

Modul IIA přednášky praktika Letní semestr Zimní semestr

Modul IIB semináře praktika Letní semestr

II C Bolest

IIC Endokrinní a metabolické poruchy praktika semináře

II.C Horečnaté stavy II.C Horečnaté stavy praktika semináře

IIC Krvácení

IIC Poruchy ledvinných funkcí semináře praktika

IIC Lokomoce praktika semináře

Psychologie a patopsychologie osobnosti- 4.ročník přednášky semináře seminářepřednášky Letní semestr

5. ročník

Veřejné zdravotnictví 2.ročník (2) přednášky praktika

Veřejné zdravotnictví 3.ročník praktika přednášky Praktika přednášky

Fyzioterapie I.ročník praktika přednášky

Fyzioterapie 2.ročník praktika přednášky

Všeobecná sestra 2.ročník praktika přednášky

Všeobecná sestra 3. ročník

Zdravotní vědy – 1.ročník

Zdravotní vědy 2.ročník