Wie man andere und sich selbst sieht und was man vielleicht auch nicht sieht Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
(PRÁCI ZAHÁJÍTE STISKNUTÍM KLÁVESY F5)
Advertisements

Otáčivé účinky síly PÁKA
JEHLIČNATÉ STROMY PODPORA PRO VÝUKU
O B I L N I N Y (POLNÍ PLODINY)
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Konstrukce lichoběžníku 1
ÚVOD DO DĚJEPISU II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jana Jančová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Logopedické pexeso M Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Oceány a moře HYDROSFÉRA
HOW MUCH CHEESE HAVE YOU GOT? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Matuzsková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Pouště Obr. 1 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Savana Obr. 1 – Savana – Gambie
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
. Kvadratická funkce ° Narýsuj: -1 -1
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Obrazy útvarů souměrně sdružených podle osy souměrnosti
Rozcvička Urči typ funkce: Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
O B I L N I N Y (POLNÍ PLODINY)
O B I L N I N Y (POLNÍ PLODINY)
Alkany Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
VÝVOJ ZEMĚ I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jana Jančová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Podmiňovací způsob modálních (způsobových) sloves ≈ Konjunktiv von Modalverben Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
ÚVOD DO DĚJEPISU III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jana Jančová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Orofacionální cvičení I Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
FYZIKÁLNÍ KUFR Pohyb tělesa (7. ročník)
Tropický deštný les Obr. 1 – Rio Madre de Dios (Peru)
JEHLIČNATÉ STROMY INTERAKTIVNÍ TEST (HRA)
Puzzle – jehličnaté stromy
ČLOVĚK ROZUMNÝ (HOMO SAPIENS SAPIENS)
Obrazy útvarů souměrně sdružených podle osy souměrnosti
PŘIŘAĎ FOTOGRAFII K OBRÁZKU aktivita
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO Pracovní listy
PYTHAGOROVA VĚTA PŘÍKLADY
(PRÁCI ZAHÁJÍTE STISKNUTÍM KLÁVESY F5)
Ivana Kuntová, Pětiúhelník Přesná konstrukce velikosti strany pětiúhelníku ze zadaného poloměru opsané kružnice Ivana Kuntová,
Půdní typy Obr. 1 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
KRUŽNICE KRUH Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Evropa – státy a hlavní města
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Jezera, bažiny a rybníky
What Time Is It? – Part 2 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Skloňování přídavných jmen po členu neurčitém EIN EINE EIN Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jarmila Elblová. Dostupné.
Německý jazyk předložky se 3. pádem nácvik pasivně i aktivně 2 sekundy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miroslav Pěnička.
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Wer´s weiß, gewinnt! Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_3_INOVACE_NEJ46 Název školy SPŠ a SOŠGS Most PředmětNEJ Tematická.
Lebenslauf, Zukunftspläne Myšlenková mapa Pomocí této metody se žácii zdokonalují v konverzaci na dané téma. Vybraná slovní zásoba je minimem, které je.
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Ein paar kleine Beispiele, wie man sich die Zunge brechen kann
Zakresli popř. načrtni dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
Ein paar kleine Beispiele, wie man sich die Zunge brechen kann
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název učebního materiálu
MLÁĎATA ZVÍŘAT PUZZLE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Princip magnetoelektrického měřícího přístroje
Vyšší odborná a Střední průmyslová škola elektrotechnická Olomouc
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Najdi rozdíl IV. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
M O T Ý L Í L O T O 2 Najdi stejného motýla!
Skloňování přídavných jmen po členu určitém
Zakresli popř. načrtni dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
Transkript prezentace:

Wie man andere und sich selbst sieht und was man vielleicht auch nicht sieht Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpo č tu Č R. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Nennt 5 positive und 5 negative Eigenschaften, die Menschen charakterisieren können! Arbeitet in Gruppen und schreibt alle Eigenschaften an die Tafel! Ihr habt 5 Minuten Zeit!

 Versucht eine Definition des Begriffes Charakter zu finden!  Was sind Eigenschaften, die man von 1. den Freunden 2. den Eltern 3. den Lehrern 4. den Sportlern 5. den Managern 6. den Politikern … besonders erwartet?

 berechnend  gleichgültig  besessen  aufgeschlossen  falsch  unberechenbar  aufopferungsvoll  uneigennützig  liebevoll  lieblos  verantwortungsvoll

dder Wichtigtuer ddie Demut ddie Eifersucht llaunisch mmild ggütig eein heiteres Gesicht 22 Meter messen

 Arbeitet bitte in Gruppen von 2 – 4 Schülern und versucht, Euch zu charakterisieren!  Achtet bitte auf : 1. die äußere Seite 2. die innere Seite Wichtig: Versucht bitte immer, das Positive zu suchen!!!!!!!!!!!!!!!!

 Erarbeitet ein Projekt mit der Charakteristik: a. Eures Lieblingsschauspielers b. Eures Freundes oder Eurer Freundin c. Eures Bruders oder Eurer Schwester d. Eures Idols e. einer Traumperson Ihr könnt in Teams arbeiten. Das Projekt kann als Poster oder als Präsentation gestaltet werden. Viel Spass!

Person with hat.jpg [online]. 2003, 23.februar 2003 [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons z WWW: Old man in Harar.jpg [online]. 2007, 15.january 2009 [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons z WWW: Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.