Policie České republiky Krajské ředitelství policie Jihomoravského kraje odbor služby dopravní policie B R N O Statistika dopravních nehod Zdroj dat:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Advertisements

Rok 2008; leden až říjen Nehody na pozemních komunikacích a jejich následky; Česká republika Připravil: pplk. ing. Josef Tesařík Besip 20. listopadu 2008.
KONTROLY ZAMĚSTNÁVÁNÍ CIZINCŮ prováděné orgány Celní správy ČR
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Města ČR – orientace na mapě
Pplk.ing. Josef Tesařík; tisková konference 15.ledna 2010 Rok 2009 Nehody na pozemních komunikacích a jejich následky; Česká republika Připravil: pplk.
Tisková konference Velikonoce 2010, jarní motoristická sezona plk. Ing
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
ROK 2011 Statistika nehodovosti na pozemních komunikacích České republiky Připravil: pplk. Petr Sobotka PRAHA duben 2012.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
PORADA PŘEDSEDŮ ZO KS NEZAMĚSTNANOST -MZDY -ČLENSKÁ ZÁKLADNA Jaromír Machala, zmocněnec KS JMK.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Vyhodnocení plnění standardu VKIS ve veřejných knihovnách Jihomoravského kraje za rok 2011 Analýza standardu VKIS v JMK – srovnání vývoje let 2007, 2009.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
Statistika nehodovosti na pozemních komunikacích ČR za 11 měsíců 2010
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Analýza knihovnických standardů za rok 2006 knihovny Jmk Provozní doba Nákup knihovního fondu Kč na 1 obyvatele Roční přírůstek Počet studijních míst Veřejně.
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
Přednost početních operací
Nejprve provedeme výpočet v závorce
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
POČET OBSLUHOVANÝCH KNIHOVEN POČET METODIKŮ 25,78 (PK: 23,18) 25,46 (PK: 22,06) 24,53 (PK 21,53) Počet metodických návštěv 936 (1,35;
Vývoj dopravní nehodovosti za rok 2013 Česká republika Zdroj dat: Ředitelství služby dopravní policie.
Tisková konference odboru služby dopravní policie KŘP Ústeckého kraje.
VÝVOJ DOPRAVNĚ BEZPEČNOSTNÍ SITUACE NA ÚZEMÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE ZA ROK LEDNA 2011 KRAJSKÉ ŘEDITELSTVÍ POLICIE MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE.
Prázdniny nehod (- 423, tj. - 3,2%) 140 osob usmrceno (- 30, tj. -17,6%) 598 osob těžce zraněno (- 48, tj. – 7,4%) osob zraněno lehce.
DOPRAVNÍ NEHODOVOST NA ÚZEMÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE ZA ROK
Prosinec 2009 plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha Prosinec 2009 plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha
Činnost služby dopravní policie v I. čtvrtletí r.2010 plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha 15. dubna 2010.
Policie České republiky Krajské ředitelství policie Jihomoravského kraje odbor služby dopravní policie.
Činnost Policie ČR v dohledu nad silničním provozem, rozbor činnosti dopravní policie za rok plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha.
Nehodovost na okrese ZNOJMO
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Alkohol v silničním provozu plk. Ing. Tomáš LERCH
Krajské ředitelství policie hl. m
DOPRAVNÍ NEHODOVOST NA ÚZEMÍ MORAVSKOSLEZSKÉHO KRAJE ZA ROK 2012
Tisková konference vedoucího odboru služby dopravní policie Krajského ředitelství policie Ústeckého kraje.
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Vývoj dopravní nehodovosti za období leden až říjen roku 2013 plk. Ing. Tomáš LERCH
Krajské ředitelství policie hl. m
Tisková konference vedoucího odboru služby dopravní policie Krajského ředitelství policie Ústeckého kraje.
Dopravní nehodovost v Pardubickém kraji 2018
Transkript prezentace:

Policie České republiky Krajské ředitelství policie Jihomoravského kraje odbor služby dopravní policie B R N O Statistika dopravních nehod Zdroj dat: “Informačního systému zpracování a evidence dopravních nehod“ v prostředí Lotus Notes ŘSDP: Statistika dopravních nehod

Nárůst nehod rok 2011 proti 2010: + 268 Šetřené dopravní nehody útvary Jmk porovnání období 1. 1. – 31.12. roků 2009, 2010 a 2011 Počet nehod v r. 2009 : Více nehod zpracováváno na EUROFORMULÁŘ, od r. 2010 upravena metodika Poznámka: DO Ivanovice na Hané šetří DN i na úseku D1 Zlínského kraje. Proto je počet DN 5966 vyšší o 25 oproti statistice na ŘSDP (5941 DN) Nárůst nehod rok 2011 proti 2010: + 268 OSDP KŘP Jmk – Statistika dopravních nehod za rok 2011

Šetřené dopravní nehody na území Jmk – územní odbory (okresy) porovnání období 1. 1. – 31.12. roků 2009, 2010 a 2011 OSDP KŘP Jmk – Statistika dopravních nehod za rok 2011

Šetřené dopravní nehody na území Jmk – dálniční oddělení porovnání období 1. 1. – 31.12. roků 2009, 2010 a 2011 Poznámka 1: DO Ivanovice na Hané šetří DN i na úseku D1 Zlínského kraje. Poznámka 2: DO Mikulov šetři nehody od poloviny roku 2010 OSDP KŘP Jmk – Statistika dopravních nehod za rok 2011

Usmrcené osoby při dopravní nehodě na teritoriu JmK do 24 hodin po DN + následně zemřelé do 30 dnů od nehody porovnání období 1. 1. – 31.12. roků 2009, 2010 a 2011 Poznámka: U = usmrcené osoby při DN do 30 dnů od nehody Konečný počet usmrcených osob pro rok 2011 bude uveřejněn v roční uzávěrce 12. 3.2012 OSDP KŘP Jmk – Statistika dopravních nehod za rok 2011

Usmrcené osoby při dopravní nehodě dle územních odborů do 24 hodin po DN + následně zemřelé do 30 dnů od nehody porovnání období 1. 1. – 31.12. roků 2009, 2010 a 2011 Poznámka: Graf zobrazuje nehody s usmrcením po DN šetřené územním odborem (DI) OSDP KŘP Jmk – Statistika dopravních nehod za rok 2011

Usmrcené osoby na dálniční síti procházející JmK porovnání období 1. 1 Usmrcené osoby na dálniční síti procházející JmK porovnání období 1. 1. – 31.12. roků 2009, 2010 a 2011   Usmrceno 2011 Usmrceno 2010 Rozdíl Usmrceno 2009 DO Domašov (D1 – 172 km) 1 2 -1 DO Chrlice (D1 – 196 km) 4 DO Ivanovice DO Podivín (D2 – 44,7 km) DO Mikulov (I/52 – 32,6 km) 3 -2 Nebylo v provozu Ze zadu do NA - Domašov Chodec - DO Chrlice Chodec - DO Podivín Čelní střet dvou NA - Mikulov OSDP KŘP Jmk – Statistika dopravních nehod za rok 2011

Hlavní příčiny vzniku dopravních nehod období 1. 1. – 31.12. 2011 Útvar NEZAVINĚNÁ ŘIDIČEM RYCHLOST PŘEDJÍŽDĚNÍ PŘEDNOST ZPŮSOB JÍZDY TECHNICKÁ ZÁVADA DO Domašov 2 21 66 3 DO Chrlice 11 35 6 47 4 DO Ivanovice 19 15 1 42 DO Podivín 16 61 DO Mikulov 23 43 Blansko 48 131 5 59 194 Brno-město 156 210 12 430 1635 7 Brno-venkov 93 246 27 164 668 Břeclav 18 74 13 62 150 Hodonín 96 88 192 Vyškov 49 40 228 Znojmo 90 56 CELKEM 453 1027 113 924 3419 30 OSDP KŘP Jmk – Statistika dopravních nehod za rok 2011

Usmrcené osoby nárazem do stromu a sloupu období 1. 1. – 31.12. 2011 Poznámka: 18 usmrcených osob následkem nárazu do stromu činí 21,69 % z celkového počtu 83 usmrcených osob. OSDP KŘP Jmk – Statistika dopravních nehod za rok 2011

Nárůst počtu TZ + 43 proti roku 2010 Těžce zraněné osoby při dopravní nehodě na teritoriu JmK CELKEM porovnání období 1. 1. – 31.12. roků 2010 a 2011 Nárůst počtu TZ + 43 proti roku 2010 Poznámka: Prezentovaná čísla vychází ze statistiky DN ŘSDP OSDP KŘP Jmk – Statistika dopravních nehod za rok 2011

Těžce zraněné osoby při dopravní nehodě na teritoriu JmK územní odbory (okresy) porovnání období 1. 1. – 31.12. roků 2010 a 2011 Poznámka: Prezentovaná čísla vychází ze statistiky DN ŘSDP OSDP KŘP Jmk – Statistika dopravních nehod za rok 2011

Alkohol při dopravních nehodách u viníka řidič období 1. 1. – 31. 12 Blansko Brno-město Brno-venkov Břeclav Hodonín Vyškov Znojmo Celkem Řidič pod vlivem alkoholu do 0.24 prom. 3 8 1 4 23 Řidič pod vlivem alkoholu 0.24-0.5 prom. 13 5 2 32 Řidič pod vlivem alkoholu 0.5-0.8 prom. 10 31 Řidič pod vlivem alkoholu 0.8-1.0 prom. 16 Řidič pod vlivem alkoholu 1.0-1.5 prom. 6 24 9 15 77 Řidič pod vlivem alkoholu nad 1.5 prom. 35 64 51 28 52 21 272 Řidič pod vlivem drog Řidič pod vlivem alkoholu a drog Nárůst počtu TZ + 43 OSDP KŘP Jmk – Statistika dopravních nehod za rok 2011

Pachatel dopravní nehody podle věku období 1. 1. – 31.12. 2011 Útvar Počet pachatelů Věk od - do do 15 % 15-20 20-25 25-30 30-35 35-40 40-45 45-50 50-55 55-60 60-65 nad 65   DO Domašov 81 0,0% 7 8,6% 13 16,0% 8 9,9% 14 17,3% 9 11,1% 6 7,4% 11 13,6% 5 6,2% 4 4,9% DO Chrlice 77 7,8% 16,9% 18,2% 14,3% 11,7% 9,1% 1 1,3% 3 3,9% DO Ivanovice 54 2 3,7% 10 18,5% 14,8% 16,7% 5,6% 13,0% DO Podivín 71 12 8,5% 7,0% 15,5% 11,3% 4,2% DO Mikulov 1,4% 12,7% 14,1% Blansko 326 3,4% 62 19,0% 38 34 10,4% 36 11,0% 23 7,1% 25 7,7% 20 6,1% 22 6,7% 30 9,2% Brno-město 1543 15 1,0% 210 197 12,8% 209 13,5% 172 147 9,5% 151 9,8% 122 7,9% 114 93 6,0% 113 7,3% Brno-venkov 948 18 1,9% 145 15,3% 129 135 14,2% 95 10,0% 57 69 50 5,3% 64 6,8% Břeclav 256 1,6% 22,3% 37 14,5% 28 10,9% 27 10,5% 5,5% 5,1% 2,3% Hodonín 304 3,6% 59 19,4% 40 13,2% 11,8% 31 10,2% 26 33 7,2% 17 4,3% 16 Vyškov 265 1,5% 15,1% 39 14,7% 8,3% 10,6% 19 3,8% 5,7% Znojmo 238 2,5% 41 17,2% 13,9% 5,0% 4,6% CELKEM 4234 72 1,7% 651 15,4% 560 544 535 12,6% 396 9,4% 368 8,7% 320 7,6% 286 218 284 OSDP KŘP Jmk – Statistika dopravních nehod za rok 2011

DN s úmrtím na JmK mimo Brno (Osoby, které zemřely do 24 hod. po DN) OSDP KŘP Jmk – Statistika dopravních nehod za rok 2011

Dopravní nehody s úmrtím na území Brna (Osoby, které zemřely do 24 hod Dopravní nehody s úmrtím na území Brna (Osoby, které zemřely do 24 hod. po DN) OSDP KŘP Jmk – Statistika dopravních nehod za rok 2011

Dopravní nehody s neobvyklým způsobem úmrtí DI Brno 18.4.2011 - ul. Řipská příjezd k BČS Robin Oil řidič odstavil nákladní jízdní soupravu (tahač-návěs) a vystoupil. Po té se souprava samovolně rozjela, řidič naskočil na schůdky s úmyslem soupravu zastavit. Pravděpodobně z důvodů špatné obuvi – řidič byl obut do pantoflí - sklouznul na schůdkách do kabiny, když se snažil naskočit. Pádem pod dopředu jedoucí soupravu pod levé přední kolo byl na místě usmrcen. Parkovací brzda nezatažena, nepoužit zakládací klín. OSDP KŘP Jmk – Statistika dopravních nehod za rok 2011

Dopravní nehody s neobvyklým způsobem úmrtí DI Brno-venkov 9. 6. 2011- Řidič speciálního vozidla při sečení trávy, respektive při přemísťování vozidla zachytil vysunutým ramenem určeným k sečení trávy pracovníka, který sekl trávu u krajnice. OSDP KŘP Jmk – Statistika dopravních nehod za rok 2011

Dopravní nehody s neobvyklým způsobem úmrtí DI Brno-venkov 27. 7. 2011- Řidič vysokozdvižného vozíku DESTA nezvládnul ovládání při jízdě, kdy se vozík v mírném stoupání rozjel pozpátku. Protože řidič již nedokázal vozidlo ovládat tak z něj vyskočil v době, kdy vozík najel vpravo na svah a po té se převrátil na komunikaci na levý bok a při tom padnul na řidiče. OSDP KŘP Jmk – Statistika dopravních nehod za rok 2011

Dopravní nehody s neobvyklým způsobem úmrtí DI Blansko 4. 8. 2011- motocyklista při řízení mopedu Babeta najel do skupiny kačen, které vběhly zprava do jízdní dráhy a došlo k přejetí tří z nich a následnému pádu řidiče a k jeho zranění, kdy byl hospitalizován v nemocnici Boskovice. Dne 17.8.2011 na následky zranění zemřel. Ročník narození 1953. OSDP KŘP Jmk – Statistika dopravních nehod za rok 2011

Děkuji za pozornost plk. Ing Děkuji za pozornost plk. Ing. Jindřich Rybka, BA Krajské ředitelství policie Jihomoravského kraje