Rozmanitost přírody Třídění živočichů I. aktivita

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rostliny a živočichové DUM 12/1
Advertisements

Tázací zájmena ANOTACE Šablona:ICT AJ Tázací zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický okruh:
První pomoc Zhodnocení stavu vědomí
Rozmanitost přírody Třídění živočichů II. aktivita
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENA
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceJiřík z Poděbrad Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje základní informace.
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ Šablona: ICT PRV ČAJZ Složky potravy- pracovní listy Anotace: základy zdravého způsobu stravování Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová.
Identifikátor materiálu: EU
Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice
ZKUS ROZTŘÍDIT NĚKTERÉ ŽIVOČICHY
Rozmanitost přírody Třídění živočichů Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová
Mgr. Zuzana Holemá Skřivánková ZŠ, Liberec, Na Výběžku 118, p. o.
PLAZI, OBOJŽIVELNÍCI, RYBY, BEZOBRATLÍ
Hned si to vyzkoušíme na několika zástupcích hmyzu:
ICT 2 – 3 – 40 Poslech - Bedřich Smetana - Má vlast - Vyšehrad
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceValašsko Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně rekapituluje základní.
ŽIVOČICHOVÉ.
Identifikátor materiálu: EU
Rozmanitost přírody Základní společné znaky živých organismů
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly III Anotace: Prezentace obsahuje příklady k procvičení učiva počítáme s velkými čísly. Prezentace je prezentována.
Rostliny podle stavby těla
ICT M 5.R. Desetinná čísla
PŘIVLASTŇOVACÍ ZÁJMENO MY, YOUR ANOTACE Šablona:ICT AJ přivlastňovací zájmena MY, YOUR Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
EKOSYSTÉM POLE živočichové
Organismy mírného pásu (střední Evropy)
Rozmanitost přírody Živá příroda, podmínky života na Zemi
Pojmenuj domácí zvířata
Mgr. Zuzana Holemá-Skřivánková ZŠ, Liberec, Na Výběžku 118, p. o.
Anotace : ICT ČJ přídavná jména II. - 5.ročník
Anotace : ICT ČJ podstatná jména II. - 4.ročník
Rozmanitost přírody Oceány. Rozmanitost přírody Oceány.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Chování ve městě Člověk a jeho zdraví Šablona: ICT PRV ČAJZ Chování ve městě Anotace: bezpečné chování v lese, přechod pro chodce, injekční stříkačky.
První pomoc Přivolání pomoci z okolí
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceMoravská a slezská města Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje významná.
Jejda, tady byl někdo veliký popleta! Zkus doplnit zapomenuté čárky nad slovy.
ANOTACE ANOTACE Šablona: ICT Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací.
Křížovka – domácí zvířata
Který živočich do řady nepatří
Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody. Podnebné pásy-test Rozmanitost přírody.
Najdi ve větách volně žijící zvířata Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Lípa srdčitá Rozmanitost přírody. Lípa srdčitá Rozmanitost přírody.
Stavba těla živočichů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Jak živočichové rostou a vyvíjejí se- kočka domácí
Chování v lese Člověk a jeho zdraví. Chování v lese Člověk a jeho zdraví.
Anotace Žáci zvyšují slovní zásobu, učí se naslouchat krátkému textu a dále jej reprodukovat… AutorMgr. Eva Dvořáková Jazyk Čeština Očekávaný výstup Naslouchat.
ICT – 2 – 3 – Hudební výchova
Poznej volně žijící zvířata
ICT M 5.R. Jednotky hmotnosti
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceSvětadíly a oceány Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně je schopen rekapitulovat jednotlivé.
Otázky osobní, sociální zralost Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
Najdi ve větách domácí zvířata
Stavba těla živočichů Savci
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Příroda nebo člověk Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
ICT M 5.R. Desetinná čísla kolem nás
Počet nohou Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovka – volně žijící zvířata
Křížovka – les Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
Rozmanitost přírody Třídění živočichů II. Aktivita Autor: Mgr
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Třídění živých organizmů 5. ročník
VY_32_INOVACE_10_PŘV_OBRATLOVCI A BEZOBRATLÍ
Transkript prezentace:

Rozmanitost přírody Třídění živočichů I. aktivita Dokážeš určit všechny pojmy, které patří k obrázku? V průběhu určování kategorií můžeš své volby zdůvodňovat Pokud dokážeš zařadit všechny živočichy, jsi velmi šikovný/á!

Anotace : ŠablonaICT2-2-24 PŘ třídění živočichů I. aktivita Anotace: prezentace, ve které žáci třídí živočichy do skupin na základě pozorování. Možno pracovat frontálně nebo ve skupinách, např. ve dvojicích, zapisovat počty správných a špatných voleb. Lze využít jako hodnotící materiál, domácí práci atd…Žáci si mohou správné pojmy zapisovat a doplnit k nim informace, které si sami vyhledají nebo znají sami, doplnit obrázky... Autor: Mgr. Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup: roztřídí některé přírodniny podle nápadných určujících znaků, uvede příklady výskytu ve známé lokalitě Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova :třídění organismů, živočich, obratlovec, ryby, ptáci, savci, obojživelníci, plazi, bezobratlí, motýli, blanokřídlí, brouci, hmyz Druh učebního materiálu :prezentace Druh interaktivity: Aktivita/ Test Cílová skupina :Žák Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – první stupeň, druhé období Typická věková skupina 9-10 let Celková velikost – 356,86kB-soubor ppt.

ŽIVOČICH OBRATLOVEC BEZOBRATLÝ OBOJŽIVELNÍK HMYZ BLANOKŘÍDLÝ PTÁK BROUK RYBA MOTÝL PLAZ Na obrázku je: SAVEC Včela medonosná Vosa obecná Žížala obecná

ŽIVOČICH OBRATLOVEC BEZOBRATLÝ OBOJŽIVELNÍK HMYZ BLANOKŘÍDLÝ PTÁK BROUK RYBA MOTÝL PLAZ Na obrázku je: SAVEC Zmije obecná Otakárek fenyklový Zajíc polní

ŽIVOČICH OBRATLOVEC BEZOBRATLÝ OBOJŽIVELNÍK HMYZ BLANOKŘÍDLÝ PTÁK BROUK RYBA MOTÝL PLAZ Na obrázku je: SAVEC Kočka domácí Rejsek malý Krtek obecný

ŽIVOČICH OBRATLOVEC BEZOBRATLÝ OBOJŽIVELNÍK HMYZ BLANOKŘÍDLÝ PTÁK BROUK RYBA MOTÝL PLAZ Na obrázku je: SAVEC Jetřáb lesní Vlaštovka obecná Štika obecná

ŽIVOČICH OBRATLOVEC BEZOBRATLÝ OBOJŽIVELNÍK HMYZ BLANOKŘÍDLÝ PTÁK BROUK RYBA MOTÝL PLAZ Na obrázku je: SAVEC Lišaj vrbkový Babočka paví oko Bělásek zelný

ŽIVOČICH OBRATLOVEC BEZOBRATLÝ OBOJŽIVELNÍK HMYZ BLANOKŘÍDLÝ PTÁK BROUK RYBA MOTÝL PLAZ Na obrázku je: SAVEC Užovka obojková Žížala obecná Štír

Skvěle! 

To není správně… 

Zdroje: Wikipedie: Otevřená encyklopedie: Zajíc polní [online]. c2012 [citováno 28. 08. 2012]. Dostupný z WWW: http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Zaj%C3%ADc_poln%C3%AD&oldid=8901809 Wikipedie: Otevřená encyklopedie: Včela medonosná [online]. c2012 [citováno 28. 08. 2012]. Dostupný z WWW: <http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=V%C4%8Dela_medonosn%C3%A1&oldid=8790404> Wikipedie: Otevřená encyklopedie: Krtek obecný [online]. c2011 [citováno 28. 08. 2012]. Dostupný z WWW: <http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Krtek_obecn%C3%BD&oldid=7736522> Wikipedie: Otevřená encyklopedie: Jestřáb lesní [online]. c2012 [citováno 28. 08. 2012]. Dostupný z WWW: <http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Jest%C5%99%C3%A1b_lesn%C3%AD&oldid=8951734> Wikipedie: Otevřená encyklopedie: Bělásek zelný [online]. c2012 [citováno 28. 08. 2012]. Dostupný z WWW: <http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=B%C4%9Bl%C3%A1sek_zeln%C3%BD&oldid=8627678> Wikipedie: Otevřená encyklopedie: Žížala obecná [online]. c2012 [citováno 28. 08. 2012]. Dostupný z WWW: <http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=%C5%BD%C3%AD%C5%BEala_obecn%C3%A1&oldid=8789296>