Srovnání reklamy na internetových portálech Aneta Cihlářová
2 Fiktivní automobilová firma ABC cíl: prezentovat své zboží co největšímu okruhu lidí kde: na internetových portálech (Atlas.cz, Seznam a Auto – news.cz) pomocí: bannerů
3 Bannery leaderboard leaderboard velikost v px garantovaný počet zobrazení CPT (=cost per thousend) cena/týden
5 Atlas.cz Home Page (59%♂, 41%♀) uživatelů -CPT = 108 Kč, Kč Auto (76%♂, 24%♀) uživatelů -CPT = 150 Kč, Kč
6 Seznam Home Page uživatelů - CPT = 30 Kč, Kč AutoMoto uživatelů -CPT = 267 Kč, Kč
Auto – news.cz
8 (66%♂, 34%♀) uživatelů -CPT = Kč, Kč
9 Shrnutí Počet uživatelů CPTCena/týden Atlas.cz (HP) Auto – news.cz Atlas.cz (HP) Auto – news.cz Seznam (HP) Atlas.cz (Auto)
Použité zdroje enik_Atlas_2008_02_04_ext.pdf enik_Atlas_2008_02_04_ext.pdf kompletni-cenik_ pdf? kompletni-cenik_ pdf? id=307 id=307 news.cz/marketing/Prezentace_3w.auto- news.cz_1107.pdf news.cz/marketing/Prezentace_3w.auto- news.cz_1107.pdf
Děkuji za Vaši pozornost