Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

PKML.
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Města ČR – orientace na mapě
TEORIE ROZHODOVÁNÍ A TEORIE HER
Solární systémy pro aktivní topení
Rozhodovací matice.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Magnetohydrodynamický (MHD) generátor
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
9 CELÁ ČÍSLA
Téma 3 ODM, analýza prutové soustavy, řešení nosníků
Distribuční úlohy LP.
Dynamické rozvozní úlohy
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Zápis čísla v desítkové soustavě
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B14 Příkazový řádek: obsah souborů PŘÍKLADY AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníLeden 2013 Ročník / věková kategorie3.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Mapa zájmu - plány.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU? Porovnání provozů dílčích knihoven.
Vlastnosti sčítání a odčítání
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Únorové počítání.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
EKONOMICK É INFORMACE pro jedn á n í Předsednictva RV Š
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
Hmyz s proměnou nedokonalou + Brouci
Nový trend ve slunolamech Radek Pelz, ALARIS Czech Republic s.r.o.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
Cvičná hodnotící prezentace
Transkript prezentace:

Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1

Postup rozhodování Představení projektu Představení stromu rozhodování Hlasování o hodnotě jednoho kritéria Hlasování o „nejistotě“=rozptylu kritéria Další kritéria Zpracování zdrojů a vložení do stromu programu PREV Vyhodnocení 2

Strom rozhodování 3

Způsob hodnocení Bude stanovena předběžná hodnota Váš úkol: hodnotíte střední hodnotu 1) hodnota je reálná 2) hodnota by měla být větší 3) hodnota by měla být menší Ohodnoťte stupeň nejistoty 4

Ekonomické řešení Hodnocení (střední hodnoty a rozptylu) Pořizovací náklady Provozní náklady Náklady na Ú/O Náklady na likvidaci Likvidita po 2 nás. době ekon. návratnosti 5

Pořizovací náklady- střední hod. 1.Cena by měla být o 20% nižší 2.Cena by měla být o 10 %nižší 3.Cena by měla být o 5 %nižší 4.Cena odpovídá 5.Cena by měla být o 5% vyšší 6.Cena by měla být o 10% vyšší 7.Cena by měla být o 20% vyšší Pořizovací náklady objektu jsou 38mil Kč 6

Pořizovací náklady - nejistota Na stupnici ohodnoťte míru nejistoty rizika změny 7 1.Zanedbatelné riziko 2.Nízké riziko 3.Nižší riziko 4.Střední riziko 5.Vyšší riziko 6.Vysoké riziko 7.Extrémně vysoké riziko

Provozní náklady - střední hod tis. Kč/rok 2.500tis. Kč/rok 3.1 mil.Kč/rok 4.1,5 mil.Kč/rok 5.2 mil.Kč/rok 6.3 mil.Kč/rok 7.5 mil.Kč/rok

Provozní náklady - nejistota Na stupnici ohodnoťte míru nejistoty rizika změny 9 1.Zanedbatelné riziko 2.Nízké riziko 3.Nižší riziko 4.Střední riziko 5.Vyšší riziko 6.Vysoké riziko 7.Extrémně vysoké riziko

Náklady na O/Ú- střední hod tis. Kč/rok 2.500tis. Kč/rok 3.1 mil.Kč/rok 4.1,5 mil.Kč/rok 5.2 mil.Kč/rok 6.3 mil.Kč/rok 7.5 mil.Kč/rok

Náklady na O/Ú- nejistota Na stupnici ohodnoťte míru nejistoty rizika změny 11 1.Zanedbatelné riziko 2.Nízké riziko 3.Nižší riziko 4.Střední riziko 5.Vyšší riziko 6.Vysoké riziko 7.Extrémně vysoké riziko

Náklady na likvidaci - střední hod mil. Kč 2.10mil. Kč 3.20 mil. Kč 4.30 mil. Kč 5.40 mil. Kč 6.50 mil. Kč 7.70 mil. Kč

Náklady na likvidaci- nejistota Na stupnici ohodnoťte míru nejistoty rizika změny 13 1.Zanedbatelné riziko 2.Nízké riziko 3.Nižší riziko 4.Střední riziko 5.Vyšší riziko 6.Vysoké riziko 7.Extrémně vysoké riziko

Likvidita po 2násobné době životnosti- střední hod mil. Kč 2.10mil. Kč 3.20 mil. Kč 4.30 mil. Kč 5.40 mil. Kč 6.50 mil. Kč 7.70 mil. Kč

Likvidita po 2násobné době životnosti - nejistota Na stupnici ohodnoťte míru nejistoty rizika změny 15 1.Zanedbatelné riziko 2.Nízké riziko 3.Nižší riziko 4.Střední riziko 5.Vyšší riziko 6.Vysoké riziko 7.Extrémně vysoké riziko

Technické řešení Životnost Doba výstavby Převládající materiál 16

Životnost -střední hod let 2.40 let 3.60 let 4.80 let let let let

Životnost - nejistota Na stupnici ohodnoťte míru nejistoty 18 1.Zanedbatelné riziko 2.Nízké riziko 3.Nižší riziko 4.Střední riziko 5.Vyšší riziko 6.Vysoké riziko 7.Extrémně vysoké riziko

Doba výstavby -střední hod měsíců 2.9 měsíců 3.1 rok 4.Rok a půl 5.2 roky 6.3 roky 7.5 let

Doba výstavby- nejistota Na stupnici ohodnoťte míru nejistoty rizika změny 20 1.Zanedbatelné riziko 2.Nízké riziko 3.Nižší riziko 4.Střední riziko 5.Vyšší riziko 6.Vysoké riziko 7.Extrémně vysoké riziko

Převládající materiál vhodnost 21 1.Zcela vhodné 2.Méně vhodné 3.… 4.… 5.… 6.… 7.Absolutně nevhodné

Převládající materiál - nejistota Na stupnici ohodnoťte míru nejistoty 22 1.Jsem si hodnocením absolutně jistý 2.… 3.… 4.… 5.… 6.… 7.Vůbec netuším

Architektonické řešení Atraktivita Dopravní dostupnost Dostupnost služeb Pokrytí internetovým signálem 23

Atraktivita 24 1.Velmi atraktivní 2.… 3.… 4.Nenadchne - neurazí 5.… 6.… 7.Absolutně ošklivé

Atraktivita- nejistota Na stupnici ohodnoťte míru nejistoty 25 1.Jsem si hodnocením absolutně jistý 2.… 3.… 4.… 5.… 6.… 7.Vůbec netuším

Dopravní dostupnost 26 1.Výborná dopravní dostupnost 2.… 3.… 4.Přijatelná dostupnost 5.… 6.… 7.Na samotě u lesa

Dopravní dostupnost - nejistota Na stupnici ohodnoťte míru nejistoty 27 1.Jsem si hodnocením absolutně jistý 2.… 3.… 4.… 5.… 6.… 7.Vůbec netuším

Dostupnost služeb 28 1.Výborná dostupnost služeb 2.… 3.… 4.Přijatelná dostupnost služeb 5.… 6.… 7.Na samotě u lesa

Dostupnost služeb - nejistota Na stupnici ohodnoťte míru nejistoty 29 1.Jsem si hodnocením absolutně jistý 2.… 3.… 4.… 5.… 6.… 7.Vůbec netuším

Pokrytí internetovým připojením 30 1.Výborné pokrytí 2.… 3.… 4.Přijatelné pokrytí 5.… 6.… 7.Na samotě u lesa a bez internetu

Pokrytí internetovým připojením - nejistota Na stupnici ohodnoťte míru nejistoty 31 1.Jsem si hodnocením absolutně jistý 2.… 3.… 4.… 5.… 6.… 7.Vůbec netuším

Ekologický dopad Zátěž zástavby hlukem Zátěž výstavby prašností Množství zeleně 32

Zatížení výstavby prašností 33 1.Není problém 2.… 3.… 4.Průměrná zátěž 5.… 6.… 7.Je zcela zásadní problém

Zatížení výstavby hlukem- nejistota Na stupnici ohodnoťte míru nejistoty 34 1.Jsem si hodnocením absolutně jistý 2.… 3.… 4.… 5.… 6.… 7.Vůbec netuším

Zatížení výstavby hlukem 35 1.Není problém 2.… 3.… 4.Průměrná zátěž 5.… 6.… 7.Je zcela zásadní problém

Zatížení výstavby prašností- nejistota Na stupnici ohodnoťte míru nejistoty 36 1.Jsem si hodnocením absolutně jistý 2.… 3.… 4.… 5.… 6.… 7.Vůbec netuším

Množství zeleně 37 1.Absolutně dostatečné 2.… 3.… 4.Průměrné 5.… 6.… 7.Zcela nedostatečné

Množství zeleně - nejistota Na stupnici ohodnoťte míru nejistoty 38 1.Jsem si hodnocením absolutně jistý 2.… 3.… 4.… 5.… 6.… 7.Vůbec netuším

Děkuji za účast na hlasování 39

Závěr Nyní budou data z hlasování uložena Budou přepočtena systémem PREV v.3.2 TurnP Data budou vložena do softwaru PREV Výsledkem bude hodnocení projektu 40

Děkuji za pozornost 41