Násobení a dělení 10, 100, 1000,… Matematika – 6. ročník *

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Advertisements

Desetinná čísla (opakování) 5. třída
Převody jednotek Jednotky hmotnosti Autor Mgr. Vladimír Žůrek Ověřil
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Reklama Potřebujete nebo chcete vyrobit prezentaci na počítači
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Převody jednotek Jednotky délky Autor Mgr. Vladimír Žůrek Ověřil Datum
VY_32_INOVACE_M.6.02-Převody jednotek hmotnosti – PL
VY_32_INOVACE_M.6.03-Převody jednotek obsahu – PL
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.01 Druhá mocnina
Dělení desetinných čísel 3. část
Zápis čísla v desítkové soustavě
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Násobení a dělení desetinného čísla deseti, stem, tisícem, …
Matematika Dělení 10, 100, 1000.
Matematika Násobení 10, 100, 1000.
Desetinný zlomek Helena Půlkrábková.
148,6 cm 154,2 cm 139,8 cm.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Převody jednotek objemu
Krácení a rozšiřování postupného poměru.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Matematické pojmy Matematika 7. – 8. ročník
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaMatematika 6 NázevDesetinná čísla_9.
DESETINNÁ ČÍSLA Dělení.
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
DESETINNÁ ČÍSLA.
12..
Dělení desetinným číslem
Pár užitečných rad, jak postupovat při převádění jednotek objemu.
75.1 Násobení a dělení desetinných čísel deseti a stem
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
Násobení a dělení desetinných čísel 10,100,1000
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Obvody a obsahy obrazců
54.1 Pamětné násobení a dělení do
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2012/2013 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
Násobení a dělení desetinných čísel
24.1 Písemné sčítání dvojciferných čísel v oboru do 100
Při násobení desetinných čísel číslem 100 posuneme desetinnou čárku u násobeného čísla o dvě místa doprava (číslo se zvětší) ,26 = ,
Násobení a dělení desetinných čísel 10, 100,1000, 10000, ...
76.1 Násobení a dělení desetinných čísel přirozeným číslem
Desetinná čísla SOŠ Josefa Sousedíka Vsetín Zlínský kraj Anotace
2.1 DESETINNÁ ČÍSLA Sčítáme 0,123 Odčítáme 11,9 12,04 - 8,69 3,2066
Přednost početních operací
Desetinná čísla - úvod.
Matematika a její aplikace
Opakování 5. ročník Matematické operace
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Desetinná čísla – dělení
PŘEVODY JEDNOTEK HMOTNOSTI.
Při násobení desetinných čísel číslem 10 posuneme desetinnou čárku u násobeného čísla o jedno místo doprava (číslo se zvětší) ,26 = ,
Při dělení desetinných čísel číslem 10 posuneme desetinnou čárku u děleného čísla o jedno místo doleva (číslo se zmenší). 14,26 :10 = ,
Výukový materiál pro 6.ročník
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Motyčková Číslo
Jak postupovat při převádění jednotek délky.
VY_32_INOVACE_17M_Dělení desetinných čísel deseti a stem
Základní škola Čachovice a Mateřská škola Struhy, Komenského 96,
Násobení a dělení desetinného čísla 10, 100, 1000
NÁSOBENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL PŘIROZENÝM ČÍSLEM
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Transkript prezentace:

Násobení a dělení 10, 100, 1000,… Matematika – 6. ročník * 16. 7. 1996

Při násobení deseti posuneme desetinnou čárku o jedno místo doprava. 4 , 8 , · 10 = 48 4 8 , , · 10 = 480 , 4 , 8 · 10 = 4,8

Při násobení stem posuneme desetinnou čárku o dvě místa doprava. 4 , 8 , · 100 = 480 4 8 , , · 100 = 4800 , 4 8 , · 100 = 48

Při násobení tisícem posuneme desetinnou čárku o tři místa doprava. 4 , 8 , · 1 000 = 4 800 4 8 , , · 1 000 = 48 000 , 4 8 , · 1 000 = 480

Při dělení deseti posuneme desetinnou čárku o jedno místo doleva. , 4 , 8 : 10 = 0,48 4 , 8 , : 10 = 4,8 4 8 , , : 10 = 48

Při dělení stem posuneme desetinnou čárku o dvě místa doleva. , 4 , 8 : 100 = 0,048 , 4 8 , : 100 = 0,48 4 , 8 , : 100 = 4,8

Při dělení tisícem posuneme desetinnou čárku o tři místa doleva. , 4 , 8 : 1 000 = 0,004 8 , 4 8 , : 1 000 = 0,048 , 4 8 , : 1 000 = 0,48

Násobení a dělení 10, 100, 1000,… Vypočtěte: 2,7 · 100 = 270 888 : 10 = 88,8 0,26 · 10 = 2,6 7,3 : 100 = 0,073 58 : 100 = 0,58 0,045 · 100 = 4,5 5,76 : 10 = 0,576 5,15 · 1 000 = 5 150 0,06 · 100 = 6 0,8 : 10 = 0,08 0,25 : 10 = 0,025 4 205 : 100 = 42,05 762 : 100 = 7,62 25 · 1 000 = 25 000 6,5 : 1 000 = 0,006 5 727 : 100 = 7,27 54,3 · 1 000 = 54 300 0,052 · 10 = 0,52 79 : 1 000 = 0,079 423 · 100 = 42 300 0,63 · 10 = 6,3 33 560 : 1 000 = 33,56