v programu MS PowerPoint

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
* Měřítko plánu, mapy Matematika – 7. ročník *
Advertisements

Shrnutí výhod při použití plukotraku 1.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji.
Procenta Výpočet procentové části
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Výpočet práce z výkonu a času. Účinnost
Číslo hodiny: PROCENTA Vytvořila: Mgr. Marie Jíšová v programu MS PowerPoint ZŠ Benešov Karlov 7. ročník ZŠ.
Degradační procesy Magnetické vlastnosti materiálů přehled č.1
Hra milionář Procvičujeme si jednotky hmotnosti
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
základní pojmy posloupností
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_398_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Procenta Výpočet počtu procent
Kdo chce být milionářem ?
Jednotky délky a jejich převody 5. ročník
Druhá mocnina a odmocnina
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_07/3/17_Aplikační úlohy
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Vedlejší jednotky objemu
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Procenta.
Mapa zájmu - plány.
65.1 Pamětné dělení se zbytkem
EU – OP – VK Matematika – 8.B Mgr. Václav Calábek.
Největší společný dělitel
Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Měřítko mapy, plánu Matematika – 7. ročník
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Procvičování vzorce.
Dělení desetinným číslem
Téma: Sčítání a odčítání desetinných čísel
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
PROCENTA, ÚROKY 7. ročník.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
AZ - KVÍZ Procvičení procent
Číslo hodiny: PROCENTA Vytvořila: Mgr. Marie Jíšová v programu MS PowerPoint ZŠ Benešov Karlov 7. ročník ZŠ.
Zuzana Ondrášová.
Hmotnostní zlomek převáděný na %
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_61.
Gymnázium a obchodní akademie Chodov Smetanova 738, Chodov Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
- VYJADŘUJÍ ČÁST Z CELKU - PŘIČEMŽ CELEK JE VŽDY 100 %
Délka Obsah Objem Je to správně?
Objem krychle, kvádr - úvod
Porovnání různých metod léčby akustického traumatu
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
Přednost početních operací
Téma: Dělení desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace2/_095.
Znaky dělitelnosti.
* Procenta kolem nás Matematika – 7. ročník *
Opakování 5. ročník Matematické operace
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Slovní úlohy na procenta Vytvořila: Mgr. Marie Jíšová v programu PowerPoint 2003 ZŠ Benešov Karlov.
Obvod, obsah – 1 Čtverec, obdélník, pravoúhlý trojúhelník
PROCENTA % % % 7. ročník ZŠ Vytvořila: Mgr. Marie Jíšová
Transkript prezentace:

v programu MS PowerPoint Číslo hodiny: 8.4.2017 Číslo hodiny: 8.4.2017 % PROCENTA 7. ročník ZŠ % % Vytvořila: Mgr. Marie Jíšová v programu MS PowerPoint ZŠ Benešov Karlov

Opakování učiva – výpočet 1 % z 1 % 1/100 1 000 Kč 400 ml 1200 g 350 ha z 1 % 1/100 5 000 Kč 70 000 ml 12 g 10 500 ha

Výpočet procentové části 1. způsob: přes 1% Ukázkový příklad Ve škole je 400 žáků. Z nich je 43% chlapců. Kolik je ve škole chlapců? Základ .......................................... 400 žáků 1% ze základu ....................... 400 : 100 = 4 žáci 43% …………………................ 4 . 43 = 172 žáků Zkráceně: 43% ze 400 žáků………(400 : 100) . 43 = 172 Ve škole je 172 chlapců.

Výpočet procentové části 5% ze 700 Kč ………………. 10% z 3550 m………………. 20% ze 150 kg ……………… 30% ze 3 hl …………………. 50% z 8000 € ………………. 80% z 0,7 q …………………. 90% z 3 km ……………….. 200% ze ¾ m2 ……………… (700 : 100) . 5 = 35 Kč (3550 : 100) . 10 = 355 m (150 : 100) . 20 = 30 kg (3 : 100) . 30 = 0,9 hl (8000 : 100) . 50 = 4000 € (0,7 : 100) . 80 = 0,9 q (3 : 100) . 90 = 2,7 km (3/4 : 100) . 200 = 1,5 m2

Výpočet procentové části 2% ze 200 Kč ........ (200 : 100) . 2 = 4 Kč 5% ze 200 Kč ……. (200 : 100) . 5 = 10 Kč 10% ze 200 Kč …… (200 : 100) . 10 = 20 Kč 20% ze 200 Kč …… (200 : 100) . 20 = 40 Kč 25 % ze 200 Kč …... (200 : 100) . 25 = 50 Kč 50% ze 200 Kč …… (200 : 100) . 50 = 100 Kč 75% ze 200 Kč …… (200 : 100) . 75 = 150 Kč 100% ze 200 Kč ….. (200 : 100) . 100 = 200 Kč 200% ze 200 Kč …… (200 : 100) . 200 = 400 Kč 500% ze 200 Kč ….. (200 : 100) . 500 = 1000 Kč

Procvičení 100% 1% z 500 Kč je: a) 5 Kč b) 50 Kč c) 100 Kč Pokračovat

Procvičení 100% 10% z 500 Kč je: a) 5 Kč b) 50 Kč c) 100 Kč 1% 10% z 500 Kč je: a) 5 Kč b) 50 Kč c) 100 Kč 100% 20% z 500 Kč je: a) 100 Kč b) 50 Kč c) 10 Kč 25% z 500 Kč je: a) 5 Kč b) 125 Kč c) 250 Kč Pokračovat

Procvičení 100% 30% z 500 Kč je: a) 15 Kč b) 150 Kč c) 100 Kč 1% 30% z 500 Kč je: a) 15 Kč b) 150 Kč c) 100 Kč 100% 50% z 500 Kč je: a) 150 Kč b) 250 Kč c) 100 Kč 75% z 500 Kč je: a) 375 Kč b) 225 Kč c) 250 Kč Pokračovat

Doplňte tabulku: z 1% 1/100 10% 1/10 20% 1/5 25% 1/4 50% 1/2 75% 3/4 400 ml 120 g 350 ha

Doplněná tabulka: z 1% 10% 20% 25% 50% 75% 10 Kč 100 Kč 200 Kč 250 Kč 400 ml 4 ml 40 ml 80 ml 100 ml 200 ml 300 ml 120 g 1,2 g 12 g 24 g 30 g 60 g 90 g 440 ha 4,4 ha 44 ha 88 ha 110 ha 220 ha 330 ha

SPORTKA 1% z 6 000 1% z 3/4 10% z 20 000 2% z 850 20% z 1/2 25% ze 20 000 5% z 500 25% ze 16 000 75% ze 20 000 20% z 8 000 50% z 240 80% ze 20 000 15% z 500 60% ze 150 100% ze 20 000

SPORTKA - kontrola 60 3/400 2 000 17 1/10 5 000 25 4 000 15 000 1 600 120 16 000 75 90 20 000

Děkuji za pozornost NASHLEDANOU

Správně

Správně

Správně

Špatně

Špatně

Špatně