Počítání do 100 procvičování III.. Pomoz Aničce spočítat peníze Anička se vydala nakupovat. Koupila kapra za 70 Kč, měla však připraveno pouze 65Kč. Kolik.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Advertisements

Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji.
Hraní s desetinnými čísly
Slovní úlohy – směsi 4..
AUTOR Mgr.Moravcová Daniela ŠKOLA ZŠ TGM Kutná Hora Datum Ročník DRUHÝ
16.1 Odčítání desítek V obchodě mají 70 krabiček mléka. Balí je po 10.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_62_INOVACE_A1 – 33.
Kdo chce být milionářem ?
Název: Násobení čísly 10, 100 a v oboru
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DESÍTEK DO 100
Desetinný zlomek Helena Půlkrábková.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Doplň do korálků násobky čísla 2
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Burgetová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
„ EU pen í ze středn í m š kol á m “ N á zev projektuModern í š kola Registračn í č í slo projektuCZ.1.07/1.5.00/ N á zev aktivity III/2 Inovace.
Zábavná matematika.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
ZVÍŘATA AUSTRÁLIE (1) - PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 100
26.1 Zaokrouhlování čísel na desítky v oboru do 100
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Trojčlenka a procenta Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ODČÍTÁNÍ DO 100 S PŘECHODEM DESÍTKY
Únorové počítání.
73.1 Zaokrouhlování desetinných čísel
75.1 Násobení a dělení desetinných čísel deseti a stem
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_02_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
15.1 Sčítání desítek Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Autor: Mgr. Dana Krenková.
PROCENTA, ÚROKY 7. ročník.
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
DĚLENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Zuzana Ondrášová.
VY_32_INOVACE_18_Porovnávání čísel do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
76.1 Násobení a dělení desetinných čísel přirozeným číslem
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Přednost početních operací
ICT M 5.R. Další jednotky hmotnosti
Nejprve provedeme výpočet v závorce
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Slovní úloha Příklad 1 Za čokoládu, mléko a sýr jsme zaplatili 28,60 Kč. Mléko bylo dvakrát dražší než sýr a čokoláda o 1,60 Kč dražší než mléko. Určete.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_11_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
Znaky dělitelnosti.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Hravá matematika. Seřaď čísla od nejmenšího k největšímu 99, 15, 100, 58, 85, 56, 44, 31, 2, 94, 26, 5 23, 0, 55, 89, 77, 14, 65, 50, 41, 69, 17, 8 55,
Poradíš si ? Lenka má 18 pastelek. Jana má o 5 pastelek méně. Kolik pastelek má Jana? 1. Nakresli: Lenka…………………………………………… Jana …………………………………………… Vypočítej:
Procenta.
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Velká horolezecká soutěž
VY_32_INOVACE_14_Slovní úlohy
Počítání do 100 procvičování II..
Zajímavá matematika T R K A L O Č Y =
Počítáme do 100 procvičování I..
Sada 3 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Autor: Mgr. Věra Martincová VY_32_INOVACE_33_Nakupujeme
SČÍTÁNÍ, ODČÍTÁNÍ NÁSOBENÍ A DĚLENÍ DESETINNÝCH ČÍSEL
Transkript prezentace:

Počítání do 100 procvičování III.

Pomoz Aničce spočítat peníze Anička se vydala nakupovat. Koupila kapra za 70 Kč, měla však připraveno pouze 65Kč. Kolik korun musela ještě Anička vyndat z peněženky? 65 += 70 Potom si Anička šla koupit velkou jahodovou zmrzlinu. Měla připraveno 27 Kč, ale prodavač jí oznámil cenu 30 Kč. Kolik korun musela Anička ještě přidat? 27 += 30 ZKONTROLUJ

Pomoz Aničce počítat dál ZKONTROLUJ

Nakupujeme s Lenkou Lenka šla do obchodu, koupila potraviny za 43 Kč. Při placení dala paní prodavačce padesátikorunu. Kolik korun Lence vrátila paní prodavačka? Lenka šla do obchodu, koupila potraviny za 43 Kč. Při placení dala paní prodavačce padesátikorunu. Kolik korun Lence vrátila paní prodavačka? 50 -= 43 ZKONTROLUJ 7 7 V papírnictví Lenka nakoupila tužky, pastelky a pero. Nákup stál celkem 95 Kč. Lenka platila stokorunou. Kolik korun jí vrátila paní prodavačka v papírnictví? 100 -= 95 ZKONTROLUJ 5 5

Počítáme s Lenkou dál ZKONTROLUJ

Vypočítej příklady na obdélnících. Poznáš, co je na obrázku? 60 - ….. = ….. = ….. = ….. = ….. = ….. = = ….. = 60 7