DĚLENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Porovnání učebních plánů SŠ % 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% GymnáziaTechnické lyceum SPŠSOU Výběrové/Disponibilní.
Advertisements

VYMYDLENÁ PÍSNIČKA – vyjmenovaná slova po M
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Zpracovala: Mgr. Ivana Múčková, EU-OP VK-III/2 ICT DUM 438
Hraní s desetinnými čísly
HOSTINA U SÝKORY – vyjmenovaná slova po S
Slovní úlohy o směsích (řešené lineární rovnicí o jedné neznámé)
O PYŠNÉM NETOPÝROVI– vyjmenovaná slova po P
AUTOR Mgr.Moravcová Daniela ŠKOLA ZŠ TGM Kutná Hora Datum Ročník DRUHÝ
16.1 Odčítání desítek V obchodě mají 70 krabiček mléka. Balí je po 10.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
19.1 Odčítání v oboru do 100 s přechodem přes desítku
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_398_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Matematika a její aplikace
Kdo chce být milionářem ?
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DESÍTEK DO 100
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Doplň do korálků násobky čísla 2
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Zpracováno v rámci OP VK - EU peníze školám Jednička ve vzdělávání.
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Zábavná matematika.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Očísluj dopisy násobky čísla 2
EU – OP – VK Matematika – 8.B Mgr. Václav Calábek.
Trojčlenka a procenta Tento digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, je.
86.1 Procvičení a příklady: Násobení číslem 8
KRÁL ATLET – vyjmenovaná slova po V
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Únorové počítání.
DĚLENÍ ČÍSLEM 3 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 46.
O BYDLENÍ- vyjmenovaná slova po B Zpracovala Mgr. Dana Kubešová v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM – operační program pro konkurenceschopnost, projekt:
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
15.1 Sčítání desítek Elektronická učebnice - I. stupeň Základní škola Děčín VI, Na Stráni 879/2 – příspěvková organizace Matematika Autor: Mgr. Dana Krenková.
DĚLENÍ ČÍSLEM 4 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Počítání do 100 procvičování III.. Pomoz Aničce spočítat peníze Anička se vydala nakupovat. Koupila kapra za 70 Kč, měla však připraveno pouze 65Kč. Kolik.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_153_Násobíme, dělíme 9 s čertem a Mikulášem AUTOR: Jana Dzubáková.
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 4 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 47.
FYZIKA – vyjmenovaná slova po F a Z
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 8 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Sčítání, odčítání do sta
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 9 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 57.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Násobení číslem 1 Hlavolam Doplňovačka
Dělení číslem 1 Hlavolam Doplňovačka Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 42.
Násobení číslem 2 Hlavolam Doplňovačka Procvičování Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 43.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice,
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 6 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
DĚLENÍ ČÍSLEM 9 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
DĚLENÍ ČÍSLEM 8 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 56.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 53.
DĚLENÍ ČÍSLEM 6 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 52.
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Poradíš si ? Lenka má 18 pastelek. Jana má o 5 pastelek méně. Kolik pastelek má Jana? 1. Nakresli: Lenka…………………………………………… Jana …………………………………………… Vypočítej:
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 3 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 45.
DĚLENÍ ČÍSLEM 2 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 44.
Co už umím Jana má 18 korálků. Eva má o 5 méně. Kolik korálků má Eva? 1. Nakresli: Jana…………………………………………… Eva …………………………………………… Vypočítej: ………………………………………………………
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Matematika nám jde L I O A E K V C =
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
AUTOR: Mgr. Marie Benabdelmalek NÁZEV: VY_32_INOVACE_2C_12
Dělení desetinného čísla celým číslem - procvičování
Transkript prezentace:

DĚLENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ SLOVNÍ ÚLOHY Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 60

Vypočítej a vylušti tajenku 20:10= 40:10= 60:10= 70:10= 90:10= 10:10= 80:10= 30:10= 50:10= 100:10= 5 K 4 E 8 N 3 S 1 Á 6 L 2 V 9 10 Ý 7 I 20:5= 72:9= 81:9= 54:9= 49:7= 45:9= 9 P 8 I 5 M 6 L 7 O 4 D Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 60

Doplň správné slovo do textu: Cestou domů ___________(90:10) slušný vítr, což __________(0:10) dobré, protože __________(70:10) ten velikánský diplom ____________(30:10) na dvoukoláku jako plachtu na lodi a tatínek ___________(80:10) tlačit, jen se____________(20:10). „ To bychom __________(60:10) pěkně hloupí, kdybychom byli Goliáše _____________(50:10)!“ ___________(100:10) Radovan. „ To bychom tedy byli!“____________(40:10) tatínek. I maminka ____________(10:10) z té první ceny radost. 6 = byli, 7 = mohli, 9 = foukal, 10 = volal, 4 = souhlasil, 8 = nemusel, 2 = přidržoval, 1 = měla, 3 = napnout, 5 = nevystavili, 0 = bylo Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 60

Procvičování: Vypočítej příklady a vybarvi podle návodu: červená žlutá zelená 3·9 4·7 5·5 6·5 9·5 1·1 1·2 1·3 1·4 1·5 1·6 8·8 9·9 10·10 1·7 2·4 2·5 2·7 3·3 3·4 3·5 3·7 3·8 4·4 8·9 hnědá 5·7 6·6 6·9 7·6 7·7 7·8 7·9 8·4 8·5 10·5 modrá 2·9 2·10 9·10 6·10 7·10 8·10 Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 60

Slovní úlohy: Matěj má 6 autíček a 8krát více pastelek. Kolik pastelek má Matěj? Zápis: ____________________ ____________________ Výpočet:______________ Odpověď: _____________________________ Alenka má 60 gumiček a 10krát méně sponek. Kolik má Alenka sponek? Zápis:____________________ ____________________ Výpočet:________________ Odpověď: _____________________________ Doplň správné násobky do žížalek: Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 60

Použitá literatura: Zdeněk Svěrák: Radovanovy radovánky – Jak vyzrát na motýly a další příhody, Fragment, 2008 Obrázek z klipartu nebo vlastní tvorba Tento výukový materiál vznikl v rámci projektu „Moderní škola“, reg. č. CZ.1.07/1.4.00/21.0345, který je realizován v rámci OP VK a financován ze zdrojů Strukturálních fondů EU (ESF) a ze státního rozpočtu ČR Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 60