TISKOVÁ KONFERENCE 17. Února 2011. Pro koho? žena mladšího středního věku („má už něco za sebou“; ví, jak to na světě chodí, ale ještě neztratila naději),

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

PKML.
Vůdcovská zkouška – Gemini 2010 •Změna •Aktivnější zaměření programů, praxe •Potřeby Castorů –rozdílné znalosti (úroveň ČK) –různorodé oddíly –možné zaměření.
Setkání informačních center Zlínského kraje Napajedla
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Procenta Výpočet procentové části
IX. Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů
Konference nejen Rezidencích 07. Potřeba vlastnit vs. výhoda nájmu Podpora vlastnického bydlení (americký sen) Rodinné kořeny 45 let, 2x stěhování, 60.
Kompletní nabídka reklamních ploch na letišti Leoše Janáčka Ostrava Červen 2011.
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
důchodového pojištění
1 SEZÓNA ZIMNÍ SEMESTR Co je UNIpoker? (kdo jsme, pro koho je liga?) •Vysokoškolská amatérská pokerová soutěž pro studenty, absolventy a přátele.
Nabídka reklamního prostoru. Charakteristika • Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je vysílání BBC World Service • Cílení na manažery.
Solární systémy pro aktivní topení
Rozhodovací matice.
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Tréninkový deník Kondiční trénink Jaroslava Chovancová Učo:191699APAK/PR33.semestr.
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
MINISTRANTI NAPAJEDLA
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kolik to stojí?.
Procenta Výpočet počtu procent
Zápis čísla v desítkové soustavě
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
OBRAT STÁDA Uzavřený: všechna zvířata se vrací a chovají v jednom chovu Otevřený: - nákup pro obnovu -různé modifikace podle kategorie,specializace,koncentrace.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Jak se cítím… A –hurá už jsem tady B – já to zvládnu C – proč zrovna já jsem vyvolený.
Mapa zájmu - plány.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Nejmenší společný násobek
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Světové dny mládeže. LOGO Koruna p. Marie Almudenské „M“ – Madrid, Maria Kříž – symbol křesťanství, logo Maria – rychlá a spolehlivá cesta ke Kristu Spontánní,
KONEČNĚ SPOLU podzim Aktivní karty ČR + SR dosaženo ČR SR = aktivních karet.
Reklamní kampaň pro ……… Nejlepší taneční songy od světových DJ´s Zdroj: Dance Radio, Play.cz, v tis. Internetová poslechovost na FM v Praze.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Pojmy a interpretace.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (7. – 12. úloha) VII. označení digitálního učebního materiálu:
PREZENTACE PRO SCHŮZKU RODIČŮ ZŠ A MŠ.  PŘIHLAŠOVÁNÍ A ODHLAŠOVÁNÍ STRAVY LZE PROVÁDĚT DEN PŘEDEM A TO NEJPOZDĚJI DO 13,30 HOD. NÁSLEDOVNĚ:  em:
Finanční matematika v osobních a rodinných financích
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Transkript prezentace:

TISKOVÁ KONFERENCE 17. Února 2011

Pro koho? žena mladšího středního věku („má už něco za sebou“; ví, jak to na světě chodí, ale ještě neztratila naději), aktivnější, přes svou praktickou stránku a založení potřebuje cítit a prožívat romantiku a silné emoce a sdílet je se svými nejlepšími přítelkyněmi (ty nutně potřebuje k životu), je družná a zábavná společnice pro každý den

Konečně dámský klub! Mezi námi děvčaty: - vždy společné téma - už nikdy sama doma - společnice na pokec i na žehlení - nejen o vztazích - nejen romantická…

ODPOLEDNÍ KAFÍČKO

APERITIV

VEČERNÍ KOKTEJL

VÍKENDOVÉ DRINKY

BŘEZNOVÉ FILMY Pátek 20: Síla lásky Hrají: J. Roberts, R. Duvall Osobní strážce Hrají: W. Houston, K. Costner Gólová výměna Hrají: M.K. Olsen, A. Olsen Sobota 20: Ženich na útěku Hrají: R. Zellweger Před úsvitem Hrají: E. Hawke, J. Delpy Doktor Hollywood Hrají: M. Fox, J. Warner Neděle 21: Hlava nad vodou Hrají: C. Diaz, C. Sheffer Podezření Hrají: H. Ford Skadnální odhalení Hrají: D.Moore, M. Douglas

Satelit: ASTRA 3B Pozice: 23,5° Východní délky Kódování: Cryptoworks Program bude přístupný na kartách CS Link i Skylink DVB – T: MUX3: aktuální pokrytí - zásah cca 83,25% obyvatel Možnosti příjmu

Ceník reklamního vysílání Pásmový ceník Cena za spot 30“ dle časových pásem: 08:00 – 12:00 – Kč 12:00 – 18:00 – Kč 18:00 – 22:00 – Kč 22:00 – 24:00 – Kč Stopážové koeficienty dle platného ceníku FTV Prima Flowting: Kč NET Zaváděcí sleva na březen: 40%

Ceník sponzoringu

1) Sponzoring po?ad? Nemocnice Mercy21:20po8 000 Kč Kč 3 4 Ally McBealová21:20úterý +čtvrtek8 000 Kč Kč 3 4 Džungle rtěnek21:20středa8 000 Kč Kč 3 4 Top Star Magazín - repríza22:10pondělí4 500 Kč6 600 Kč 3 4 Hledá se táta a máma22:10úterý4 500 Kč6 600 Kč 3 4 Nic než pravda22:10středa4 500 Kč6 600 Kč 3 4 Nahá jsi krásná22:10čtvrtek4 500 Kč6 600 Kč 3 4 Cooking show8:45so+ne4 000 Kč 3 2 Heidi9:10so+ne4 000 Kč5 900 Kč 3 4 Frasier - repríza10:10so+ne4 500 Kč 3 2 Vraždy v Londýně10:40so+ne4 500 Kč56600 Kč 3 4 Čarodějky12:30so+ne6 000 Kč8 000 Kč 3 4 Heidi - repríza13:30so+ne5 500 Kč7 300 Kč 3 4 Frasier14:30so+ne6 000 Kč 3 2 Film - repríza15:00so+ne5 500 Kč7 300 Kč 3 4 Ošklivka Katka17:00so+ne6 500 Kč8 700 Kč 3 4 Čarodějky18:00so+ne8 000 Kč Kč 3 4 Rodinná pouta19:00so+ne8 000 Kč Kč 3 4 Film20:00sobota8 000 Kč Kč 3 4 Doktor mozek22:10sobota6 000 Kč8 000 Kč 3 4 Letiště20:00neděle8 000 Kč Kč 3 4 Film20:50ned?le78000 K? K? 3 4 pozn. uvedené ceny platí p?i objemu sponzoringu alespo? 1 m?síc, v p?ípad? kratší kampan? bude p?ipo?ten p?íplatek 20% pozn. Ceny speciálních balí?k? sponzoringu budou p?edm?tem dalšího jednání. Výpočet ceny dodatečných vzkazů k pořadu Cena základní za dva vzkazy před a po pořadupříplatek plus 2 sponzorské vzkazy uvnitř pořadu40% plus 4 sponzorské vzkazy uvnitř pořadu60% plus 6 sponzorských vzkazů uvnitř pořadu80% Ve?erní koktejl Víkendové drinky

Ceník sponzoringu

Ceník reklamního vysílání Platnost ceníku reklamního vysílání a sponzoringu – od 9.3.do zahájení prodeje dle GRPs v rámci bundle systému (viz. Obecné podmínky platné pro rok 2011) Odhadovaný začátek standardního prodeje dle GRPs – 05-06/ 2011

8. března 2011