Obchodní politika sponzoring kanál TV Nova kanál Nova Cinema pro rok 2012.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 4 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_028.
1. cvičení úrokování.
Ú R O K O V Á N Í.
Obchodní politika sponzoring
Bytové družstvo U Arény
Nabídka reklamního prostoru. Charakteristika • Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je vysílání BBC World Service • Cílení na manažery.
Rozhodovací matice.
2. cvičení úrokování. spoření.
Obchodní politika sponzoringu 2011 TV Nova a Nova Cinema.
Ceník sponzoringu pořadů
Prémiová automatická objednávka
Mobilní display kampaně
Obchodní politika Základní údaje  Prodejní cílovou skupinou TV Nova v roce 2008 jsou „Dospělí 15-54“ „Dospělí 15-54“ znamená osoby ve věku 15.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola Autor: Ing. Petr Benda Název materiálu: Daně – opakování I Označení materiálu: VY_32_INOVACE_EKO.OA
základní pojmy posloupností
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Nabídka rozhlasové reklamy 2013 BBC/ZET rádio. BBC/ZET rádio Charakteristika BBC/ZET rádio Zpravodajsko-informační stanice, jejíž značnou součástí je.
Stanovení výsledné ceny sponzoringu
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_62_INOVACE_A1 – 33.
Kdo chce být milionářem ?
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám Školní rok: 2011/2012 Ročník: Předmět: Téma: Anotace: Autor : Vzdělávací materiál je určen pro bezplatné.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
OBRAT STÁDA Uzavřený: všechna zvířata se vrací a chovají v jednom chovu Otevřený: - nákup pro obnovu -různé modifikace podle kategorie,specializace,koncentrace.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vlastnosti sčítání a odčítání
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Pojistné systémy 7. cvičení. Opakování Urči JNP, které musí zaplatit 45letý klient, chce-li si zajistit roční důchod Kč vyplácený na konci roku,
Podzimní kampaň 2014 FLOTILOVÉ POJIŠTĚNÍ Praha- Pankrác
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
TISKOVÁ KONFERENCE 17. Února Pro koho? žena mladšího středního věku („má už něco za sebou“; ví, jak to na světě chodí, ale ještě neztratila naději),
v programu MS PowerPoint
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Pojmy a interpretace.
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Příklady (část 1.) Kolik budu mít v bance po 4 letech, jestliže dnes vložím 500 tis. Kč při roční úrokové míře 5 %? Kolik budu mít v bance jestliže bude.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
Přednost početních operací
Finanční matematika v osobních a rodinných financích
Obchodní politika - Sponzoring Koncepce sponzoringu – přínosy pro klienta  Jeden z nástrojů marketingového mixu, který přináší efektivní investování.
Transkript prezentace:

Obchodní politika sponzoring kanál TV Nova kanál Nova Cinema pro rok 2012

Stanovení výsledné ceny sponzoringu Systém uplatnění procentních slev a příplatků na ceník sponzoringu pořadů a pozice sponzora programu: Základní slevy: sleva za podpis ZO do sponzoringu6 % sleva za objem5-13 % sleva za dvoukanálovou komunikaci3-5 % Doplňkové slevy: sleva za včasný podpis multimediální závazné objednávky4 nebo 7 %* sleva za předplatbu2-5 %** sleva za nového klienta15%*** příplatek za co-branding15 % Výsledná cena sponzoringu je určena: Ceníková cena x koeficient součtu Základních slev Jaké produkty nabízíme? sponzoring pořadů sponzoring programu injektáže do pořadů (vlastní tvorba + vybrané licencované formáty) *V případě podpisu ZO do , získává klient nárok na slevu 7%, v případě podpisu ZO do slevu 4% z Výsledné ceny sponzoringu. **Sleva za předplatbu: 2% čtvrtletní/ 3% pololetní/ 5% roční předplatba - sleva z Výsledné ceny sponzoringu. ***V případě, že klient neinzeroval na kanálech TV Nova v předchozích 18 měsících ve sponzoringu, má nárok na 15% slevu pro nového klienta z Výsledné ceny sponzoringu. V případě že klient má nárok na dvě a více Doplňkových slev, při výpočtu se Doplňkové slevy se sčítají a aplikují se na Výslednou cenu sponzoringu.

Slevová politika sponzoringu pro kanál TV Nova a Nova Cinema Objem investiceSleva z ceníku 0,5-1,5 mil. Kč5% 1,5-3,0 mil. Kč7% 3,0-4,0 mil. Kč9% 4,0-5,5 mil. Kč11% 5,5 a více mil. Kč13% Objem Cinema investiceSleva na obou kanálech min. 250 tis. Kč3% min. 500 tis. Kč5% Sleva za objem Sleva za dvoukanálovou komunikaci (Nova + Nova Cinema) Měsíční indexy Tabulka měsíčních koeficientů ObdobíKoeficient leden0,8 únor0,8 březen1 duben1,25 květen1,25 červen1,1 červenec0,8 srpen0,8 září1,1 říjen1,3 listopad1,3 prosinec1

Ceník pořadů pro sponzorování, kanál TV Nova Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1 Pořady Off PRIME TIME PořadyDen vysíláníČas vysílání Základní cena/ díl x10"4x10"6x10" Snídaně s NovouPO-PÁ6:00 - 9: Kč Tescoma s chutíPO-PÁ6.55,7:55,12: Kč Animované pohádkySO+NE6:00-9: Kč Koření /reprízaNE9: Kč Kč Rady ptáka Loskutáka/reprízaSO9: Kč Kč Koření/premiéraSO11: Kč Kč odpolední seriálPO-PÁ12: Kč Kč Kč odpolední seriálPO-PÁ13: Kč Kč Kč odpolední seriálPO-PÁ14: Kč Kč Kč odpolední seriálPO-PÁ15: Kč Kč Kč odpolední seriálPO-PÁ16: Kč Kč Kč Babicovy dobrotyNE17: Kč Dr. HousePO-PÁ17: Kč Kč Kč Rady ptáka Loskutáka/premiéraNE17: Kč Kč

Ceník pořadů pro sponzorování, kanál TV Nova Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1 Pořady PRIME TIME PořadyDen vysíláníČas vysílání Základní cena/ díl x10"4x10"6x10"8x10" UlicePO-PÁ18: Kč Kč Kč Ordinace v růžové zahradě 2.ÚT+ ČT20: Kč Kč Kč Kč Kriminálka AndělPO20: Kč Kč Kč Druhý dechST20: Kč Kč Kč První krokST (od )20: Kč Kč Kč Výměna maželekPÁ (od )20: Kč Kč Kč Dr.HousePO21: Kč Kč Kč Kriminálka (NY,Miami,LV)ÚT+ČT21: Kč Kč Kč VíkendÚT21: Kč Kč MentalistaST21: Kč Kč Kč Helena (od )ČT21: Kč Kč 112ÚT21: Kč Kč Zákon a pořádekÚT22: Kč Kč Patty Hewes: Nebezpečná advokátkaPO23: Kč Kč

Ceník pořadů pro sponzorování, kanál TV Nova, stálé formáty Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1 názevumístěníčaszákladní cena za díl Počasípo Poledních Televizních novinách2x10"po-pá12: Počasípo Odpoledních televizních novinách2x10"po-pá+ne17: Počasípo Televizních novinách2x10"po-ne19: Počasípo Nočních televizních novinách2x10"po-čt22:30-23: Stálý formát: Počasí FilmyČas vysílání Základní cena/film za umístění daného počtu vzkazů 2x10"4x10“6x10“8x10“ (a více) filmy PT /po-ne/20: : Kč Kč Kč Kč filmy post PT /po-ne/22: : Kč Kč Kč Kč filmy OPT /po-ne/23: Kč Kč Kč Kč dopolední filmy /po-ne/9:00-12: Kč Kč Kč sobotní odpolední filmy12: : Kč Kč Kč Kč nedělní odpolední filmy12: : Kč Kč Kč Kč Stálý formát: Filmy Stálý formát: Časomíra Ceny sponzoringu tohoto oblíbeného stálého formátu najdete v sekci věnované sponzoringu programu

Ceník sponzorování - kanál Nova Cinema Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1 Minipořady - kanál Nova Cinema délka minipořaducena 1 minipořadu/1 dílcena 1 minipořadu/2 dílycena 1 minipořadu/4 a více dílů 1´ Kč Kč Kč 2´ Kč Kč Kč 3´ Kč Kč Kč -vysílání po-pá 18:57, so+ne 17:57 -cena zahrnuje odvysílání sponzorského vzkazu před a po pořadu -v uvedené stopáži minipořadu není zahrnut sponzorský vzkaz o délce 5“ nebo 10“, uvedený bezprostředně před a po pořadu -realizace minipořadů na Nova Cinema se započítává do závazné objednávky klienta FilmyČas vysílání Základní cena/film za umístění daného počtu vzkazů 2x10"4x10"6x10" pořady PT /po-ne/18:00-23: Kč Kč Kč pořady OPT /po-ne/23:00-18: Kč Kč Kč

Sponzoring programu – obecné informace sponzoring programu (sponzoring TV kanálu nebo jeho částí) umísťujeme v rámci pevně stanovených pozic ve vysílání na rozdíl od sponzoringu pořadu, který je vysílán bezprostředně u konkrétního pořadu (před, po, uvnitř) je sponzor programu od pořadů oddělen jingly standardní délka sponzorského vzkazu je 10“, jiná stopáž je předmětem kalkulace dle příslušného koeficientu kampaň sponzoringu programu lze libovolně kombinovat se sponzoringem pořadu povinný obsah sponzorského vzkazu sponzora programu se z legislativy liší od sponzoringu pořadu: zřetelné označení jména a názvu sponzora (titulkem nebo verbálně) uvedení hlavního předmětu činnosti sponzora (např. u banky – „poskytovatel bankovních služeb“ apod.) * označení, že se jedná o „sponzora programu“ (titulkem, nebo verbálně) *co je předmět hlavní činnosti zákon nestanoví. Tento termín vykládáme jako činnost, ze které vyplývá nejvíce výnosů a příjmů sponzora

Sponzoring programu – přehled pozic pro umístění vzkazů Přehled pozic pro umístění sponzoringu programu na kanálu TV Nova: standardní pozice pro nákup jednotlivě: pozice 1: před odpoledními Televizními novinami, po-ne (17:00) pozice 2: před večerními Televizními novinami, po-ne (19:30) pozice 3: mezi Televizními novinami a Sportovními novinami, po-ne (19:50) pozice 4: po Sportovních novinách, po-ne (19:58) pozice 5: před hlavním pořadem, po-ne (20:00) pozice 6: po hlavním pořadu, po-ne (21:00-22:30) pozice 7: mezi Televizními novinami a Sportovními novinami, po-ne (cca 22:55) ostatní pozice (Časomíra je z legislativního i technického pohledu sponzoringem programu): sponzor Časomíry: před Snídaní s Novou, po-pá (06:00) sponzor Časomíry: časomíra v pravé poledne, po-pá (12:00) sponzor Časomíry: před odpoledními Televizními novinami, po-pá+ne (17:00) sponzor Časomíry: před večerními Televizními novinami, po-ne (19:30)

Sponzoring programu – ceník pozic pro sponzorování Pozn.: Veškeré ceny jsou uvedeny bez DPH, s měsíčním indexem 1 názevumístěníčasCena za sponzorský vzkaz 10“ pozice 1před odpoledními TN1x10"po-pá+ne17: pozice 2před večerními TN1x10"po-ne19: pozice 3mezi TN a SN1x10"po-ne19: pozice 4po SN1x10"po-ne19: pozice 5před hlavním pořadem1x10"po-ne20: pozice 6po hlavním pořadu1x10"po-ne21:00-22: pozice 7mezi TN a SN1x10"po-ne22:30-23: Pozice pro sponzoring programu Časomíra názevumístěníčasCena za sponzorský vzkaz 10“ Časomírapřed Snídaní s Novou1x10"po-pá6: Časomíračasomíra v pravé poledne1x10"po-pá12: Časomírapřed odpoledními Televizními novinami1x10"po-pá+ne17: Časomírapřed večerními Televizními novinami1x10"po-ne19:

Sponzoring programu – kampaň pro optimální reach Kampaň sponzora programu: prodej max. 2 klientům na období 14 dní, klientovi je v průběhu 14 denní kampaně doručeno 35 sponzorských vzkazů model pro optimální zásah efektivního Reach ceníková cena pro klienta/14 denní kampaň ,-Kč bez DPH - tato cena reflektuje slevu 30% oproti nákupu pozic jednotlivě cena je uvedena bez DPH s indexem 1 Příklad reachové kampaně realizované v roce vzkazů za 14 dnů: 17:0019:3019:5020:0022: x x x x x 16.5.x x x x x 18.5.x x x x x 20.5.x x x x x 22.5.x x x x x 24.5.x x x x x 26.5.x x x x x