Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: 23. 8. 2013 Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A 79-41-K/81, 79-41-K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Advertisements

Poloha České republiky
Číslo v digitálním archivu školy
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Výukový materiál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Bc. Zdeňka Sîrbu Zpracováno:
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_Zem8_13 Sada DUMZeměpis 8 PředmětZeměpis Název materiálu Státy jižní Evropy Anotace V prezentaci žák určuje.
Předmět: Zeměpis EU peníze školám
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
AMERIKA Mexiko III2-Z7-I-17
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín POBALTSKÉ REPUBLIKY 1.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
NÁRODNÍ PARKY ČR - opakování
Číslo v digitálním archivu školy
Střední odborné učiliště zemědělské a služeb, Dačice, nám. Republiky 86 Název projektu: Zvýšení kvality profesní přípravy žáků SOU Dačice Registrační číslo.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín POLITICKÁ MAPA EVROPY 1.
POLITICKÝ A EKONOMICKÝ VÝVOJ EVROPY
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín MEZINÁRODNÍ ÚZEMÍ.
HOSPODÁŘSKÉ ORGANIZACE - opakování
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) septima, 3. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Anatomie člověka Předmět.
Registrační číslo projektu:
Belgie, Lucembursko III2-Z7-III-10
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_Zem8_15 Sada DUMZeměpis 8 PředmětZeměpis Název materiáluStáty východní Evropy Anotace V prezentaci žák určuje.
Litva, Lotyšsko a Estonsko
Romana Zabořilová ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_012.
Pobaltské republiky III2-Z7-III-13
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:9. ročník Klíčová slova:Česká republika, Středočeský.
Určeno pro 5. ročník ZŠ Člověk a jeho svět – Lidé a čas – Novější dějiny ČR – Národní obrození VY_32_INOVACE_150 duben 2011Mgr. Hana Patschová.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Člověk a jeho svět – Místo, kde žijeme – Sousední státy ČR
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu:
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Doba bronzová a železná
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Afrika – oblastní členění 1 Severní Afrika
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_DEJ299 Jméno autora:Mgr. Karel Šonka Třída/ročník1. ročník.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Daniela Hasníková.
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Autor:Mgr. Jana Šlancarová Zpracováno: Ročník (obor)3., K/81 – Gymnázium K/41 - Gymnázium Tematická oblast Multikulturní výchova.
Státy východní Evropy autor: Mgr. Jana Mikešová
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Zoologie Předmět Biologie.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Bc. Zdeňka Sîrbu Zpracováno:
Norsko, Švédsko III2-Z7-III-11
16.1 Regiony světa Dělení pevniny
Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie.
Savci pro 5. ročník ZŠ Člověk a jeho svět – Rozmanitost přírody – Třídění živočichů Mgr. Hana Patschová duben 2011 VY_52_INOVACE_19.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Transkript prezentace:

Autor: Mgr. Kamila Dědáková Zpracováno: Ročník (obor) tercie, sexta, 2. A K/81, K/41, Gymnázium Tematická oblast Regionální geografie Evropy Předmět Zeměpis Anotace: Prezentace, která by měla sloužit k procvičování pojmů, které by se měly studentům vybavit při charakterizování vybraných zemí východní Evropy. Šablona Číslo materiálu III/2-15 III/ Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/

Opakování – země východní Evropy

1. Vyjmenuj vybrané oranžově zvýrazněné státy postupně od jihu k severu:

1. Vyjmenuj vybrané oranžově zvýrazněné státy postupně od jihu k severu: UKRAJINABĚLORUSKOLITVALOTYŠSKOESTONSKO

2. Z očíslovaných vlajek evropských zemí vyber ty, které patří k uvedeným státům: Estonsko č. ………Lotyšsko č. ………Litva č. ……….Bělorusko č. …………Ukrajina č. ……….

2. Z očíslovaných vlajek evropských zemí vyber ty, které patří k uvedeným státům: Estonsko č. ………Lotyšsko č. ………Litva č. ……….Bělorusko č. ………Ukrajina č. ………

3. Ze kterého státu pochází tento nákup? Pojmenuj jednotlivé položky:

3. Ze kterého státu pochází tento nákup? Pojmenuj jednotlivé položky: Lotyšský nákup: čokoláda Laima Rižský černý balzám – bylinný likér colate%20Laima.gif

4. Ke každé osobnosti přiřaď stát, ze kterého pochází: 3/timoschenko.jpg /ALTERNATES/s615b/Mila%20Kunis jpg 3ae18487

4. Ke každé osobnosti přiřaď stát, ze kterého pochází: 3/timoschenko.jpg /ALTERNATES/s615b/Mila%20Kunis jpg 3ae18487 Ukrajina Litva Bělorusko

5. Na základě charakteristiky poznej zemi:  Země proslulá výrobou traktorů: …………………………….  Země, která byla do r energeticky soběstačná prostřednictvím jedné elektrárny: ………………………  Území ze kterého vedla důležitá historická stezka: ………………………  Země konference „Velké trojky“ o dějinách po druhé světové válce: …………………….…  Stát s úzkým výběžkem pokrytým pískem a dunami: ……………………  Země posledního evropského diktátora: ………………………  Země českých migrantů za půdou …………………….  Stát s volně žijícími zubry: ……………………

5. Na základě charakteristiky poznej zemi:  Země proslulá výrobou traktorů: …………………………….  Země, která byla do r energeticky soběstačná prostřednictvím jedné elektrárny: ………………………  Území ze kterého vedla důležitá historická stezka: ………………………  Země konference „Velké trojky“ o dějinách po druhé světové válce: …………………….…  Stát s úzkým výběžkem pokrytým pískem a dunami: ……………………  Země posledního evropského diktátora: ………………………  Země českých migrantů za půdou …………………….  Stát s volně žijícími zubry: …………………… Bělorusko Litva Ukrajina Pobaltí

Použitá literatura a zdroje Všechny uveřejněné odkazy [cit ]. 1. europe.jpg? map2.svg/1000px-Eastern-Europe-map2.svg.png eastern-europe-rectangular-flags.jpg 4. ma.gif nis jpg 9. content/uploads/2011/08/lukashenko_9356.png