Existuje něco vytvořené člověkem, co se přibližuje kráse přírody? Možná hudba! Sound on. Slides advance automatically.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

PKML.
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
PRŮZKUM NA TÉMA: „Dopady finanční krize“ eficia .
Města ČR – orientace na mapě
Tipy pro lepší život V roce 2011.

*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
49. mistrovství světa ve zpracování textu na počítači
se tábořilo za první republiky 1 Jak se tábořilo „kdysi“  Staré kroniky  Historie  Album věnované ETS  Úryvky z Hlasatele.
Magnetohydrodynamický (MHD) generátor
Posun prezentace jde automaticky. Existuje něco, co vytvořil člověk, co se dá přirovnat ke kráse a dokonalosti přírody? Snad možná hudba? Tuto prezentaci.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Kolja 5 (první část). Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Správné pády I In the following sentences, put the nouns between slash marks into the correct case. Vzor: Přes naše rozdíly zůstanu /tvůj přítel/. Přes.
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Vzdělávací materiál / DUMVY_32_INOVACE_02B14 Příkazový řádek: obsah souborů PŘÍKLADY AutorIng. Petr Haman Období vytvořeníLeden 2013 Ročník / věková kategorie3.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Proč je důležité studovat Principy
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dokáže člověk vytvořit něco tak dokonalého jako je příroda ? …snad možná hudbu..
Rozkazovací způsob Imperatives Rewrite the following sentences in the imperative. Vzor: Koupíš si dražší šaty? Kup si dražší šaty! *Taken from Review Lesson.
Konverzace: Který měsíc se vám líbí a proč?. Kolja 3 Otázky a film.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Únorové počítání.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
Hmyz s proměnou nedokonalou + Brouci
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
Úkoly nejen pro holky.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
TÁBOR ….
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Ovoce a zelenina Svět kolem nás
Rekurze Predikát predek(X,Y). predek(X,Y) :- rodic(X,Y). predek(X,Y) :- rodic(Z,Y),predek(X,Z).
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Gymnázium, Broumov, Hradební 218
Autor: Ondřej Šimeček Verze: 1.1.3
PSYCHICKÁ ZÁTĚŽ PŘEHLED REAKCÍ. ŠKÁLY PRO POSUZOVÁNÍ ZPŮSOB: 0 = NENÍ TO MŮJ ZPŮSOB REAGOVÁNÍ 1 = OBČAS TAK REAGUJI 2 = ČASTO REAGUJI TÍMTO ZPŮSOBEM 3.
Moničce k narozeninám vše nejlepší a několik rad od Františka.
Hudba: Floyd Cramer – Unchained melody Nepřítel zabírá v naší hlavě víc místa, než přítel v našem srdci.
Existuje něco vytvořené člověkem, co se přibližuje kráse přírody?
JSEM MEZI 7 % Regina Brett, novinářka z clevelandského deníku The Plain Dealer, spisovatelka a držitelka Pulitzerovy ceny za léta 2008 a 2009, napsala.
ORCHIDEJE Z VIET NAMU + RADY K TOMU Hudba : Ernesto Cortazar
Transkript prezentace:

Existuje něco vytvořené člověkem, co se přibližuje kráse přírody? Možná hudba! Sound on. Slides advance automatically.

R.B. 40 rad pro spokojený život 1.- Choďte každý den pěšky minut, s úsměvem.

2.- Denně seďte 10 minut, je-li to možně, tak o samotě.

3.- Ráno po probuzení si okamžitě řekněte: „Mým cílem dnes je...“

4.- Každý den poslouchejte kvalitní hudbu. Je to skutečná potrava pro duši.

5.- Žijte s třemi „E“: 1. energie, 2. entuziazmus a 3. empatie.

6.- Hrajte si více než tomu bylo loni.

7.- Přečtěte více knih než loňský rok.

8.- Aspoň jednou za den se podívejte na oblohu a uvědomte si vznešenost světa, který nás obklopuje.

9.- Sníte víc, když bdíte...

10.- Jezte víc potravin, které pochází ze stromů a rostlin. Jezte méně vyráběné potravíny.

11.- Jezte bobulové ovoce a ořechy. Pijte zelený čaj, hodně vody a skleničku vína denně. Připijte si na něco krásného v životě a podle možností ve společnosti, ve které se cítíte nejlépe.

12.- Snažte se rozesmát aspoň minimálně 3 lidi denně.

14.- Netravte svůj vzácný čas pomluvami, věcmi z minulosti, negativními myšlenkami a nebo věcmi, které nemůžete ovládat. Je lepší věnovat energii pozitivní přítomnosti.

15.- Život je škola a jsme tu proto, abychom se učili. Problémy jsou lekce, které přicházejí a odcházejí. Co se z nich naučíme, bude nám sloužit po zbytek našeho života.

16.- Snídej jako král, obědvej jako princ a večeř jako žebrák.

13.- Omezte nepořádek v domácnosti, v autě a v kanceláři. Nechte vstoupit novou energii do svého života.

17.- Častěji se usmívejte a smějte.

18.- Nepromeškejte příležitost obejmout přátelé.

19.- Život je příliš krátký, abyste mrhali časem nenávisti k druhému.

20.- Neberte se příliš vážně. Nikdo druhý to nedělá.

21.- Není nevyhnutelné vyhrát každý spor. Človek musí akceptovat, že druhý človek nesouhlasí a poučí se z jeho postoje.

22.- Smiřte se svojí minulostí, aby nezničila vaši přítomnost.

23.- Neporovnávejte svůj život s druhými. Nepoznáte cesty, kterými museli ve svém životě projít.

24.- Nikdo není zodpovědný za vlastní štěstí kromě vás.

25.- Dobře si zapamatujte, že nemáme kontrolu nad tím, co se nám stane, jen nad tím, co děláme.

26.- Každý den se naučte něco nového.

27.- Nemáme kontrolu nad tím, co si o nás myslí ti druzí.

28.- Vážte si svého těla a jeho zázraků.

29.- Ať už je situace dobrá a nebo zlá, změní se.

30.- Práce se o nás nepostará, když onemocníme, ale naši přátelé ano. Zůstaňte v kontaktu s nimi.

31.- Odmítněte všechno, co není užitečné, zábavné a nebo krásné.

32.- Neztrácejte čas. Vždy máme všechny věci, které potřebujeme.

33.- To nejlepší ještě jednou příjde.

34.- Nic není důležitější než sedění, stání, oblékání a pomáhání druhým.

35.- Užívejte si fantastický sex, vždy s harmonií s druhou osobou.

36.- Pravidelně volejte své rodině a řekněte: „Ahoj, myslím na Tebe“.

37.- Každý den si před spaním řekněte: „Děkuji za každé nové ráno. Dnes se mi podařilo _____________________.

38.- Nezapomeňte, že máme příliš velmi toho, co nás snadno vystresuje.

39.- Vychutnávejte si cestování. Existuje jen jedna šance byt úspěšný.

40.- Pošlete tuto zprávu všem přátelům, kterých si vážite.

Život je nádherný. Musíte si ho vážit co nejvíce

Přeji Ti příjemnou cestu, můj příteli, má přítelkyně …

jh © 2009