Efektivní vystavení v lékárně

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Fakta o vývoji vlastnictví bytů v ČR za posledních 10 let Stanislav Drápal, Český statistický úřad Praha, 18. září 2012.
Černoch Michal Školoudová Lenka
Seznam hlavních partnerů Extra výhod k Partner Platnost od Platnost do Limit na telefonní číslo Výhoda Počet provozoven Lekárny Lloyds 3. 9.
CNC obrábění a tvarové hranění na stroji Homag BAZ 222
Produkce odpadů 2002 – 2007 obce ORP Šumperk
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě za období 2005 až 2012 VÝROBA za uvedené období celkem: ks vozidel PRODEJE za uvedené období celkem:
Rozhodovací matice.
Printforum 2011 Přednáška Technologická přeměna – a důsledky pro tiskárny Prof. Dr. Thomas Helbig Poradce podniků v polygrafickém průmyslu
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Český Internet po (uši v?) krizi Marek Antoš. snímek |datum |dokument | 1. Internetové prostředí 2.
NEJLEPŠÍ KVALITOU PENĚZ JE JEJICH KVANTITA Aktivní správa peněžních prostředků ATLANTIK AM Akciové trhy
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Adoptuj panenku a zachráníš dítě! Agáta 1 Ája 2.
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
Dynamické rozvozní úlohy
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
1 Extreme programming v praxi Martin Junek, product manager
Procenta Výpočet počtu procent
Zápis čísla v desítkové soustavě
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Druhá mocnina a odmocnina
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Fetální období.
OBRAT STÁDA Uzavřený: všechna zvířata se vrací a chovají v jednom chovu Otevřený: - nákup pro obnovu -různé modifikace podle kategorie,specializace,koncentrace.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
UMOŘOVÁNÍ DLUHU Užití GP v praxi 1.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
ZOHO OFFICE Vypracovala: Iva Ptáčková, A11B0605P 1.
ANALÝZA POTŘEB, MOTIVACE A FIREMNÍ PÉČE O ZAMĚSTNANCE VE VYBRANÝCH NZDM PARDUBICKÉHO KRAJE BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Autor: Bc. Kejzlarová Šárka, DiS. Sběr dat:
Zábavná matematika.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Mapa zájmu - plány.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Vlastnosti sčítání a odčítání
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
KASKÁDOVÉ STYLY 4.

Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
ProcvičujemenásobilkuProcvičujemenásobilku Klikni na libovolné číslo, objeví se.
Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Násobení zlomků – teorie a cvičení VY_32_INOVACE_19
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Cvičná hodnotící prezentace Hodnocení vybraného projektu 1.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ

Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Technické kreslení.
E-knihovna pro knihovníky Seminář E-knihy III, NTK,
SPIRIT s. r. o. „… každý pokus má svou cestu“ 1/2011.
Při násobení desetinných čísel číslem 100 posuneme desetinnou čárku u násobeného čísla o dvě místa doprava (číslo se zvětší) ,26 = ,
Přednost početních operací
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
Transkript prezentace:

Efektivní vystavení v lékárně Rudolf Matějka CEO BENU Česká republika a.s. Trade Marketing ve farmaceutickém prostředí 13. 10. 2014 Aquapalacehotel Čestlice

Efektivní vystavení, co to vlastně je?

Efektivní vystavení, co to vlastně je?

Efektivní vystavení, co to vlastně je?

Efektivní vystavení, co to vlastně je?

Efektivní vystavení, co to vlastně je?

Efektivní vystavení, co to vlastně je?

Varování Všechny použité fotografie jsou nafocené přímo v lékárnách, případně stažené z jejich aktuálních prezentací v posledních 12 měsících!

Efektivní vystavení v BENU

Efektivní vystavení v BENU

Marketingový mix – dobře známý všem product price propagation placement

Dlouhá cesta Který produkt je ten správný? drahý levný exkluzivní propagovaný poptávaný ziskový široká nabídka omezená nabídka konkurence v okolí Rozhodující slovo má zákazník. Ptáme se jej však? Nebo raději posloucháme názory výrobců?

Dlouhá cesta Jaké je vlastně správné umístění? lokalita regálu i v regálu počet facingů orientace krabiček organizace do skupin brand vs. Kategorie velikost balení propagace, podpora sezona Rozhodující slovo má zákazník. Ptáme se jej však? Nebo raději posloucháme názory výrobců?

odpovídající šíře (economy, premium, special) Naše cesta Prodejný přijatelná cena sleva z běžné ceny? zajímavá marže unikátní vlastnosti podpora prodeje TV, tisk, instore!!! atraktivní balení odpovídající šíře (economy, premium, special) přístup konkurence – nejen Dr.MAX!

Naše cesta Kde jej zákazník hledá frekvence vs. umístění category first snadno dostupné odpovídající facing velikost balení kampaně propagace, podpora sezona

Kategorie v BENU Bolest Aktivní stáří Kašel Oči, uši, rty Rýma Péče o tělo Chřipka Péče o zuby Vitamíny Imunita Vše pro dítě Péče o vlasy Zažívání První pomoc Péče o klouby Speciální výživa Intimita Inkontinence

Kategorie v BENU Pravidelně vyhodnocujeme objem prodejů celek i segment a Pharmacy ranking Například kloubní preparáty se za 6 let propadly o 5 míst Bonita regálu odpovídá významu kategorie Slabé kategorie slučujeme Silné rozdělujeme (např. rýma, kašel) Přiřazení do kategorie provádí kategorizační komise odborně i prakticky Snažíme se vždy naplnit očekávání zákazníka

Kategorie v BENU V roce 2013 jsme zahájili detailnější členění na subkategorie.

Kategorie v BENU Další dělení je dle lékové formy : tableta, krém, spray, gel, nápoj atd.

Subkategorie v planogramech

Analýza lékáren Product placement nyní: 700 Kč x 14 461 1214724 12,7% Tržby v tisících Kč   regálů (cm) celé BENU HC NS 032 nyní nyní dle obratu Obrat celkem: 2 628 444 1 206 605 47 615 Obrat RX: 36 304 Obrat non Rx: 1 018 639 38,8% 252 743 20,9% 11 311 23,8% Obrat pozitivní list: 792 360 77,8% 200 326 79,3% 9 583 84,7% z toho: BEZPROBLÉMOVÉ STÁŘÍ 44 274 5,6% 14 042 7,0% 621 6,5% 4,8% 1 013,7 BOLEST 79 911 10,1% 19 827 9,9% 886 9,3% 1 137 7,9% 1 431,2 DERMOKOSMETIKA 55 063 6,9% 7 132 3,6% 334 3,5% 0,0% 514,9 CHŘIPKA 59 494 7,5% 12 508 6,2% 593 902,9 INKONTINENCE 27 779 15 826 984 10,3% 437 3,0% 1 142,4 INTIMNÍ ŽIVOT 25 579 3,2% 5 673 2,8% 201 2,1% 409,5 KAŠEL, RÝMA 92 474 11,7% 21 953 11,0% 906 9,5% 1 575 10,9% 1 584,7 OČI, UŠI, NOS 32 424 4,1% 7 511 3,7% 426 4,5% 255 1,8% 542,2 OSLABENÍ, IMUNITA 39 255 5,0% 11 405 5,7% 616 6,4% 823,3 PÉČE O KLOUBY 29 409 7 920 4,0% 362 3,8% 571,7 PÉČE O TĚLO 30 301 7 512 357 875 6,1% PÉČE O VLASY 14 368 2 942 1,5% 127 1,3% 212,4 PÉČE O ZUBY 32 654 8 857 4,4% 364 639,4 PRVNÍ POMOC 29 537 6 963 336 502,6 SPECIÁLNÍ VÝŽIVA 32 437 7 801 3,9% 404 4,2% 563,1 VETERINA 3 240 0,4% 780 17 0,2% 56,3 VITAMÍNY 59 087 14 816 7,4% 768 8,0% 1 069,6 VŠE PRO DÍTĚ 30 792 7 909 289 1 400 9,7% 570,9 VŠE PRO DÍTĚ NONFOOD 13 465 1,7% 3 076 152 1,6% 222,1 ZAŽÍVÁNÍ 44 060 10 897 5,4% 604 6,3% 1 100 7,6% 786,6 CAJE 16 756 4 974 2,5% 234 2,4% 359,1 100,0%

Změna layoutu

Nové layouty

Když vystavení nestačí

Když vystavení nestačí

Jak jde čas v BENU – lékárna Litovel 2007 2009 2014

Děkuji za pozornost