Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Advertisements

Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Proč u nás nežijí lední medvědi
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR.
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Planeta Země – 6. ročník Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Základní škola Frýdek-Místek,
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Planeta Země – 6. ročník Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Základní škola Frýdek-Místek,
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Biosféra.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Kompendium fyziky pro 8. a 9. ročník
Planeta Země – 6. ročník Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Základní škola Frýdek-Místek,
BIOMY ZEMĚ VEGETAČNÍ PÁSY ZEMĚ
ROSTLINSTVO A ŽIVOČIŠSTVO AFRIKY
Planeta Země – 6. ročník Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Základní škola Frýdek-Místek,
Planeta Země – 6. ročník Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Základní škola Frýdek-Místek,
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Mgr. Lada Kročková Základní škola národního.
Planeta Země – 6. ročník Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Základní škola Frýdek-Místek,
Planeta Země – 6. ročník Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Základní škola Frýdek-Místek,
PŘIZPŮSOBIVOST ROSTLIN A ŽIVOČICHŮ
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
PŘÍRODNÍ ZEMSKÉ PÁSY.
Biosféra.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast:Člověk a příroda Předmět:zeměpis Ročník:9. ročník Klíčová slova:Česká republika, interaktivní.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Biosféra.
Současná biosféra. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené,
Živý = živý obal Země (živé organismy na Zemi). = živá příroda + neživá příroda (organismy + neživé přírodniny) - největší ekosystém je celá Země.
Biosféra. obsah  úvod  životní podmínky  vlivy působící na životní podmínky  závislost přírodních krajin na podnebí  kontrolní otázky.
Biota ČR - Prezentace s výkladem
Cizokrajné suchozemské ekosystémy
Přírodní krajiny AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Biosféra = živý obal Země.
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_16_ZEMĚPIS
Planeta Země – 6. ročník Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/ Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Základní škola Frýdek-Místek,
Biosféra = živý obal Země
Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400
Podnebí a vegetace Asie
Podmínky pro život na Zemi
Transkript prezentace:

Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400 Planeta Země – 6. ročník Zpracováno v rámci projektu FM – Education CZ.1.07/1.1.07/11.0162 Statutární město Frýdek-Místek Zpracovatel: Základní škola Frýdek-Místek, Pionýrů 400 Mgr. Lukáš Synek Mgr. Petra Sedláčková 30. 6. 2010 TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.

Biosféra = živý obal Země

téměř na celé planetě Zemi se vyskytují živé organismy rozdílnost přírodních podmínek na Zemi umožnila vznik různých forem života v různých oblastech www.shangri-la-river-expeditions.com

Základní podmínky života: sluneční záření (zdroj světla a tepla) voda vzduch živiny půda, vítr oheň přítomnost ostatních živých organismů

Podmínky života se mění zejména podle: zeměpisné šířky – podle toho vymezujeme šířkové (rostlinné, vegetační) pásy nadmořské výšky – podle toho vymezujeme výškové stupně

Základní šířkové pásy: tropické deštné lesy savany pouště subtropické rostlinstvo stepi lesy mírného pásu tundry polární pustiny

Mapa šířkových pásů leccos.com

V prezentaci byly použity zdroje z těchto internetových stránek: www.shangri-la-river-expeditions.com www.leccos.com

Tento výstup vznikl v rámci projektu FM - Education financovaného z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost