Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Advertisements

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
AUTOR Mgr.Moravcová Daniela ŠKOLA ZŠ TGM Kutná Hora Datum Ročník DRUHÝ
Převody jednotek délky objemu hmotnosti času
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_398_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání.
Kdo chce být milionářem ?
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Dělitelnost přirozených čísel
Nejmenší společný násobek
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Elektronická učebnice - I
Krácení a rozšiřování postupného poměru.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Zábavná matematika.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: IV/2 Inovace a zkvalitnění.
Mapa zájmu - plány.
V rámci všech serverů společnosti Aliaweb, spol. s r.o. oslovíte přes uživatelů Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a.
65.1 Pamětné dělení se zbytkem
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Očísluj dopisy násobky čísla 2
Nejmenší společný násobek, největší společný dělitel
Nejmenší společný násobek
Autorem materiálu je Ing. Eva Skalická, ZŠ Dobříš, Komenského nám. 35, okres Příbram Inovace školy – Dobříš, EUpenizeskolam.cz.
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Únorové počítání.
52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Dělení desetinným číslem
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Není –li uvedeno jinak, je tento.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ V OBORU DO 100
AZ - KVÍZ Procvičení procent
v programu MS PowerPoint
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_61.
54.1 Pamětné násobení a dělení do
Celá čísla Dělení.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Zaokrouhlování 5. ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Kurzy.cz finanční portál pro laiky i odborníky, tj. investice a osobní finance pro každého cílová skupina 56% mužů, 44% ženy 25% ve věku let, 24%
Přednost početních operací
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
Slovní úlohy řešené soustavou rovnic
Znaky dělitelnosti.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace GEOMETRICKÉ TVARY Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Co je kulaté - Co je hranaté
Matematické operace ( + - x : )
Rozklad čísel na desítky a jednotky
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ČÍSLA SUDÁ A LICHÁ Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Geometrické tvary kolem nás
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace ČÍSELNÁ OSA 0-20 Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře.
Transkript prezentace:

Násobení a dělení čísel (10,100, 1000) Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory 1.4.- Zlepšení podmětu pro vzdělávání na ZŠ OP VK Násobení a dělení čísel (10,100, 1000) Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není-li uvedeno jinak, materiál zpracovala Mgr. Novotná Jaroslava.

Dělení přirozených čísel Úkoly pro vás do prostoru třídy: Rozdělte se na skupiny po 5 Rozdělte se na skupiny po 8 Rozdělte se na skupiny po 3

Úkoly do lavice: Rozdělte barevný papír na stejné díly ( přemýšlejte a najděte více možností)

Dělení přirozených čísel - 10,100,1000 56000 : 10 = 21 000 : 10 = 4 500 : 100 = 81 000 : 100 = 9 000 : 10 = 24 600 : 100 = 12 000 : 200 = 16 000 : 400 = 50 000 : 500 = 35 000 : 700 = 810 000 : 900 = 24 000 : 600 = 55 000 : 1000 = 120 000 : 1000 = 10 000 : 500 = 16700 : 100 = 200 200 : 100 = 4 500 : 10 =

Dopiš správně 4 12 20 28 40 2 11 8 Násobky 4 ……………………………………. 44 52 9 32 Násobky 8 ………………………………….. 50 13 36 Lichá č. ……………………………………… 16 7 48 Násobky 5 ………………………………….. 24 25

Vypočítej! 250 . 30 = 7500 150 . 60 = 200 . 40 = 320 . 70 = 140 . 30 = 600 . 20 = 520 . 60 = 700 . 40 = 150 . 300 = 45 000 220 . 500 = 600 . 300 = 410 . 200 = 630 . 500 = 110 . 900 = 240 . 400 = 330 . 700 =

Vypracujte tabulku 300 28 45 125 b 100 400 500 a.b= 66 a 19 200 450 b 80 200 1000 a.b = Spočítej, kolik je zde trojúhelníků:

Vypočítej 1/3, 1/6, 1/9 třetina šestina devítina 90 000 3 600 54 000 : 7 = zb. 52 : 8 = zb. 82 : 9 = zb. : 5 = 65 : 9 = 25 : 6 = : 9 = 19 : 2 = 27 : 5 = 30 : 7 = 47 : 5 = 58 : 7 =

Vypočítej ¼, ½, 1/10 čtvrtina polovina desetina 1600 5000 20 000 : 90 = 560 : 80 = 240 : 60 = : 50 = 810 : 90 = 420 : 70 = : 90 = 160 : 20 = 500 : 50 = 400 : 80 = 320 : 80 = 900 : 90 =

Polovina ½ z 50 000 ½ z 25 000 ½ z 100 000 ½ z 60 000 1/2 z 160 000 ½ z 260 000 ½ z 500 000

Čtvrtina ¼ z 24 000 ¼ z 40 000 ¼ z 88 000 ¼ z 4 000 ¼ z 44 000 ¼ z 16 000 ¼ z 200 ¼ z 1200 ¼ z 4 000000

Domácí úkol : Vymysli příklady na dělení, vytvoř dva sloupce po 6 příkladech a vypočítej. Krasopisně napiš a vypočítej v DS ! Přinést do zítra.