NUMBERS- ČÍSLA Aj pro 3.-5.r.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
27.1 Přirozená čísla v oboru do 1000
Advertisements

Konverzace Které sporty hrajeme v každém ročním období?
Elektronická učebnice – l
Pro animaci a změnu snímku klikej!
Expressions of Time Write out the following times in two different ways (whenever possible). Vzor: 1:30 am Je jedna hodina třicet minut. Je půl druhé.
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?.
Vypracovala: Mgr. Silvie Reitharová
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_110.
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kolik to stojí?.
Zápis čísla v desítkové soustavě
Hodiny a režim dne pro první třídu.
Elektronická učebnice - I
Elektronická učebnice - I
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Desetinná čísla 2.část.
Lekce 4 čas.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_10 Název materiálu: Vyjadřování věku a udávání času Tematická oblast: Angličtina 1. ročník – strojírenské.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_04
Základní a řadové číslovky do 100
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_34.
Lineární rovnice – 1. část
Znalostio zlomcích.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_57.
Matematika 5.ročník Poláková J., ZŠ Věšín
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Desetinná čísla - úvod.
Za předpokladu použití psacích potřeb
PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY Hello.
ZÁKLADNÍ ČÍSLOVKY SE UČÍME ZPAMĚTI : ONE.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:
Šest čtyři pět tři osm deset sedm devět dvě jedna.
Seznamování se s angl. jazykem – My classroom, numbers
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Označení DUM 13 _ 09 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
Základní škola Církvice, okres Kutná Hora
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady32Číslo DUM.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
ONE TWO THREE FOUR FIVE SIX SEVEN EIGHT NINE TEN KLIKNĚTE NA ČÍSLA VE SPRÁVNÉM POŘADÍ.
Numbers – 5.ročník Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
VY_32_INOVACE_275 Numbers Čísla 1-20.
ŘADOVÉ ČÍSLOVKY /ordinal numbers/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_57.
Time in english What´s the time? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Nela Vlachová. Dostupné z Metodického portálu
I.Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u Multimediální prezentace vzdělávacích oblastí ŠVP Mgr. Markéta Jelínková Large numbers.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_13.
VY_22_ INOVACE_ 03_ ANGLICKÝ JAZYK 5 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou NUMBERS Autor: Mgr.Renata Viktorinová.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
VY_32_Inovace_ Large numbers Project 3
AUTOR: Mgr. Alena Kaĺavská NÁZEV: VY_32_INOVACE_16_High numbers
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název DUM: VY_32_INOVACE_XV_15_Numbers
Autor: Mgr. Eva Procházková Název : VY_22_INOVACE_15_Čísla Téma: Čísla
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90,
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
VY_32_INOVACE_11_AJI_HODINY
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu OPVK
VY_22_INOVACE_1A_26_NUMBERS
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
VY_32_INOVACE_Sei_I_04 Numbers Název projektu: OP VK
Název školy Základní škola praktická Rožnov pod Radhoštěm
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Transkript prezentace:

NUMBERS- ČÍSLA Aj pro 3.-5.r. VY-22-INOVACE-J-A-01 NUMBERS- ČÍSLA Aj pro 3.-5.r. Základní škola Ostrava ,Gebauerova 8,příspěvková organizace Autorka:Mgr.Daniela Ondrisová není-li uvedeno jinak Pro animaci a změnu snímku klikej!

Zopakujte si: čísla 0-10 Zero = nula One = jedna Two = dvě Three = tři Four = čtyři Five = pět Six = šest Seven = sedm Eight = osm Nine = devět Ten = deset

Zopakujte si: čísla 11 - 20 Eleven = jedenáct 11 Twelve = dvanáct 12 Thirteen = třináct 13 Fourteen = čtrnáct 14 Fifteen = patnáct 15 Sixteen = šestnáct 16 Seventeen = sedmnáct 17 Eighteen = osmnáct 18 Nineteen = devatenáct 19 Twenty = dvacet 20

DESÍTKY TWENTY 20 THIRTY 30 FORTY 40 FIFTY 50 SIXTY 60 SEVENTY 70 EIGHTY 80 NINETY 90 a HUNDRED 100 Obrázek:klipart

Jak utvoříme čísla 21, 36, 55………………………. twenty-one 36 thirty-six 55 fifty-five Tato a podobná čísla tvoříme spojením desítek a jednotek.

čili první first st čili druhý second nd čili třetí third rd Řadové číslovky: S těmito se setkáváme pravidelně při zápisu data . čili první first čili druhý second čili třetí third čili čtvrtý fourth st nd rd th