ROSTLINY.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PŘÍRODA neživá živá.
Advertisements

Urči, o kterou rostlinu se jedná
SAVCI.
VY_32_INOVACE_422, 22. sada, Prvouka
Poznávání částí lidského těla.
Rostliny 1.třída.
ROZMNOŽOVÁNÍ MECHŮ VY_52_INOVACE_B1 – 30 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
VY_32_INOVACE_A1-05 HALOGENIDY AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : listopad 2011 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová náročnost : 1 vyučovací.
ČÁSTI TĚLA ROSTLIN DÍL 2. Květy a plody.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_PŘV.4.15 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
Živá a neživá příroda 3. ročník
PLAZI, OBOJŽIVELNÍCI, RYBY, BEZOBRATLÍ
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o chemických prvcích Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Žák rozlišuje chemické.
Vypravování o prázdninách
HOUBY.
ŘASY- lesní Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
ŽIVOČICHOVÉ.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Zaokrouhlování čísel na desítky
Zaokrouhlování čísel na stovky
Rostliny podle stavby těla
ČÁSTI TĚLA ROSTLIN DÍL 1. Kořeny, stonek, listy.
VY_32_INOVACE_423, 22. sada, Prvouka
PTÁCI.
Rozmanitost přírody Živá příroda, podmínky života na Zemi
ZNAKY ŽIVOTA ROSTLIN.
Rostliny - význam a jejich dělení.
ŽIVÁ PŘÍRODA - ROSTLINY
Základní vzdělávání - Člověk a příroda – Přírodopis – Biologie rostlin
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Zpracoval: ing. Pavel Králík
VY_32_INOVACE_421, 22. sada, Prvouka
VY_32_INOVACE_CH.8.16 –KARBOXYLOVÉ KYSELINY- prezentace
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Květ VY_52_INOVACE_B1 – 16 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
LIST VY_52_INOVACE_B1 – 21 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
OPYLENÍ a OPLOZENÍ VY_52_INOVACE_B1 – 20 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Ekosystémy Přírodopis VY_32_INOVACE_004 – 1.sada, Př Anotace
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o destilované vodě Autor Ing. Lenka Kalinová Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žák zná vlastnosti.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní škola, školní.
VY_32_INOVACE_426, 22. sada, Prvouka
Vypracovala: V. Černochová
VY_32_INOVACE_CH VZDUCH - prezentace
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Rostliny - opakování Mgr. Zuzana Holemá-Skřivánková ZŠ, Liberec, Na Výběžku 118, p. o. vytvořeno: září 2012 EU – peníze školám CZ.1.07/1.4.00/
Stavba rostliny, životní podmínky a význam rostlin ICT2_1/28
VY_32_INOVACE_TMM20760BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_168.
Autor: Vít Lazecký Datum vytvoření: Téma: Určování listnatých stromů
Název a číslo učebního materiálu: VY_52_INOVACE_30_SVALY_ZADNI_CAST
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Rostliny Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Společné znaky rostlin.
Název školy:ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:Mgr. Blanka Kusá Název:VY_52_INOVACE_PR Téma:Rostliny Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
ROSTLINY.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Rostliny.
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
ROSTLINY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Anotace Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
ŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením živé přírody.
ČÁSTI KVETOUCÍCH ROSTLIN (výklad)
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
Rostliny - význam a jejich dělení.
Živá příroda.
Živé organismy.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Transkript prezentace:

ROSTLINY

Poznáte některé rostliny? Smrk ztepilý Kopretina bílá Lípa srdčitá Jetel luční Leknín bílý Bez černý

Dřeviny Byliny Rostliny dělíme na: Mají dužnatý stonek Dřeviny Mají dřevnaté nadzemní části (kmen, větve) Dále se dělí na Stromy – mají kmen Keře – nemají kmen

DÝCHÁNÍ ROSTLIN Rostliny jako každý živý organismus dýchají kyslík vydechují oxid uhličitý Dýchají svými listy Dýchají stále 24 hodin denně O2 CO2

Zelené rostliny jsou jediným zdrojem kyslíku na Zemi. VÝŽIVA ROSTLIN Fotosyntéza Při fotosyntéze rostliny spotřebovávají CO2 vylučují kyslík O2 Fotosyntéza probíhá v listech. Rostliny k ní potřebují světlo vodu živiny Vodu a živiny přijímají rostliny svými kořeny. Zelené rostliny jako jediné přeměňují látky z neživé přírody na látky, které jsou součástí živé přírody. Zelené rostliny jsou jediným zdrojem kyslíku na Zemi.

Fotosyntéza probíhá v listech Oxid uhličitý Kyslík

ROZMNOŽOVÁNÍ Semeny Odnožemi Podzemními částmi Řízky

VYLUČOVÁNÍ OXID UHLIČITÝ KYSLÍK Při dýchání Při fotosyntéze 24 hodin denně jen za světla

RŮST A VÝVOJ Byliny Dřeviny jednoleté vytrvalé dvouleté vytrvalé Rostliny rostou a vyvíjejí se

Identifikátor materiálu: ICT2-2/42 Anotace   Žák se seznámí s dělením rostlin na byliny a dřeviny; a podrobněji s pěti základními znaky živých organismů, jak se projevují v rostlinné říši. Autor Mgr. Lenka Macháčková Jazyk   Čeština   Očekávaný výstup   Roztřídí některé přírodniny podle nápadných určujících znaků. Orientuje se v systému živé přírody. Popíše znaky a projevy života živých organismů. Speciální vzdělávací potřeby žádné Klíčová slova rostliny, byliny, dřeviny, dýchání, příjem potravy, vylučování, rozmnožování, růst a vývoj rostlin Druh učebního materiálu Prezentace Druh interaktivity  Výklad Cílová skupina  Žák Stupeň a typ vzdělávání základní vzdělávání – první stupeň Typická věková skupina 8 – 9 let / 3. ročník Celková velikost  4,18 MB – PowerPoint

Zdroj použitých obrázků: Učebnice Prvouka pro 3.ročník – 2.díl. Alter 1998 http://www.google.cz/imgres?q=louka&hl=cs&safe=active&biw=1366&bih=587&gbv=2&tbm=isch&tbnid=21S1KYDSlSZ6iM:&imgrefurl=http://www.predskolaci.cz/%3Ftag%3Dlouka&docid=owEewDkrTJXJfM&imgurl=http://www.predskolaci.cz/wp-content/uploads/2009/03/louka-steblo.jpg&w=285&h=285&ei=hJ8uT9faL5SIhQeuk_jrCg&zoom=1&iact=rc&dur=405&sig=117619925654344895926&page=1&tbnh=115&tbnw=115&start=0&ndsp=20&ved=1t:429,r:1,s:0&tx=50&ty=60 http://www.google.cz/imgres?q=smrk+ztepil%C3%BD&hl=cs&safe=active&biw=1366&bih=587&gbv=2&tbm=isch&tbnid=TntWII92eD3uEM:&imgrefurl=http://www.zahradni-raj.eu/zahradniraj/eshop/4-1-Jehlicnate-dreviny/13-2-Smrky&docid=92HpPDQDPeEWvM&imgurl=http://www.zahradni-raj.eu/fotky14246/fotos/_vyrn_34520090208142007-Picea_abies.jpg&w=433&h=599&ei=5KAuT8_CFoO6hAeC44HKCg&zoom=1&iact=rc&dur=453&sig=117619925654344895926&page=1&tbnh=119&tbnw=86&start=0&ndsp=26&ved=1t:429,r:22,s:0&tx=58&ty=71 http://botanika.wendys.cz fotobanka.nabla.cz mulouny.cz provaz.cz foto-tapety.cz vseprozdravi.cz enviport.cz http://www.ceska-krajina.cz/ panna.cz openclipart.org salviaparadise.cz Wikipedia.cz rostliny.prirodou.cz cez.cz all-free-download.com arnika.org hardyfernlibrary.com reiki-cz.com zoo-doma.cz skorepa-photo.com