Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
Advertisements

Písemné dělení jednociferným dělitelem
Lineární rovnice 8.-9.ročník
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 3
Slovní úlohy na společnou práci
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.02 Anotace: Prezentace obsahuje fiktivní internetový obchod, který žákům slouží jako podklad pro sepsání objednávky. Vzdělávací.
Vzdělávací oblast: Anglický jazyk Autor: Vlasta Lindovská
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.13 Anotace: Prezentace je zaměřena na popis a jeho dělení. Obsahuje stručnou definici popisu prostého, odborného a uměleckého.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.04 Anotace: Prezentace je zaměřena na vyplňování jednoduchých tiskopisů. Vysvětluje účel podacího lístku a poštovních poukázek.
Podstatná jména rodu středního
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.01 Druhá mocnina
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DESÍTEK DO 100
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 3
Slovní úlohy se zlomky a procenty
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 1
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
autor: Vlasta Lindovská matematika – násobení a dělení čísel
Násobilka 3 VY_32_INOVACE_086, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 8 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
Vzdělávací oblast: Český jazyk – gramatika Autor: Vlasta Lindovská
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 2
Podstatná jména rodu středního
Výklad Výklad VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.15.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s funkčními styly. V pracovním listu pak žák se pokusí rozdělit texty podle jednotlivých stylů. Vzdělávací oblast: Český.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.14 Anotace: Prezentace je zaměřena na líčení, jeho hlavní znaky a funkci. V závěru jsou cvičení, na kterých si žáci mohou procvičit.
Zlomky Matematika VY_32_INOVACE_100 – 5.sada, M Anotace
Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s úvahou a její kompozicí. Žák se pokusí sám vytvořit jednoduchou úvahu. Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura.
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.20 Anotace: Prezentace obsahuje tabulku s přehledem druhů vedlejších vět. V závěru je cvičení, na kterém si žáci mohou ověřit.
VY_32_INOVACE_Čj-Sl 6.,7.12 Anotace: Prezentace je zaměřena na popis a jeho dělení. Obsahuje stručnou definici popisu statického a dynamického. Vzdělávací.
. MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 2. ročník
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 3. ročník
 Anotace: Prezentace obsahuje cvičení, která slouží k procvičování sčítání a odčítání. Prezentace je prezentována interaktivně na tabuli.  Autor: Mgr.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: IV / 2 Č. materiálu:VY_ 42 _INOVACE_.
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s proslovem a jeho kompozicí
Anotace: ČR – Plzeňský kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Mimika (co jste tím chtěli říci)
Evropa: západní Evropa
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
Písemné násobení dvojciferným činitelem
Písemné násobení s nulou v činiteli
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s diskusí a jejími zásadami. Žák se pokusí sám vytvořit Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura Autor: PaedDr. Kajetána.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – gramatika Autor: Vlasta Lindovská
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 4. třídu
Vzdělávací oblast: Český jazyk – gramatika Autor: Vlasta Lindovská
Evropa: západní a střední Evropa
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Téma: Násobení desetinných čísel
VY_32_INOVACE_M-Ar 8.,9.02 Číselné výrazy
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Mgr. Robert Kecskés Jazyk: Český
Česká republika: obyvatelstvo a sídla
Anotace: Popisují kamaráda podle zadaných bodů.
Násobilka 7 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
Téma: Odčítání desetinných čísel 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/2_089.
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 1. ročník
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
Česká republika: hospodářství, zemědělství
Česká republika: vodstvo
Autor výukového materiálu:
Násobilka 9 VY_32_INOVACE_093, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2 VY_32_INOVACE_084, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
Anotace: ČR – Olomoucký kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
Anotace: ČR – Zlínský kraj Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup: Žák vyhledá a zapíše do pracovního.
Transkript prezentace:

Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český VY_32_INOVACE_M 3.,4.14 Rovnice odčítání Anotace: Příklad pro sestavování rovnice. Výpočet, zkouška. Vyřeš rovnici. Jednotlivé kroky řešení rovnice, výpočet, zkouška. Kontrola správnosti po jednotlivých krocích. Pozor na rovnice typu 100 – x = 50. Kde je největší číslo. Zápis správně matematicky. Zjednodušená úprava. Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český Očekávaný výstup: Provádí písemné početní operace v oboru přirozených čísel. Druh učebního materiálu: Prezentace Cílová skupina: Žák Stupeň a typ vzdělávání: První stupeň, základní škola Datum (období), ve kterém byl vzdělávací materiál vytvořen: Školní rok 2011-2012 Ročník, pro který je vzdělávací materiál určen: Čtvrtý ročník základní školy

+50 +50 a – 50 = 70 a – 50 = 70 / + 50 a = 70 + 50 a = 120 Zkouška: +50 +50 a – 50 = 70 a – 50 = 70 / + 50 a = 70 + 50 a = 120 Zkouška: 120 – 50 = 70

Vyřeš rovnici / + 350 b – 350 = 450 b = 450 + 350 b = 800 Zkouška: 800 – 350 = 450

Vyřeš rovnici / + 25 c – 25 = 575 c = 575 + 25 c = 600 Zkouška: 600 – 25 = 575

Pozor na rovnici typu: 100 – x = 50 x = 100 - 50 x = 50 Zkouška: Toto je největší číslo 100 – x = 50 x = 100 - 50 x = 50 Zkouška: 100 – 50 = 50