52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0883 Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Města ČR – orientace na mapě
52_INOVACE_ZBO2_4264HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
52_INOVACE_ZBO2_1764HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
52_INOVACE_ZBO2_0364Ho Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
VY_52_INOVACE_ZBO2_3664HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Sčítání a odčítání úhlů
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Zápis čísla v desítkové soustavě
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
NÁSOBENÍ ČÍSLEM 10 ZÁVĚREČNÉ SHRNUTÍ
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ CELÝCH ČÍSEL 2
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
VY_32_INOVACE_INF_RO_12 Digitální učební materiál
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Zábavná matematika.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Letokruhy Projekt žáků Střední lesnické školy a střední odborné školy sociální ve Šluknově.
Stav studie „Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ k Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel.
Nejmenší společný násobek
Čtení myšlenek Je to až neuvěřitelné, ale skutečně je to tak. Dokážu číst myšlenky.Pokud mne chceš vyzkoušet – prosím.
Únorové počítání.
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_412_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Násobení a dělení čísel (10,100, 1000)
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: , ; fax:
TRUHLÁŘ II.ročník Výrobní zařízení Střední škola stavební Teplice
52_INOVACE_ZBO2_3264Ho Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
DĚLENÍ ČÍSLEM 7 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ
Číslo projektu: Rozvoj vzdělanosti Číslo šablony: V/2
VY_52_INOVACE_ZBO2_3764HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_52_INOVACE_ZBO2_6064HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
52_INOVACE_ZBO2_0164Ho Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_42_INOVACE_matematika_22 Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Autor Bc. Ivana Kotková.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
VY_32_INOVACE_ZB04_2564TVR Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu CZ.1.07/ / Číslo projektu: Rozvoj.
Vy_32_INOVACE_ZB04_1664TVR Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1,5 Peníze středním školám Číslo projektu CZ.1.07/ / Číslo projektu: Rozvoj.
Název materiálu: OPAKOVÁNÍ 1.POLOLETÍ - OTÁZKY
1 Celostátní konference ředitelů gymnázií ČR AŘG ČR P ř e r o v Mezikrajová komparace ekonomiky gymnázií.
Technické kreslení.
VY_52_INOVACE_ZBO2_5864HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Úkoly nejen pro holky.
END 1.Přítelem 2.Druhem 3.Milencem 4.Bratrem 5.Otcem 6.Učitelem 7.Vychovatelem 8.Kuchařem 9.Elektrikářem 10.Instalatérem 11.Mechanikem 12.Návrhářem 13.Stylistou.
Přednost početních operací
DĚLENÍ ČÍSLEM 5 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 50.
VY_52_INOVACE_ZBP1_4764VAL Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
52_INOVACE_ZBO2_1264HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
KONTROLNÍ PRÁCE.
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
52_INOVACE_ZBO2_0964Ho Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
VY_52_INOVACE_ZBO2_4964HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
52_INOVACE_ZBO2_2364Ho Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
52_INOVACE_ZBO2_1164Ho Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
52_INOVACE_ZBO2_0164Ho Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
52_INOVACE_ZBO2_2264Ho Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
52_INOVACE_ZBO2_3164Ho Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti.
VY_52_INOVACE_ZBO2_5264HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
Transkript prezentace:

52_INOVACE_ZBO2_1364HO Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj vzdělanosti Číslo šablony: V/2 Datum vytvoření: Autor:Bc. Marie Horvátová Určeno pro předmět: Zbožíznalství Tematická oblast:Obuv a kožená galanterie Obor vzdělání:Obchodník (66-41-L/01) 2. ročník Název výukového materiálu: Rozdělení obuvi podle velikosti Materiál byl vytvořen v souladu se ŠVP příslušného oboru vzdělání. Popis využití: Název výukového materiálu byl vytvořen s pomocí programu PowerPoint, na závěr shrnutí a procvičování kontrolních otázek. Výkladová hodina s procvičováním - diskuze

Velikostní číslování obuvi

Velikost obuvi se zjišťuje podle a)Délky chodidla b) Obvodu nártu

Systém značení obuvi V současnosti se v obuvnickém průmyslu u nás nejčastěji používá následujících pět systémů značení obuvi: (společnost Baťa používá francouzský systém) Systém značení obuvi Celá čísla Půlčísla MONDOPOINT (mm) 5 nebo 7,5 mm - Metrický (cm) 10 mm 5 mm Anglický (inch - palec) 1/3 inch = 8,4mm 1/6 inch = 4,2mm Americký (inch - palec) 1/3 inch = 8,4mm 1/6 inch = 4,2mm Francouzský (steh) 6,66 mm -

Dětská obuv mm cm 11 11½ 12 12½ 13 13½ 14 14½ 15 15½ 16 16½ 17 17½ inch 1 1½ 2 2½ 3 4 4½ 5 5½ 6 7 7½ 8 8½ steh 16½ ½ ½ ½ mm cm 18 18½ 19 19½ 20 20½ 21 21½ 22 22½ 23 inch ½ 11 11½ ½ 2 3 steh ½ ½ 34 35

Dámská obuv mm cm 22½ 23 23½ 24 24½ 25 25½ 26 26½ 27 27½ 28 inch 2 3 3½ 4 4½ 5 5½ 6 6½ 7 7½ 8 steh ½ 38 38½

Chlapecká obuv mm cm 23 23½ 24 24½ 25 25½ 26 inch 3 3½ 4 4½ 5 5½ 6 steh ½ 38 38½ 39

Pánská obuv mm cm 25 25½ 26 26½ 27 27½ 28 28½ 29 29½ 30 30½ 31 31½ 32 inch 5 5½ 6 6½ 7 7½ 8 8½ 9 9½ ½ 13 steh 38 38½ ½ 42 42½ ½ 48

Otázky k opakování 1.Který způsob číslování se dnes nejvíce používá? 2.Podle čeho se určuje velikost obuvi 3.Doplňte tabulku velikostního sortimentu cminchsteh