RNDr. Václav Procházka. ÚKOL Poznejte druhy obojživelníků.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_18_11.
Advertisements

Název projektu: Učení pro život Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo šablony: III / 2 Název sady C: NEROVNICE Autor: Mgr. Alena Štědrá Název.
AnotaceMateriál tvoří prezentace. Vyjádření vlastnictví, popsat předmět, určit barvu. AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstup Naučit.
VY_32_Inovace_ICT2.4_3-52 Anotace
VY_32_INOVACE_Př-ž 6.,7.14 Anotace:
Urči název a zařaď do příslušné skupiny
Rychle hádej - co je to? A B CD EFGH IJKL MNO P Q R S T UV W X.
CELÁ ČÍSLA.
Matematika – opakování 4
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Statika Vazbové síly na nosníku 15
Obojživelníci POZNÁVAČKA.
MS OFFICE - WORD ŠABLONY Ing. Petr Hanáček
Obojživelníci.
PLAZI, OBOJŽIVELNÍCI, RYBY, BEZOBRATLÍ
Luštění o obojživelnících
Třída OBOJŽIVELNÍCI Tvoří přechodnou skupinu mezi vodními a suchozemskými obratlovci, vyvinuli se z lalokoploutvých ryb (latimérie podivná), dospělci.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
DĚJINY KULTURY Skryté památky českého umění- architektura 19.století PhDr. Pavlína Mikulcová.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Úrokový počet Prezentace_13 Mgr. Silva Vaňková OPČ_Úrokový počet
jméno autora Mgr.Eva Truxová název projektu
Pojmenuj domácí zvířata
OBRATLOVCI Ryby a obojživelníci.
POZNÁVÁNÍ RYB RNDr. Václav Procházka.
VY_32_Inovace_ICT2.4_3-51 Anotace
VY_32_INOVACE_23_07 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – How many…………? Anotace – Žáci se seznámí se základní.
ANOTACE Šablona: ICT Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Český jazyk a literatura Tematický okruh: Jazyková výchova.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
VY_32_INOVACE_23_01 Základní vzdělávání – Jazyk a jazyková komunikace – Anglický jazyk Název materiálu – Animals Anotace – Žáci za pomoci programu budou.
Procentový počet Prezentace_12
Kalkulace zboží Prezentace_16 Mgr. Silva Vaňková OPČ_Kalkulace zboží
Colour a picture Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Zuzana Šimečková Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Autorem materiálu, pokud není uvedeno jinak, je Bc. Kateřina Najmanová
Rozdělovací počet Prezentace_14
DĚJINY KULTURY Skryté památky českého umění- románské sochařství a malířství PhDr. Pavlína Mikulcová.
AnotaceMatriál tvoří prezentace.Úkolem je pozdravit,představit se a oslovit ve FJ AutorMgr. Olga Medunová JazykFrancouzština Očekávaný výstupOsvojení dialogu.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Smyslová ústrojí člověka
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Anotace Prezentace obsahující příklady na procvičení konstrukce trojúhelníku podle věty SSS AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci zkonstruují.
Jednotky základní Prezentace_19
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
The Space- Vesmír Autorem materiálu, pokud není uvedeno jiak, je Bc. Kateřina najmanová.
AnotacePrezentace, která se zabývá násobením desetinného čísla číslem přirozeným. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci vynásobí desetinné.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
AnotacePrezentace, která se zabývá porovnáváním, sčítáním a odčítáním smíšených čísel. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci porovnávají,
Směšovací počet Prezentace_15
Anotace Prezentace, která se zabývá od čítáním desetinných čísel. AutorPavel Pavlas JazykČeština Očekávaný výstupŽáci odečtou desetinná čísla. Speciální.
AnotacePrezentace, která se zabývá rozšiřováním zlomků. AutorMgr. Václav Simandl JazykČeština Očekávaný výstupŽáci rozšiřují zlomky. Speciální vzdělávací.
IdentifikátorVY_32_INOVACE_vaše číslo AnotaceŽák se seznámí s početními výrazy a s výrazy s proměnnou AutorJMÉNO PŘÍJMENÍ, Gymnázium Bystřice nad Pernštejnem.
Soutěž RISK Poznáváme ryby, obojživelníky a plazy Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu.
Anotace Žáci si zvyšují slovní zásobu, učí se soustředěně naslouchat mluvenému textu, reprodukují text, probíhá asociace dle obrázků Autor Mgr. Eva Dvořáková.
Anotace Žáci pomocí návodných hesel hádají název pohádky, relaxační část hodiny sloužící ke změně práce a motivace AutorMgr. Eva Dvořáková JazykČeština.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám ZŠ Grünwaldova, Č. Budějovice Mgr. Vilma Skřivánková Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
AnotacePrezentace k procvičení čtení s porozuměním a k rozvoji přírodovědných vědomostí o vodních plochách a zvířatech žijících u nich. AutorMgr. Zdeňka.
PŘÍRODOPIS HOUBY - TEST Anotace: Prezentace je doplňkovým výukovým materiálem k učivu o houbách. Slouží k procvičení poznávání základních zástupců hub,
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
ÚVOD DO DĚJEPISU/ Introduction to History
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Poznávání obojživelníků
Obojživelníci VY_52_INOVACE_26 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
zpracovaný v rámci projektu
Šablona 32 VY_32_INOVACE_04_30_Převody jednotek hmotnosti- procvičení.
Transkript prezentace:

RNDr. Václav Procházka

ÚKOL Poznejte druhy obojživelníků

11

22

33

44

55

66

77

88

99

 11

1 ropucha obecná 2 ropucha zelená 3 blatnice skvrnitá 4 skokan zelený 5 skokan hnědý 6 rosnička zelená 7 kuňka obecná (kuňka ohnivá) 8 kuňka žlutobřichá 9 mlok skvrnitý 10 čolek obecný 11 čolek velký

Seznam použitých zdrojů Obrázek 1: Korall. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Unported na WWW: Obrázek 2: Richard Bartz. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 Generic na WWW: Obrázek 3: Christian Fischer. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons Attribution 3.0 Unported na WWW: Obrázek 4: Leo Bogert. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Unported na WWW: Obrázek 5: Richard Bartz. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 Generic na WWW:

Obrázek 6: CHATROUX André. [cit ]. Dostupný pod licencí Free Art License na WWW: Obrázek 7: Christian Fischer. [cit ] Dostupný pod licencí Creative Commons Attribution 3.0 Unported License na WWW: Obrázek 8: Waugsberg. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons Attribution 3.0 Unported License na WWW: Obrázek 9: H. Krisp. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons Attribution 3.0 Unported na WWW: Obrázek 10: Christian Fischer. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Unported na WWW: Obrázek 11: Rainer Theuer. [cit ]. Dostupný pod licencí Public Domain na WWW:

Anotace Poznávání obojživelníků sloužící k motivaci žáků, k procvičení i k opakování probraného učiva. AutorRNDr. Václav Procházka JazykČeština Očekávaný výstupMotivace, procvičení, opakování Speciální vzdělávací potřeby- žádné - Klíčová slovaobojživelníci Druh učebního materiáluPrezentace Druh interaktivityKombinované Cílová skupinaŽák Stupeň a typ vzdělávánígymnaziální vzdělávání Typická věková skupina let Celková velikost 4,79 MB