Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_412_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Název vzdělávacího materiáluOpakování Číslo vzdělávacího materiáluVY_32_INOVACE_412_3TR_M Číslo šablonyIII/2 AutorJana Siederová, Mgr. Ročník3. dle zařazení v ŠVP Vyučovaný předmět dle ŠVPMatematika TémaOpakování Očekávaný výstupŽák opakuje násobky do 50, sčítá, odčítá do 100, řeší slovní úlohy Anotace (způsob použití)Inovovaný výukový materiál slouží k seznámení žáků s násobením, dělením, sčítáním, odčítáním Datum vytvořeníDuben 2013 Druh výukového materiáluPrezentace v PowerPointu Klíčová slovaSčítá, odčítá, násobí, dělí, zaměňuje, tvoří, vyhledává, porovnává, uvažuje, znázorňuje Rozvíjené klíčové kompetenceKompetence k učení a k řešení problémů Použitá literatura a zdrojeVlastní CZ.1.07/1.4.00/ – EU Peníze školám METODICKÝ LIST VÝUKOVÉHO MATERIÁLU 2
Hledej stejné výsledky a vybarvuj Tvoř příklady , 50, 7019, 6, 2568, 5, 63. : 5, 20, 4 7, 3, 212, 10,
Hledej stejné výsledky a vybarvuj Tvoř příklady = = = = = = – 50 = 2025 – 6 = 1968 – 5 = – 20 = 5025 – 19 = 668 – 63=
5. 4 = = = = = = : 4= 521 : 7 = 310 : 2 = 5 20 : 5 = 421 : 3= 710 : 5 = 2 5
Procvičuj
: 2: 5: 3: Vyber čísla dělitelná 5, udělej modrý puntík, pak čísla dělitelná 3 udělej červený puntík a zelený puntík čísla dělitelná 2
: 2: 5: 3:
1. Sčítání, odčítání, násobení, dělení 2. Tvoření příkladů 3. Doplňuj tabulky - násobení 4. Tabulky – násobení, dělení 9