DĚLENÍ ČÍSLEM 3 HLAVOLAM DOPLŇOVAČKA PROCVIČOVÁNÍ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 46
Vypočítej a vylušti tajenku 6:3 = 24:3= 12:3= 21:3= 27:3= 18:3= 15:3= 9:3 = Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 46 5E 4R 2V 8Ý 3K 6T 7O 9S 3:3 = 12:2= 30:3= 8:2 = 10G 4O 1H 6U
Doplň správné slovo do textu Byla to krásná jízda. _________(24:3) tatínek. Kateřinka s Radovanem se_________(21:3) a vzácný exponát __________(18:3). Každý, koho _________(6:3), na ten náklad __________(15:3) jako blázen. Jeden pěstitel zrovna _________(30:3) ze zahrádky s trakařem s docela slušnou kedlubnou. Když spatřil Goliáše, raději ___________(9:3) zpátky. Cesta by ___________(27:3) hladce, kdyby se ve škarpě _______________(12:3) zlý výrostek Hugo. 10 = vyjížděl, 8 = Táhl, 3 = zacouval, 6 = přidržovali, 7 = vezli 9 = proběhla, 5 = koukal, 2 = potkali, 4 = nepovaloval Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 46
Procvičování V řadě čísel zakroužkuj násobky čísla 3 zeleně a násobky čísla 2 červeně: Vypiš čísla, která jsou současně násobky čísla 2 i 3: __________________________ Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 46 12:321:318: :29:3 20:28416:2 3573:3 Vybarvi stejnou barvou políčka, která k sobě patří (příklad a výsledek):
Použitá literatura: Zdeněk Svěrák: Radovanovy radovánky – Jak vyzrát na motýly a další příhody, Fragment, 2008 Obrázek z klipartu nebo vlastní tvorba Tento výukový materiál vznikl v rámci projektu „Moderní škola“, reg. č. CZ.1.07/1.4.00/ , který je realizován v rámci OP VK a financován ze zdrojů Strukturálních fondů EU (ESF) a ze státního rozpočtu ČR Zpracovala: Mgr. Jana Francová, výukový materiál EU-OP VK-III/2 ICT DUM 46