Násobilka 3 VY_32_INOVACE_086, 5. sada, M ANOTACE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Advertisements

Seřaď obrazce podle velikosti
Possessive´s Anglický jazyk VY_32_INOVACE_366, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání přivlastňovacího´s. Přiřazují.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Matematika a její aplikace
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: Číslo klíčové.
Základní škola, Husova 276, Podbořany, okres Louny
Násobení a dělení čísel 10, 100 a jejich násobků
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Elena Kolarovská Období:prosinec.
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
autor: Vlasta Lindovská matematika – násobení a dělení čísel
ANOTACE Materiál seznamuje žáky s rozdílem mezi obsahem a obvodem a zjistí jak vyvodit vzorec pro výpočet. Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupy.
1 To have got - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_377, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Téma: NÁSOBENÍ A DĚLENÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_040.
Násobilka 8 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_152_Násobíme, dělíme 8 hravou formou AUTOR: Jana Dzubáková.
Násobilka 4 VY_32_INOVACE_087, 5. sada, M ANOTACE
Téma: SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ RACIONÁLNÍCH ČÍSEL 2
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_153_Násobíme, dělíme 9 s čertem a Mikulášem AUTOR: Jana Dzubáková.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Zlomky Matematika VY_32_INOVACE_100 – 5.sada, M Anotace
Prepositions VY_32_INOVACE_032 – 2.sada, AJ ANOTACE
Anotace: Prezentace seznamuje žáky s úvahou a její kompozicí. Žák se pokusí sám vytvořit jednoduchou úvahu. Vzdělávací oblast: Český jazyk a literatura.
MATEMATICKÉ KŘÍŽOVKY pro 3. ročník
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: IV / 2 Č. materiálu:VY_ 42 _INOVACE_.
Téma: ABSOLUTNÍ HODNOTA CELÝCH ČÍSEL 2
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:2. ročník – Matematika a její aplikace – Matematika – Násobení a dělení autor.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci čtou slabiky a hledají dvojice slabik, které tvoří slovo.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Násobky 6 VY_42_INOVACE_34 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
ANOTACE PREZENTACE SEZNAMUJE S SESTROJENÍM GRAFU KVADRATICKÉ FUNKCE Druh učebního materiáluDUM Očekávané výstupy Žák sestrojí graf kvadratické funkce dle.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci přiřazují obrázky k hlásce ( písmenu ). Druh učebního.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice,
Násobilka 6, 7, 8, 9 VY_32_INOVACE_090, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 2, 3, 4, 5 VY_32_INOVACE_085, 5. sada, M ANOTACE
opakování malé násobilky
Písemné násobení dvojciferným činitelem
Písemné násobení s nulou v činiteli
Autor výukového materiálu:Monika Matoušková Základní škola a Praktická škola, Kutná Hora Datum (období) vytvoření výuk. materiálu: O12 Číslo klíčové.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Velké Albrechtice,
Téma: CELÁ ČÍSLA – PROCVIČENÍ 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_034.
Vzdělávací oblast: Matematika Autor: Vlasta Lindovská Jazyk: Český
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr : Hana Bednářová ANOTACE Žáci dopočítávají - přidávají ovoce na misku podle zadaného.
Téma: NÁSOBENÍ CELÝCH ČÍSEL 2 Vytvořila: Mgr. Martina Bašová VY_32_Inovace/1_030.
Matematika a její aplikace Číslo a početní operace na I. stupni ZŠ Rychlá rozcvička na sčítání pod sebou VY_42_INOVACE_26 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka,
Druhy čar VY_32_INOVACE_382, 20.sada, M2 Matematika ANOTACE
Násobilka 7 VY_32_INOVACE_091, 5. sada, M ANOTACE
autor: Vlasta Lindovská matematika – pamětné odčítání
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání základní slovní zásoby tematického okruhu, vyhledávají slova, doplňují názvy k obrázkům, doplňují.
Autorem materiálu a všech jeho č ástí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mácová Lucie ANOTACE Materiál seznamuje žáky s postupem řešení slovních úloh o pohybu.
Násobilka 9 VY_32_INOVACE_093, 5. sada, M ANOTACE
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bednářová Hana ANOTACE Žáci říkají abecedu a hledají písmena na ploše. Určují, která.
Násobilka 6 VY_32_INOVACE_089, 5. sada, M ANOTACE
Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_404_3TR_M Autor: Mgr. Jana Siederová 1 Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383.
Násobilka 2 VY_32_INOVACE_084, 5. sada, M ANOTACE
Násobilka 5 VY_32_INOVACE_088, 5. sada, M ANOTACE
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_14 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiáluNásobení a dělení v oboru do 100 Anotace Žáci.
Jméno autoraMgr. Blanka Pišvejcová Datum vytvořeníkvěten 2012 Ročník3. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Matematika a její aplikace Matematika ( DUM.
GEOMETRICKÉ TVARY A BARVY V LOGICKÝCH ŘADÁCH
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Název školy:. ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:. Mgr
Transkript prezentace:

Násobilka 3 VY_32_INOVACE_086, 5. sada, M ANOTACE Matematika VY_32_INOVACE_086, 5. sada, M ANOTACE Žáci se seznamují s násobky čísla 3, objasňují si a procvičují násobení a dělení v oboru násobilky 3. Žáci doplňují řady násobků čísla 3, přiřazují správné výsledky, doplňují chybějící čísla v příkladech na násobení a dělení číslem 3. Druh učebního materiálu DUM Očekávané výstupy  Žák provádí jednoduché početní operace s přirozenými čísly, násobí a dělí třemi. Pro koho je materiál určen  žák, 1. stupeň ZŠ, 2., 3. ročník Autor  Mgr. Hana Pavlíková Datum vzniku  28. 8. 2012 Vzdělávací oblast  Matematika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

Násobilka 3 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

1 . 3 = 3 3 . 1 = 3 2 . 3 = 6 3 . 2 = 6 3 . 3 = 9 4 . 3 = 12 3 . 4 = 12 5 . 3 = 15 3 . 5 = 15 6 . 3 = 18 3 . 6 = 18 7 . 3 = 21 3 . 7 = 21 8 . 3 = 24 3 . 8 = 24 9 . 3 = 27 3 . 9 = 27 10 . 3 = 30 3 . 10 = 30 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

3 : 3 = 1 6 : 3 = 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

9 : 3 = 3 12 : 3 = 4 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

3 6 9 12 15 18 21 24 27 30 15 : 3 = 5 15 : 5 = 3 18 : 3 = 6 18 : 6 = 3 21 : 3 = 7 21 : 7 = 3 24 : 3 = 8 24 : 8 = 3 27 : 3 = 9 27 : 9 = 3 30 : 3 = 10 30 : 10 = 3 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

Doplň číslo do trojlístku. 4 3 12 5 15 7 3 3 21 18 10 6 3 27 3 30 9 3 3 1 3 8 3 6 24 3 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

Vypočítej. 3 . 3 = 9 9 . 3 = 27 21 : 3 = 7 27 : 3 = 9 2 . 3 = 6 12 : 3 = 4 18 : 3 = 6 30 : 3 = 10 3 : 1 = 3 3 . 8 = 24 3 . 7 = 21 1 . 3 = 3 3 . 0 = 15 : 3 = 5 24 : 3 = 8 6 . 3 = 18 3 . 5 = 15 3 . 10 = 30 9 : 3 = 3 6 : 3 = 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

Doplň. 3 . 3 = 9 9 . 3 = 27 21 : 3 = 7 27 : 3 = 9 18 : 3 = 6 12 : 3 = 4 3 . 7 = 21 30 : 3 = 10 24 : 3 = 8 3 . 8 = 24 3 . 5 = 15 15 : 3 = 5 9 : 3 = 3 6 : 3 = 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková

http://office.microsoft.com/cs-cz/images Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Hana Pavlíková