“HANDS ON THE BREASTS” Event RoadShow / Breast Cancer Awarenes Campaign.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
PKML.
Oprava vozovky silnice II/468 (ulice 1. máje, Jablunkovská) termín: 24
Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Setkání informačních center Zlínského kraje Napajedla
…za vším hledej tělo ženy
P r o j e k t d o š k o l 1997/98 – 2008/09 Diecézní katechetické středisko při Biskupství českobudějovickém.
sdružení onkologických pacientů Ostrava
Město Týniště nad Orlicí pro občany SNÍŽENÍ NÁKLADŮ PRO VAŠE DOMÁCNOSTI, FIRMY, OBČANSKÁ SDRUŽENÍ A BYTOVÁ DRUŽSTVA.
Města ČR – orientace na mapě
Postupy ve zpracování žádosti k projektu ČŘB II v roce 2009  presentace projektu pracovníkům MŽP a SFŽP  vyhlášená 9. kontinuální.
Projekt Moravian Science Centre Brno Mgr. Lukáš Richter
na EDUCE – Střední odborné škole, s.r.o.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Informační systém pro řízení fitness klubů
Mobilní display kampaně
Member Pro Informační systém pro řízení fitness klubů Prezentace.
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
Aktuální informace o vyšetřování c-erb-2 genu v referenční laboratoři a návrh změny v indikačních kritériích Hajdúch M., Petráková K., Kolář Z., Trojanec.
Projekt Knihovny Kroměřížska spolufinancovaný Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
AutorMgr. Lenka Závrská Anotace Očekávaný přínos Tematická oblastOperace s reálnými čísly Téma PředmětMatematika RočníkPrvní Obor vzděláváníUčební obory.
Tomáš NETERDA 1961 Sportovní kariéra : plavecké třídy ZŠ Komenského gymnázium Dašická plavecká škola
Násobíme . 4 = = . 4 = = . 4 = = . 2 = 9 .
Kdo chce být milionářem ?
Výzkumy volebních preferencí za ČR a kraje od
Vizualizace projektu větrného parku Stříbro porovnání variant 13 VTE a menšího parku.
Komunikace o evropských fondech Názory široké veřejnosti Tisková konference Ministerstva pro místní rozvoj
ČLOVĚK A JEHO SVĚT 2. Ročník - hodiny, minuty Jana Štadlerová ŽŠ Věšín.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
2. Smečka vlčat. Kdo je kdo aneb Znáte nás Šťopka Růženka ČonkinŠalin Jáca.
Fórum prevence dětské nadváhy a obezity Hana Zamrazilová Školní stravování 2014, Praha, 20.–
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
„Seroprevalence VHC u injekčních uživatelů drog“ Národní monitorovací středisko pro drogy a drogové závislosti Úřad vlády ČR tel fax
VY_32_INOVACE_ 14_ sčítání a odčítání do 100 (SADA ČÍSLO 5)
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Mapa zájmu - plány.
Dělení se zbytkem 6 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Dělení se zbytkem 5 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.

Online prodeje jako součást multikanálového přístupu v praxi
Dělení desetinným číslem
Září 2006 František Diviš, INCOMA ResearchVývoj trhu shopping center v českých regionech 1 Vývoj trhu shopping center v České republice rok 1996 rok 2001.
Dělení se zbytkem 8 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
Zásady pozorování a vyjednávání Soustředění – zaznamenat (podívat se) – udržet (zobrazit) v povědomí – představit si – (opakovat, pokud se nezdaří /doma/)
Rozvojový plán statutárního města České Budějovice v oblasti sociálních služeb na období Ing. Martina Kučerová.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
EDITOR BY: SPRESS 15. ledna ledna ledna 2015.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Real Estate Market 29. června Brand Commitment Měření oddanosti k nákupním centrům v Praze Terén – duben 2005.
4. července Den otevřených dveří - exkurze po celý den
U MÍME ŽÍT NAPLNO ! Kampaň pro ženy s rakovinou prsu 2008.
MS PowerPoint Příloha - šablony.
Europe Direct Přednáška – 23. února 2012 Michaela Bartůšková.
L Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_270_Ministáty Evropy - 1 AUTOR: Alena Hořavová ROČNÍK, DATUM:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Strategie značky a komunikace
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Predikce chemických posunů
Porovnání výroby a prodejů vozidel ve světě
PaedDr. Lenka Kubrichtová, Ing. Dana Prejzková, Ing. Eva Šebestová
Martin Dolejš Senior Key Account Manager. Mobilní telefon jako součást celkového mediálního mixu.
CELOSTÁTNÍ PACIENTSKÉ SETKÁNÍ 31. října 2014 LYMFOM HELP, o.s.
Transkript prezentace:

“HANDS ON THE BREASTS” Event RoadShow / Breast Cancer Awarenes Campaign

PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU “RUCE NA PRSA”

“RUCE NA PRSA“ 04 Hrozba jménem „rakovina prsu“ Rakovina prsu je nejčastější forma rakoviny u žen v České republice V současné době má rakovinu prsu žen v České republice Každým rokem přibývá nově diagnostikovaných případů V ČR je 4,5 mil. žen, které bychom chtěli naučit pravidelnému samovyšetření prsu ve věkové skupině 20 až 45 let jsou 2 miliony žen v ČR, které ještě nespadají do pravidelného mammografického screeningu ve věkové skupině od 45 let doplnit pravidelné vyšetření mammografem, který je dnes v intervalu 2 let Pravidelné samovyšetření je nejsnazší cestou jak včas zasáhnout

Hlavní cíl kampaně “RUCE NA PRSA“ “RUCE NA PRSA“ 04 zvýšit, v průběhu 3 let o 30%, počet diagnostikovaných pacientek ve věku do 45 let v prvním, tedy velmi dobře léčitelném stádiu onemocnění

Zvýšit povědomí o důležitosti samovyšetření prsu pro nejširší veřejnost Podnítit vnímání samovyšetření prsu jako součást celkové prevence Poskytnout ženám informaci jak se správně samovyšetřit Poradit mladým ženám (naše primární cílová skupina), kam se v případě nejistoty obrátit, a kde najit informace a pomoc Zvýšit počet žen, které na screening chodí (v druhotné cílové skupině, protože jenom 50% jich to využívá) a podpořit samovyšetření v intervalu mezi screeningem Průzkum o informovanosti široké laické veřejnosti o možnostech onkologické prevence Ročně onemocní 500 nově diagnostikovaných žen do 45 let velmi agresivním typem nádoru, pomoci pravidelným screeningem a samovyšetřením lze významně prodloužit jejich přežití Další cíle kampaně “RUCE NA PRSA“ 05

Roční celorepubliková osvětová kampaň v obchodních centrech (informační stánek) Vyškolený personál učí ženy správnému samovyšetření prsu za pomocí fantomů (figurín) Roadshow po 19 obchodních centrech od – : OC Nový Smíchov, OC Černý most, Avion Ostrava, Arkády Pankrác, Olympia Plzeň, Europark Praha, Galerie Vaňkovka Brno, Nákupní galerie Fénix, Nisa Liberec, OC Chodov, IGY České Budějovice, Olympia Mladá Boleslav, City Park Jihlava, Olympia Teplice, DBK Budějovická Praha, Galerie Harfa Praha, Atrium Flora Praha a Olympia Brno Partneři: Agrofert Nadace, ING, CPI Group, ICSC (Asociace obchodních center) Průběh kampaně “RUCE NA PRSA“ 06

Harmonogram Ruce na prsa “RUCE NA PRSA“ 07 HarmonogramObchodní centraMísto Nový SmíchovPraha Černý MostPraha Avion OstravaOstrava ArkádyPraha Olympia PlzeňPlzeň Vánoce Europark PrahaPraha Galerie VaňkovkaBrno Nákupní galerie FenixPraha Nisa LiberecLiberec Chodov PrahaPraha IGY ČBČeské Budějovice Olympia Mladá BoleslavMladá Boleslav Velikonoce pauza City Park JihlavaJihlava Olympia TepliceTeplice DBK FloraPraha HarfaPraha FloraPraha Olympia BrnoBrno

Komunikační kanály Obchodní centra (billboardy, časopisy a bulletiny OC, webové stránky OC) Media – TV, rádio Media – noviny, časopisy (5+2, Ona Dnes, Cosmopolitan, Svět ženy, …) Internet – Další zajímavé místa – Sokol a jeho jednoty, fitness kluby, jóga a pilátes kluby, kina, kavárny, dětské koutky, … Gynekologické ordinace, obvodní lékaři, mammo centra, pacientské organizace “RUCE NA PRSA“ 08

Závěrem Roční celorepubliková kampaň po 18 obchodních center Partneři projektu: Agrofert Nadace, ING, CPI Group a ICSC (Asociace obchodních center) Silní partneři podílející se na projektu ukazuje význam prevence v dnešním životním stylu Díky rozsahu kampaně a podpoře významných partnerů můžeme společně správně nasměrovat celou mladší populaci žen v České republice a ovlivnit její pohled na prevenci “RUCE NA PRSA“ 09

Kontakty Bc. Michaela TůmováJanina Boskovičová