PABLO PICASSO Španělský malíř KUBISMUS. PABLO PICASSO.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_32_INOVACE_05_LITERÁRNÍ VÝCHOVA
Advertisements

VY_32_INOVACE_422, 22. sada, Prvouka
Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Vzdělávací oblast: Anglický jazyk – gramatika, slovní zásoba Číslo materiálu: EU Název: Have got + parts of body.
Číslo v digitálním archivu školyVY_52_INOVACE_P8_26 Sada DUMPřírodopis 8 Předmět Přírodopis Název materiáluSmysly člověka 1. část Anotace Žáci pomocí prezentace.
VY_52_INOVACE_PŘ.9.19 – SOPEČNÁ ČINNOST - prezentace
VY_32_INOVACE_PSYM24860ZAPBOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
ROZMNOŽOVÁNÍ MECHŮ VY_52_INOVACE_B1 – 30 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
FRANCISCO DE GOYA Španělský malíř a grafik BAROKO.
GOTIKA. GOTIKA ROMÁNSKÝ SLOH RENESANCE GOTIKA.
Funkční gramotnost II. -opakování grafy - mapy - počasí J. Poddaná.
VY_32_INOVACE_F Soustava rozmnožovací - žena AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : květen 2012 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová.
VY_32_INOVACE_A1-05 HALOGENIDY AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : listopad 2011 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová náročnost : 1 vyučovací.
UHLIČITANY A SÍRANY VY_32_INOVACE_A AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
VY_32_INOVACE_A1-04 SULFIDY AUTOR : Mgr. Iveta Bartošová VYTVOŘENO : listopad 2011 STRUČNÁ ANOTACE : Zápis vyučovací hodiny Časová náročnost : 1 vyučovací.
PTÁCI 1 VY_32_INOVACE_F2 – 20 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
ČÁSTI TĚLA SEMENNÝCH R + KOŘEN
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Č íslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. MARTINA MYŠKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_775_HUDBA _V_OBRAZECH TÉMA: Hudba a výtvarné.
Základní škola Kladruby 2011  Škola: Základní škola Kladruby Husova 203, Kladruby, Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Modernizace výuky Autor:Petr.
VY_32_INOVACE_CH.8.15 –KERAMIKA- prezentace
MÍZNÍ CÉVY, SLEZINA A BRZLÍK
ŠPANĚLSKO Bára Bažantová 7.B.
VY_32_INOVACE_CH.8.17 –ALKOHOLY- prezentace
VÝZNAMNÉ ALKANY Klikni na odkaz Odkaz č.1. VÝZNAMNÉ ALKANY Klikni na odkaz Odkaz č.1.
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o chemických prvcích Autor Ing. Lenka Kalinová JazykČeština Očekávaný výstup Žák rozlišuje chemické.
Vypravování o prázdninách
JAN PREISLER Č eský malí ř 19. a 20. století. Jan Preisler.
JOSEF MÁNES Český malíř 19. století.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mácová Lucie ANOTACE Materiál seznamuje žáky s obdobím třetihor – přírodními podmínkami,
6. ročník Látky a tělesa Látky a tělesa.
Zaokrouhlování čísel na desítky
Zaokrouhlování čísel na stovky
VY_32_INOVACE_PSYPS14060ZAP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Rozvoj.
VY_32_INOVACE_CH.8.18 –DERIVÁTY UHLOVODÍKU- prezentace Název šablony Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název VM 9. ročník- Člověk a příroda.
VY_32_INOVACE_TMM211060BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_423, 22. sada, Prvouka
PAUL GAUGUIN Francouzský malí ř IMPRESIONISMUS POSTIMPRESIONISMUS.
VINCENT VAN GOGH Holandský malíř IMPRESIONISMUS. VINCENT VAN GOGH.
Opakování Ploštěnci.
VY_32_INOVACE_421, 22. sada, Prvouka
VY_32_INOVACE_CH.8.16 –KARBOXYLOVÉ KYSELINY- prezentace
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Květ VY_52_INOVACE_B1 – 16 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Název a číslo učebního materiálu: VY_52_INOVACE_29_SVALY_PREDNI_CAST
OPYLENÍ a OPLOZENÍ VY_52_INOVACE_B1 – 20 AUTOR: Mgr. Iveta Bartošová
Anotace Prezentace určená k opakování a procvičování učiva o destilované vodě Autor Ing. Lenka Kalinová Jazyk Čeština Očekávaný výstup Žák zná vlastnosti.
Vzdělávací oblast: Český jazyk – sloh Autor: Vlasta Lindovská
Sklípkani.
Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní škola, školní.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: MGR. MARTINA MYŠKOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_750_VYHLÁŠENÍ_ČESKOSLOVENSKA TÉMA: Vyhlášení.
Řád: Chrostíci.
Řád: Solifugy.
MAX ŠVABINSKÝ * v Kroměříži † v Praze Byl malířem, kreslířem a grafikem. Studoval na pražské Akademii výtvarných umění. Svůj umělecký.
VY_32_INOVACE_426, 22. sada, Prvouka
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Zpracoval: ing. Pavel Králík Zlato, stříbro, platina, měď
PŘÍRODOPIS - 9. roč. PORUCHY ZEMSKÉ KŮRY
Třída: Chvostoskoci.
LUDĚK MAROLD Český malíř 19. století. LUDĚK MAROLD.
Francouzský malíř a grafik IMPRESIONISMUS
LÉTO.
VY_32_INOVACE_TMM BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
VY_32_INOVACE_TMM20760BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1
Řád: Sekáči.
KAREL PURKYNĚ Český malíř 19.století. KAREL PURKYNĚ.
Název a číslo učebního materiálu: VY_52_INOVACE_30_SVALY_ZADNI_CAST
Obecná geologie Vznik života na Zemi Vznik života na Zemi - před více než 4 mld. let naráží planetka velikosti Marsu do Země ( t = 6000°C, vysoký tlak)
Savci.
Transkript prezentace:

PABLO PICASSO Španělský malíř KUBISMUS

PABLO PICASSO

* v Maleze ve Španělsku † ve Francii Picasso ovlivnil evropský vývoj a do českého umění zasáhl svým kubistickým podnětem. Kolem roku 1906 změnil svůj směr a začal malovat stylem Cezannovým. Oba vytvořili nový směr „kubismus“. Ten je vytvořen tak, že postava se stává z rovných čar a pravých úhlů. Postavu však napoprvé není možné nalézt. Musíme kresbu rozluštit. Tímto stylem tvořil i zátiší a později figurální kompozice. DÍLO: 1) Dítě s holubicí 2) Tři hudebníci 3) Slečny z Avignonu 4) Plačící žena 5) Žena s kytarou 6) Guernica

Autoportrét

Dítě s holubicí

Chlapec se psem

Plačící žena

Slečny z Avignonu

Las meninas

Guernica

Tři hudebníci

Portrét Ambroise Vollarda

Žena s kytarou

Fanoušek

Dívka hrající na mandolínu

Autoportrét

ZDROJE: st/ /&h=495&w=372&sz=28&tbnid=8ySWYrmzRFGZpM:&tbnh=90&tbnw=68&prev=/search%3Fq%3Dpablo%2Bpicasso%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q =pablo+picasso&docid=OUCWlVR547cZGM&hl=cs&sa=X&ei=GjtGTpCYF8uVswaCrsymCQ&ved=0CD8Q9QEwAw GB&tbm=isch&prmd=ivnso&tbnid=HUc6lG92MzJ6lM:&imgrefurl= i=kj9GTqKZONDtsgbbkqGzBw&zoom=1&iact=hc&vpx=511&vpy=95&dur=16458&hovh=248&hovw=203&tx=124&ty=132&page=1&tbnh=127&tbnw=104&start=0&ndsp=24& ved=1t:429,r:3,s:0&biw=1280&bih=605 xM:&imgrefurl= 0&page=1&tbnh=127&tbnw=99&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:2,s:0&tx=38&ty=111 GB&biw=1280&bih=605&tbm=isch&prmd=ivnso&tbnid=EGPjO7ptajwiCM:&imgrefurl= 430&ei=kj9GTqKZONDtsgbbkqGzBw&zoom=1&iact=rc&dur=265&page=1&tbnh=137&tbnw=110&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:15,s:0&tx=77&ty=69 Gwg8M:&imgrefurl= HcjAfoPRTZM&w=982&h=1026&ei=kj9GTqKZONDtsgbbkqGzBw&zoom=1&iact=hc&vpx=179&vpy=248&dur=624&hovh=229&hovw=220&tx=123&ty=118&page=1&tbnh=13 7&tbnw=131&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:8,s:0&biw=1280&bih=605 GB&tbm=isch&tbnid=5eZEzMne71iGrM:&imgrefurl= kqGzBw&zoom=1&iact=hc&vpx=675&vpy=60&dur=14430&hovh=250&hovw=201&tx=140&ty=152&page=2&tbnh=138&tbnw=111&start=24&ndsp=24&ved=1t:429,r:12,s:24 &biw=1280&bih=605 GB&tbm=isch&tbnid=Wk3I_IdMwD3UwM:&imgrefurl= 1921/&docid=5sFJy9P0su7PEM&w=1375&h=817&ei=kj9GTqKZONDtsgbbkqGzBw&zoom=1&iact=hc&vpx=942&vpy=147&dur=187&hovh=173&hovw=291&tx=189&ty=91&p age=4&tbnh=108&tbnw=181&start=71&ndsp=23&ved=1t:429,r:7,s:71&biw=1280&bih=605 GB&biw=1280&bih=605&tbm=isch&prmd=ivnso&tbnid=NcqJwmGUzVYRyM:&imgrefurl= =_pExKlwqW6bJNM&w=601&h=670&ei=kj9GTqKZONDtsgbbkqGzBw&zoom=1&iact=rc&dur=187&page=1&tbnh=135&tbnw=125&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:17,s:0&tx =89&ty= st/ /&h=495&w=372&sz=28&tbnid=8ySWYrmzRFGZpM:&tbnh=90&tbnw=68&prev=/search%3Fq%3Dpablo%2Bpicasso%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q =pablo+picasso&docid=OUCWlVR547cZGM&hl=cs&sa=X&ei=GjtGTpCYF8uVswaCrsymCQ&ved=0CD8Q9QEwAw GB&tbm=isch&prmd=ivnso&tbnid=HUc6lG92MzJ6lM:&imgrefurl= i=kj9GTqKZONDtsgbbkqGzBw&zoom=1&iact=hc&vpx=511&vpy=95&dur=16458&hovh=248&hovw=203&tx=124&ty=132&page=1&tbnh=127&tbnw=104&start=0&ndsp=24& ved=1t:429,r:3,s:0&biw=1280&bih=605 xM:&imgrefurl= 0&page=1&tbnh=127&tbnw=99&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:2,s:0&tx=38&ty=111 GB&biw=1280&bih=605&tbm=isch&prmd=ivnso&tbnid=EGPjO7ptajwiCM:&imgrefurl= 430&ei=kj9GTqKZONDtsgbbkqGzBw&zoom=1&iact=rc&dur=265&page=1&tbnh=137&tbnw=110&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:15,s:0&tx=77&ty=69 Gwg8M:&imgrefurl= HcjAfoPRTZM&w=982&h=1026&ei=kj9GTqKZONDtsgbbkqGzBw&zoom=1&iact=hc&vpx=179&vpy=248&dur=624&hovh=229&hovw=220&tx=123&ty=118&page=1&tbnh=13 7&tbnw=131&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:8,s:0&biw=1280&bih=605 GB&tbm=isch&tbnid=5eZEzMne71iGrM:&imgrefurl= kqGzBw&zoom=1&iact=hc&vpx=675&vpy=60&dur=14430&hovh=250&hovw=201&tx=140&ty=152&page=2&tbnh=138&tbnw=111&start=24&ndsp=24&ved=1t:429,r:12,s:24 &biw=1280&bih=605 GB&tbm=isch&tbnid=Wk3I_IdMwD3UwM:&imgrefurl= 1921/&docid=5sFJy9P0su7PEM&w=1375&h=817&ei=kj9GTqKZONDtsgbbkqGzBw&zoom=1&iact=hc&vpx=942&vpy=147&dur=187&hovh=173&hovw=291&tx=189&ty=91&p age=4&tbnh=108&tbnw=181&start=71&ndsp=23&ved=1t:429,r:7,s:71&biw=1280&bih=605 GB&biw=1280&bih=605&tbm=isch&prmd=ivnso&tbnid=NcqJwmGUzVYRyM:&imgrefurl= =_pExKlwqW6bJNM&w=601&h=670&ei=kj9GTqKZONDtsgbbkqGzBw&zoom=1&iact=rc&dur=187&page=1&tbnh=135&tbnw=125&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:17,s:0&tx =89&ty=